quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:21 schreef Saphia het volgende:
Paul leeft nog (tuuurlijk) en Meg en Craig staan op het punt om verliefd te worden ,iets zegt mij dat Meg zwanger raakt van Craig en dat dan Paul weer ineens komt opdagen.
Aaron is iiritant , hij doet teveel aannames.
De Jack/Katie en Carly verhaallijk vind ik wel weer leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door static op 24-02-2009 14:46:10 ]Volg je hart, gebruik je verstand.
Dat was niet de bedoeling, maar me telefoon spaced soms een beetje. Dan doet ie dingen die ik niet heb gedaan. Ik kan me berichten ook niet wijzigen op me tel. Morgen ff klooien met wat instellingen of opties.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh wat fijn dat dat laatste in een spoiler staat enzo..![]()
Je had het niet zien aankomen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh wat fijn dat dat laatste in een spoiler staat enzo..![]()
Het is idd een beetje voorspelbaar. Maar dat maakt de weg weer open voor jarly ( jack en carly). Er komt ook een andere Adam wat ik wel jammer vind, ik vind de ouwe Adam wel leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je had het niet zien aankomen?
Beetje een domper dat dat gaat gebeuren wanthet is zoooo typisch.
Nou ik heb er wel aan gedacht maar ik weet wel dat ze gewoon met Jack naar het altaar gaat, dus ik dacht dat zal dan wel niet..quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je had het niet zien aankomen?
Beetje een domper dat dat gaat gebeuren wanthet is zoooo typisch.
Nou, niet dus.quote:
Meg vindt Craig echt wel leuk, anders was ze niet met Craig getrouwd. Ze heeft altijd domme excuses en ze is vermoeiend. Ik heb liever dat Rosanna terugkomt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:08 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom wilt Meg niet scheiden van Craig ik snap haar niet?
Ja al 2 maanden ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef Michellee het volgende:
Heb al zo lang niet gekeken, is Cleo er eindelijk eens uit???
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef Angelic_Rose het volgende:
2 maanden?![]()
Die is er pas net een week of 3 uit hoor..
Idd!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef Ladyxima het volgende:
carly vind ik ZO vervelend... mens, luister gewoon eens en ga naar huis, ipv alles maar te blijven verkloten...
eerst het losgeld betalen, dan Jack niet bij het bevrijden van JJ betrekken waardoor ze bijna verbranden, en nu gaat ze weer in dr up op pad... eigenwijze heks![]()
WHAHA! Ik kreeg trouwens ook echt weer kriebels toen ik die moederquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:44 schreef Saphia het volgende:
Ja Carly is vermoeiend om naar te kijken, Jack kan maar beter zeggen wat ie niet wilt dan doet ze uiteindelijk wat Jack wel wilt![]()
Oohh die is zó irritant.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:03 schreef Michellee het volgende:
[..]
WHAHA! Ik kreeg trouwens ook echt weer kriebels toen ik die moedervan Gwen zag!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |