Jack is anders ook een eikel zeg. Je etentje afzeggen omdat je kind een 'boo boo' heeft op de knietje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef Anonymousz het volgende:
Arme Katie ze dacht dat Jack haar ten huwelijk zou vragen maar ze is erin getrapt
Ik vond het wel zielig voor haar
blijkbaar vindt hij Katie niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jack is anders ook een eikel zeg. Je etentje afzeggen omdat je kind een 'boo boo' heeft op de knietje.![]()
Als ik Katie was zou ik gewoon echt boos zijn.
Nee indd. Ik vind het maar een knurft dat hij daarom heel zijn etentje met haar afzegt. Ze hadden net een tafeltje!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
blijkbaar vindt hij Katie niet zo belangrijk
Jack is gewoon zwakquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee indd. Ik vind het maar een knurft dat hij daarom heel zijn etentje met haar afzegt. Ze hadden net een tafeltje!
Maar goed, daardoor krijgen Carly en Brad wel hun zin.
Zo gaat het in Hollywood wel toch? ;-) En dan weer scheiden na 4 maanden huwelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Rebbedebje het volgende:
Al denken dat hij wil trouwen terwijl ze net een paar weken samen zijn.![]()
![]()
Ja dat kon toch niet? Ik dacht dat ze onvruchtbaar was geworden...quote:
Vast wel het is een soap hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat kon toch niet? Ik dacht dat ze onvruchtbaar was geworden...
Carlyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef Moja het volgende:
Ohja en Carly, ik kan die kop echt niet meer uitstaan.
Dat zou wel erg lullig zijn voor Will. Hal, Jennifer, Paul en dan ook nog gwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef Ticootje het volgende:
2 opties dus, of ze gaat dood of ze zwanger.
Ik denk de tweedequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja, ik zou het echt heel slecht vinden, maar goed het is een soap.
2 opties dus, of ze gaat dood of ze zwanger.
Ik snap ook niet alles van ATWT maar ik kijk wel ernaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef Burdie het volgende:
Ik volg het nauwelijks nog, snap de helft niet meer.
Jack en Carly (Carjack) 4everquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef hejsexy het volgende:
Katie en Jackpassen totaal niet bij elkaar
och hij kan altijd nog naar cleoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:37 schreef Moja het volgende:
[..]
Dat zou wel erg lullig zijn voor Will. Hal, Jennifer, Paul en dan ook nog gwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |