Moeten ze alleen wel een goed / geldig argument hebben natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat er nog mensen zijn die tenminste nog IETS durven te zeggen in het openbaar.
Tegenwoordig kun je je bek niet meer opentrekken of je hebt een mes tussen de ribben.
Ik was meer verbaasd en we fietsten dus langs elkaar dus had geen tijd om uitgebreid te discussierenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:53 schreef Magereheinus het volgende:
Andere mensen terecht wijzen is niets mis mee. Vooral als ze zich enorm asociaal gedragen.
In dit geval was, als ik je moet geloven, inderdaad krom. Toen heb je de sjaak in kwestie toch wel even zelf terecht gewezen.
TS vertelt er niet bij hoe het met de man in kwestie is afgelopen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat er nog mensen zijn die tenminste nog IETS durven te zeggen in het openbaar.
Tegenwoordig kun je je bek niet meer opentrekken of je hebt een mes tussen de ribben.
Argument was er. Je hoort daar normaal gesproken niet te fietsen. Weet die gast veel dat de weg opengebroken is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moeten ze alleen wel een goed / geldig argument hebben natuurlijk
Ik geloof werkelijk waar geen seconde dat jij iemand zou bedanken als hij je onterecht toespreekt, laat staan als dat in de splitseconde dat jullie elkaar passeren gebeurd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Argument was er. Je hoort daar normaal gesproken niet te fietsen. Weet die gast veel dat de weg opengebroken is.
Je moet niet zo snel huilie huilie doen en die meneer gewoon moeten bedanken omdat hij tenminste nog ergens voor staat in deze losermaatschappij. Of moeten we een voorbeeld aan jou gaan nemen omdat je anoniem een topic opent over deze meneer en hem niet regelrecht in zijn gezicht durfde te zeggen dat ie zijn bakkes moest houden ?
Hij had wel netjes sorry kunnen zeggen (TS)...quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik geloof werkelijk waar geen seconde dat jij iemand zou bedanken als hij je onterecht toespreekt, laat staan als dat in de splitseconde dat jullie elkaar passeren gebeurd.
Man kijkt naar overkant weg ziet 1 grote teringbende van opgebroken straatstenen, riolering etc. Tevens is die man al een bord voorbij gefietst waarop staat dat hij fietsers in tegemoedkomende richting kan verwachten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Argument was er. Je hoort daar normaal gesproken niet te fietsen. Weet die gast veel dat de weg opengebroken is.
Ik fietste die man voorbij, geen zin en tijd om discussie aan te gaan met iemand die blijkbaar zijn ogen in zijn broekzak heeft zitten maar wel zijn oordeel klaar heeft.quote:Je moet niet zo snel huilie huilie doen en die meneer gewoon moeten bedanken omdat hij tenminste nog ergens voor staat in deze losermaatschappij. Of moeten we een voorbeeld aan jou gaan nemen omdat je anoniem een topic opent over deze meneer en hem niet regelrecht in zijn gezicht durfde te zeggen dat ie zijn bakkes moest houden ?
Waarvoor?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij had wel netjes sorry kunnen zeggen (TS)...
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:11 schreef GretchenFetchin het volgende:
Nou, inderdaad OP! Ik fietste laatst ergens waar je alleen mag lopen.
Zegt een of andere ouwe lul in een rolstoel dat het een voetgangersgebied is.
Dus ik zeg: precies, dus lopen, ouwe!
Denk maar niet dat hij het me in dank afnam, de onbeleefde lul de behanger.
Nice!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:11 schreef GretchenFetchin het volgende:
Ja man, echt goed, mensen terecht wijzen als ze gewoon doen wat mag.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:26 schreef RSie het volgende:
Mensen terechtwijzen![]()
Kan ik alleen maar voor applaudiseren!!
als iedereen dat zou doen leren mensen zich misschien weer eens normaal te gedragen!
Mag ik je dan hierbij even terechtwijzen, deel van je klacht was namelijk dat jequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja man, echt goed, mensen terecht wijzen als ze gewoon doen wat mag.
Volgende keer dat jij bij een verkeerslicht wacht wat op rood staat zal ik je ook even terecht wijzen, of als je op het zebrapad oversteekt. Wat denk je wel niet!
En daarna z'n oogbal eruit moeten halen door je pink tussen z'n oogkas en oogbol te steken, een rondje te draaien om de oogspieren, en dan gaat ie er zo uit! Die eet je dan vervolgens op, terwijl je hem ongenadig hard en luid schreeuwend in z'n oogkas neemt!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:42 schreef Noin het volgende:
Je had em een mes tussen zijn ribben moeten steken zeg ik !
roestige pijp in ze poepertje !quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En daarna z'n oogbal eruit moeten halen door je pink tussen z'n oogkas en oogbol te steken, een rondje te draaien om de oogspieren, en dan gaat ie er zo uit! Die eet je dan vervolgens op, terwijl je hem ongenadig hard en luid schreeuwend in z'n oogkas neemt!
In het donker ben je dan ook niet te zien, dus terecht.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:57 schreef Agorias het volgende:
als je een keer zonder voorlicht rijdt, dat mensen je dan meteen als grof vuil gaan behandelen in het verkeerd terwijl je volop zichtbaar bent
tijd dat je je rijbewijs haalt en een keer in het donker door een stad gaat rijden vriend,.. dan weet je wel beter!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:57 schreef Agorias het volgende:
als je een keer zonder voorlicht rijdt, dat mensen je dan meteen als grof vuil gaan behandelen in het verkeerd terwijl je volop zichtbaar bent
Vanzelfsprekend, als iedereen dat doet, heeft niemand er tenslotte last vanquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:59 schreef msnk het volgende:
Hier fietst iedereen aan de verkeerde kant van de weg, geen haan die kraait
In z'n 1 of 2 véél te lang optrekken word dan ook veelal gedaan door paupervolk, vind je 't gek.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:07 schreef PhoenixNLx het volgende:
precies!
of dat je in zn 1 optrekt in je auto... waar je 30 mag en je motor maakt iets meer lawaai en je rijdt miss 40 km/u en dan mensen die zitten te wenken dat je niet zo hard moet rijden...
als je auto hebt die niet zoveel lawaai maakt dan merken ze et niet eens dat je in zn 1 optrekt man... zeikers
Sowieso zijn veel oude opaatjes tegenwoordig vet arrogant ofzo, ik wou laatst in een hele drukke bus uitstappen, duwt zon opaatje me echt terug in mijn stoel omdat hij er eerst uit wildequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik had dat toevallig 2 weken terug in Geleen, met de auto. In verband met werkzaamheden moest ik omrijden en ik werd een straatje ingestuurd dat normaal eenrichtingsverkeer is en verboden is om in te rijden van de kant waar ik nu vandaan kwam. Het betreffende straatje is overigens vrij breed en naast de geparkeerde auto's passen er nog met gemak 2 auto's naast elkaar op de weg.
Komt me halverwege de straat ineens een Opel bestelbusje tegemoet die hartstikke plotseling en onverwachts ineens schuin voor mijn auto gaat staan. De beste bejaarde meneer maakte zijn raampje open en ik kreeg een preek over wat voor 'jong tuig' ik wel niet was en dat ik daar niet eens mocht rijden. Toen ik die beste meneer op een van de vele gele borden wees waar de situatie op uitgelegd stond draaide hij al mopperend zjin raampje weer dicht en reed agressief weer verder.
Ik had echt neigingen om uit te stappen op dat moment.Echt, wat lopen/rijden er toch nietige lulletjes rond die zelfs na hun eigen epische falen nog een grote waffel durven open trekken.
das onzin.... 30 in zn 1 is helemaal niet overdreven hard :/ dus lul nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:13 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
In z'n 1 of 2 véél te lang optrekken word dan ook veelal gedaan door paupervolk, vind je 't gek.
Op 30 km/u zit ik al bijna in de 3 man.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:16 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
das onzin.... 30 in zn 1 is helemaal niet overdreven hard :/ dus lul niet
Ik zei bijna. Meestal zit ik voordat ik 40 km/u rij al in de 3. 30 km/u is nét nog iets te min.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:22 schreef RWest het volgende:
30 in z'n 3? Wanneer schakel je dan? Bij 1500 toeren ofzo?
je rijd 30 in je 1 en 50 in de 5quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik rij ook 50 in zn 5,maar ik trek gewoon op tot 4000 toeren.. niks bijzonders aan toch? :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |