abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62523219
Ik fiets gister naar mijn vriendinnetje toe en aangezien het fietspad aan de kant waar ik fietste opengebroken is ivm renovatie moeten fietsers oversteken, niks aan de hand, het staat aangegeven en ze hebben zelfs aan de andere kant vd weg borden geplaatst dat fietsers heen en terug mogen fietsen.

Ik fiets daar dus lekker en ineens komt er zo'n sjaak aanfietsen die het nodig vond om mij te vertellen dat ik aan de verkeerde kant van de weg aan het fietsen was echt WTF, heeft die beste man een bril nodig ofzo? Ten eerste was het duidelijk zichtbaar dat die kant opgebroken was (echt niet heel onderduidelijk te zien ) en ten tweede was die net een bord voorbij gereden waarop stond dat er fietsers tegemoed kunnen komen.

En dan nóg mensen belerend toespreken echt hoe dom ben je dan.

Klacht: Mensen die anderen 'terecht' wijzen terwijl ze zelf te dom zijn om te zien dat die ander in zijn recht staat.

Sowieso mensen die anderen 'terecht' wijzen

Iets met wie zonder zonde is.....
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_62523251
Ben blij dat er nog mensen zijn die tenminste nog IETS durven te zeggen in het openbaar.
Tegenwoordig kun je je bek niet meer opentrekken of je hebt een mes tussen de ribben.
U MAD?
pi_62523252
Gelukkig maar dat jij er nu een topic over opent! Dat zal hem leren, die snoodaard!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62523289
Andere mensen terecht wijzen is niets mis mee. Vooral als ze zich enorm asociaal gedragen.
In dit geval was, als ik je moet geloven, inderdaad krom. Toen heb je de sjaak in kwestie toch wel even zelf terecht gewezen.
pi_62523311
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat er nog mensen zijn die tenminste nog IETS durven te zeggen in het openbaar.
Tegenwoordig kun je je bek niet meer opentrekken of je hebt een mes tussen de ribben.
Moeten ze alleen wel een goed / geldig argument hebben natuurlijk
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_62523334
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:53 schreef Magereheinus het volgende:
Andere mensen terecht wijzen is niets mis mee. Vooral als ze zich enorm asociaal gedragen.
In dit geval was, als ik je moet geloven, inderdaad krom. Toen heb je de sjaak in kwestie toch wel even zelf terecht gewezen.
Ik was meer verbaasd en we fietsten dus langs elkaar dus had geen tijd om uitgebreid te discussieren
pi_62523337
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
TS vertelt er niet bij hoe het met de man in kwestie is afgelopen...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_62523360
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Moeten ze alleen wel een goed / geldig argument hebben natuurlijk
Argument was er. Je hoort daar normaal gesproken niet te fietsen. Weet die gast veel dat de weg opengebroken is.

Je moet niet zo snel huilie huilie doen en die meneer gewoon moeten bedanken omdat hij tenminste nog ergens voor staat in deze losermaatschappij. Of moeten we een voorbeeld aan jou gaan nemen omdat je anoniem een topic opent over deze meneer en hem niet regelrecht in zijn gezicht durfde te zeggen dat ie zijn bakkes moest houden ?
U MAD?
pi_62523363
Wat een schoft! Volgende keer toch maar met de metro.
pi_62523380
Ik had je gewoon aan spek gereden met mn hummer
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:59:21 #11
168255 J.Herrer
pi_62523437
En je denkt nu dat meneer Sjaak hier komt reageren om zijn excuses aan te bieden?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_62523441
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Argument was er. Je hoort daar normaal gesproken niet te fietsen. Weet die gast veel dat de weg opengebroken is.

Je moet niet zo snel huilie huilie doen en die meneer gewoon moeten bedanken omdat hij tenminste nog ergens voor staat in deze losermaatschappij. Of moeten we een voorbeeld aan jou gaan nemen omdat je anoniem een topic opent over deze meneer en hem niet regelrecht in zijn gezicht durfde te zeggen dat ie zijn bakkes moest houden ?
Ik geloof werkelijk waar geen seconde dat jij iemand zou bedanken als hij je onterecht toespreekt, laat staan als dat in de splitseconde dat jullie elkaar passeren gebeurd.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62523465
En als je tegenwoordig al voor verkeersregels 'kan staan' is het wel heel triest gesteld met deze maatschappij.

Op de barricaden voor de invoegstrook en het knipperlicht. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62523478
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:59 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik geloof werkelijk waar geen seconde dat jij iemand zou bedanken als hij je onterecht toespreekt, laat staan als dat in de splitseconde dat jullie elkaar passeren gebeurd.
Hij had wel netjes sorry kunnen zeggen (TS)...
U MAD?
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:05:23 #15
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_62523570
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Man kijkt naar overkant weg ziet 1 grote teringbende van opgebroken straatstenen, riolering etc. Tevens is die man al een bord voorbij gefietst waarop staat dat hij fietsers in tegemoedkomende richting kan verwachten.
quote:
Ik fietste die man voorbij, geen zin en tijd om discussie aan te gaan met iemand die blijkbaar zijn ogen in zijn broekzak heeft zitten maar wel zijn oordeel klaar heeft.
pi_62523648
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hij had wel netjes sorry kunnen zeggen (TS)...
Waarvoor?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62523706
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:09 schreef Nosh het volgende:

[..]

Waarvoor?
Omdat hij anoniem een topic erover ging openen op FOK misschien ?
U MAD?
pi_62523713
Nou, inderdaad OP! Ik fietste laatst ergens waar je alleen mag lopen.
Zegt een of andere ouwe lul in een rolstoel dat het een voetgangersgebied is.
Dus ik zeg: precies, dus lopen, ouwe!

Denk maar niet dat hij het me in dank afnam, de onbeleefde lul de behanger.
pi_62523753
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:11 schreef GretchenFetchin het volgende:

U MAD?
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:21:37 #20
168255 J.Herrer
pi_62523960
quote:

One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:26:21 #21
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62524083
Mensen terechtwijzen

Kan ik alleen maar voor applaudiseren!!
als iedereen dat zou doen leren mensen zich misschien weer eens normaal te gedragen!
pi_62524098
quote:

Nice!
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:33:19 #23
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_62524241
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:26 schreef RSie het volgende:
Mensen terechtwijzen

Kan ik alleen maar voor applaudiseren!!
als iedereen dat zou doen leren mensen zich misschien weer eens normaal te gedragen!
Ja man, echt goed, mensen terecht wijzen als ze gewoon doen wat mag.

Volgende keer dat jij bij een verkeerslicht wacht wat op rood staat zal ik je ook even terecht wijzen, of als je op het zebrapad oversteekt. Wat denk je wel niet!
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:34:21 #24
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62524269
quote:

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:39:00 #25
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62524392
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja man, echt goed, mensen terecht wijzen als ze gewoon doen wat mag.

Volgende keer dat jij bij een verkeerslicht wacht wat op rood staat zal ik je ook even terecht wijzen, of als je op het zebrapad oversteekt. Wat denk je wel niet!
Mag ik je dan hierbij even terechtwijzen, deel van je klacht was namelijk dat je op mensen die je terecht wijzen in het algemeen.

dat die persoon jou dacht te corrigeren bij het maken van een overtreding waarvan hij niet doorhad dat jij niet in overtreding was is inderdaad wel weer een beetje jammer. Als je je klacht alleen daartoe had beperkt had mijn opmerking dan ook niet in dit topic gestaan!

pi_62524464
Irritant die oudjes. Ik had hem een mes tussen z'n ribben gestoken, wat een wijsneus.
Whoop whoop, politie.
pi_62524505
Ik had dat toevallig 2 weken terug in Geleen, met de auto. In verband met werkzaamheden moest ik omrijden en ik werd een straatje ingestuurd dat normaal eenrichtingsverkeer is en verboden is om in te rijden van de kant waar ik nu vandaan kwam. Het betreffende straatje is overigens vrij breed en naast de geparkeerde auto's passen er nog met gemak 2 auto's naast elkaar op de weg.

Komt me halverwege de straat ineens een Opel bestelbusje tegemoet die hartstikke plotseling en onverwachts ineens schuin voor mijn auto gaat staan. De beste bejaarde meneer maakte zijn raampje open en ik kreeg een preek over wat voor 'jong tuig' ik wel niet was en dat ik daar niet eens mocht rijden. Toen ik die beste meneer op een van de vele gele borden wees waar de situatie op uitgelegd stond draaide hij al mopperend zjin raampje weer dicht en reed agressief weer verder.

Ik had echt neigingen om uit te stappen op dat moment. Echt, wat lopen/rijden er toch nietige lulletjes rond die zelfs na hun eigen epische falen nog een grote waffel durven open trekken.
pi_62524530
Serieus gast..... reageer eens inhoudelijk. Of gewoon opzouten uit KLB. Misschien dat dat helpt ?

[ Bericht 85% gewijzigd door de_boswachter op 20-10-2008 12:36:58 ]
pi_62524851
Deze baas zou iets roepen in de trant van "kom op dan!!! Khankerjong.. vuile vieze KHHANKERLEIAHH!"
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_62526172
Mensen die zich terecht láten wijzen
pi_62527267
Je had em een mes tussen zijn ribben moeten steken zeg ik !
pi_62527332
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:42 schreef Noin het volgende:
Je had em een mes tussen zijn ribben moeten steken zeg ik !
En daarna z'n oogbal eruit moeten halen door je pink tussen z'n oogkas en oogbol te steken, een rondje te draaien om de oogspieren, en dan gaat ie er zo uit! Die eet je dan vervolgens op, terwijl je hem ongenadig hard en luid schreeuwend in z'n oogkas neemt!
pi_62527368
quote:

underground forever baby
pi_62527384
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

En daarna z'n oogbal eruit moeten halen door je pink tussen z'n oogkas en oogbol te steken, een rondje te draaien om de oogspieren, en dan gaat ie er zo uit! Die eet je dan vervolgens op, terwijl je hem ongenadig hard en luid schreeuwend in z'n oogkas neemt!
roestige pijp in ze poepertje !
underground forever baby
pi_62527492
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Mensen die zich terecht láten wijzen
Dat is inderdaad de essentie van het probleem.
pi_62527599
als je een keer zonder voorlicht rijdt, dat mensen je dan meteen als grof vuil gaan behandelen in het verkeerd terwijl je volop zichtbaar bent
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:59:06 #37
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62527653
Hier fietst iedereen aan de verkeerde kant van de weg, geen haan die kraait
AFC AJAX
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:03:21 #38
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62527757
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:57 schreef Agorias het volgende:
als je een keer zonder voorlicht rijdt, dat mensen je dan meteen als grof vuil gaan behandelen in het verkeerd terwijl je volop zichtbaar bent
In het donker ben je dan ook niet te zien, dus terecht.
Ik als automobilist rijd al rond alsof er overal fietsers zonder licht vandaan kunnen komen.

OT
Terecht.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:03:26 #39
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62527760
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:57 schreef Agorias het volgende:
tijd dat je je rijbewijs haalt en een keer in het donker door een stad gaat rijden vriend,.. dan weet je wel beter!
etters zonder licht op de fiets heb ik bijna wekelijks bijna op mijn voorbumper hangen,..allemaal van die klootviolen die denken dat ze goed zichtbaar zijn!
pi_62527810
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:59 schreef msnk het volgende:
Hier fietst iedereen aan de verkeerde kant van de weg, geen haan die kraait
Vanzelfsprekend, als iedereen dat doet, heeft niemand er tenslotte last van
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:07:25 #41
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62527850
precies!

of dat je in zn 1 optrekt in je auto... waar je 30 mag en je motor maakt iets meer lawaai en je rijdt miss 40 km/u en dan mensen die zitten te wenken dat je niet zo hard moet rijden...
als je auto hebt die niet zoveel lawaai maakt dan merken ze et niet eens dat je in zn 1 optrekt man... zeikers
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_62527974
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:07 schreef PhoenixNLx het volgende:
precies!

of dat je in zn 1 optrekt in je auto... waar je 30 mag en je motor maakt iets meer lawaai en je rijdt miss 40 km/u en dan mensen die zitten te wenken dat je niet zo hard moet rijden...
als je auto hebt die niet zoveel lawaai maakt dan merken ze et niet eens dat je in zn 1 optrekt man... zeikers
In z'n 1 of 2 véél te lang optrekken word dan ook veelal gedaan door paupervolk, vind je 't gek.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:13:31 #43
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_62527981
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had dat toevallig 2 weken terug in Geleen, met de auto. In verband met werkzaamheden moest ik omrijden en ik werd een straatje ingestuurd dat normaal eenrichtingsverkeer is en verboden is om in te rijden van de kant waar ik nu vandaan kwam. Het betreffende straatje is overigens vrij breed en naast de geparkeerde auto's passen er nog met gemak 2 auto's naast elkaar op de weg.

Komt me halverwege de straat ineens een Opel bestelbusje tegemoet die hartstikke plotseling en onverwachts ineens schuin voor mijn auto gaat staan. De beste bejaarde meneer maakte zijn raampje open en ik kreeg een preek over wat voor 'jong tuig' ik wel niet was en dat ik daar niet eens mocht rijden. Toen ik die beste meneer op een van de vele gele borden wees waar de situatie op uitgelegd stond draaide hij al mopperend zjin raampje weer dicht en reed agressief weer verder.

Ik had echt neigingen om uit te stappen op dat moment. Echt, wat lopen/rijden er toch nietige lulletjes rond die zelfs na hun eigen epische falen nog een grote waffel durven open trekken.
Sowieso zijn veel oude opaatjes tegenwoordig vet arrogant ofzo, ik wou laatst in een hele drukke bus uitstappen, duwt zon opaatje me echt terug in mijn stoel omdat hij er eerst uit wilde

Toen heb ik mezelf maar even terechtgewezen en dingen gezegd in de trant van "Asociale jongere" en "Stuk tuig"
I play sports...no I don't, what the fuck?
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:16:56 #44
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62528050
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:13 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

In z'n 1 of 2 véél te lang optrekken word dan ook veelal gedaan door paupervolk, vind je 't gek.
das onzin.... 30 in zn 1 is helemaal niet overdreven hard :/ dus lul niet
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_62528152
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:16 schreef PhoenixNLx het volgende:

[..]

das onzin.... 30 in zn 1 is helemaal niet overdreven hard :/ dus lul niet
Op 30 km/u zit ik al bijna in de 3 man. Al eens voor de gein op je toerentellertje gelet als je zo nodig in de eerste versnelling door je woonwijk wilt scheuren?
pi_62528202
30 in z'n 3? Wanneer schakel je dan? Bij 1500 toeren ofzo?
pi_62528245
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:22 schreef RWest het volgende:
30 in z'n 3? Wanneer schakel je dan? Bij 1500 toeren ofzo?
Ik zei bijna. Meestal zit ik voordat ik 40 km/u rij al in de 3. 30 km/u is nét nog iets te min.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:47:16 #48
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62528849
ik rij ook 50 in zn 5,maar ik trek gewoon op tot 4000 toeren.. niks bijzonders aan toch? :/
pi_62528921
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik rij ook 50 in zn 5,maar ik trek gewoon op tot 4000 toeren.. niks bijzonders aan toch? :/
je rijd 30 in je 1 en 50 in de 5

...
underground forever baby
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:52:21 #50
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62528995
gast, ik trek op in zn 1 tot de 25 a 30 en dan door naar 50 in zn 2 en dan meteen naar zn 5? zuinig rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')