En zo het is het maar net!quote:Op donderdag 18 december 2008 20:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het maakt mij geen reet uit wat Carly allemaal uitvreet, Jack moet haar gewoon terugnemen..![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig enzo..![]()
Katie..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barbara had iets van kanker aan haar tong ofzo.. In het echt dan he..quote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Here2Stay het volgende:
Waarom praat Barbara zo raar? Past dr kunstgebit niet?
*H2S heeft minstens een jaar niets gekeken*
ehm, waar is de ouwe Craig eigenlijk gebleven?
Ik heb vandaag niet gekeken dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Here2Stay het volgende:
Waarom praat Barbara zo raar? Past dr kunstgebit niet?
*H2S heeft minstens een jaar niets gekeken*
ehm, waar is de ouwe Craig eigenlijk gebleven?
Oh ok, dan is het lullig wat ik zei. Wel netjes dat ze gewoon door mag en kan spelen.quote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Barbara had iets van kanker aan haar tong ofzo.. In het echt dan he..
Weet niet meer precies hoe het zat maar het was iets in die trant..
Colleens Zenk Pinters (Barbara) gevecht tegen kankerquote:Op maandag 29 december 2008 18:08 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Oh ok, dan is het lullig wat ik zei. Wel netjes dat ze gewoon door mag en kan spelen.
Ze heet Faithquote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Rebbedebje het volgende:
niet echt nee, maar dat is mijn mening.
Ja, lelijke Faith (of is het Hope? nou weet ik het niet meer, die dikke iig) is tegen een geweer aangelopen en heeft toen een schampwond opgelopen, terwijl de loop van haar af viel
Door JJ's schuld, die wel wil dat vervelende Parker op heropvoedingskamp moet, waar Jack hem naartoe wil sturen. En Jack en Carly vechten om de voogdij.
hahaha iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef Starlie het volgende:
Die Cleo doet me denken aan Ushi en van Dijk!
Wat een karakter zeg....![]()
[ afbeelding ]
Iddquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:38 schreef Koningin het volgende:
Aaron ziet er trouwens wel jummie uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |