Tampa Bay dus thuisvoordeel. Het eerste duel in de nacht van woensdag op donderdag.quote:Series begins Wednesday
Game Matchup Day Date Time ET TV
Gm 1 PHI @ TB Wed Oct. 22 8:00 PM FOX tickets
Gm 2 PHI @ TB Thu Oct. 23 8:00 PM FOX tickets
Gm 3 TB @ PHI Sat Oct. 25 8:00 PM FOX tickets
Gm 4 TB @ PHI Sun Oct. 26 8:00 PM FOX tickets
Gm 5* TB @ PHI Mon Oct. 27 8:00 PM FOX tickets
Gm 6* PHI @ TB Wed Oct. 29 8:00 PM FOX tickets
Gm 7* PHI @ TB Thu Oct. 30 8:00 PM FOX tickets
Spelen ze niet juist in St. Petersburg?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef jde_kok het volgende:
. De stad Tampa mist de bokaal van de World Series nog.
Het is niet zo dat ik een echte Rays fan ben, maar nu de Yankees er uit liggen is het leuker dat Tampa wint dan een andere club. Dit is toch een leuk verhaal. En sowieso al een prestatie om de AL East te winnen en dan ook zo ver te komen. Geeft toch aan dat het Amerikaanse sportsysteem er voor zorgt dat met een goede leiding elke club af en toe mee kan doen om het kampioenschap.quote:
Rays payroll: $43,820,598 (29)quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:12 schreef popolon het volgende:
De Rays met de op één na kleinste payroll ($43,820,598 tegenover de $209,081,579 van de Yankees), hoe kun je daar nou niet voor zijn?
Jeter en A-Rod verdienen bij elkaar al meer dan het hele Tampa team.
Aantal nederlagen van Florida teams is 142, maar dat is natuurlijk maar een detail.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:43 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Rays payroll: $43,820,598 (29)
Marlins payroll: $21,836,500 (30)
Yankees payroll: $209,081,579 (1)
Mets payroll: $138,293,378 (3)
Florida teams combined record: 181 - 122
NY teams combined record; 178 - 146
Zo zie je maar dat geld heel weinig zegt.
Hangt ervan af hoe je het geld investeert. Er worden bedragen neerglelegd voor spelers die het totaal niet waard zijn. Spelers die vooral veels te oud zijn, Vergelijk de BoSox en Yanks. De Sox hebben met Beckett, Dice-K, Lester, Buchholz, Masterson, Papelbon, Pedroia, Bay, Lowrie en Youkilis genoeg jonge spelers. Allemaal jonger dan 30. Als ik de BoSox was zou ik er alles aan doen om Teixeira vast te leggen. Youkilis naar 3B(Lowell is te oud) en Teixeira op 1B. De BoSox toekomst ziet er zeker goed uit. Net zoals de Rays. De meeste spelers zijn al voor lange tijd vastgelegd. Een ander team waar ik nog veel van verwacht zijn de Twins. Een erg jong team met veel toekomst.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:48 schreef Colplay het volgende:
[..]
Aantal nederlagen van Florida teams is 142, maar dat is natuurlijk maar een detail.
Geld zegt natuurlijk wel iets voor de lange termijn. Dit is voor het eerst dat Tampa vaker wint dan verliest. Dus het kost een team veel tijd om een goed roster neer te zetten. Een columnist schreef al van de week dat er voor Boston nog wel een positief punt aan de nederlaag zit. Zij hebben in ieder geval hun ploeg van over drie jaar al kunnen zien spelen.
En hoeveel lappen ze in Phillidelphia?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:12 schreef popolon het volgende:
De Rays met de op één na kleinste payroll ($43,820,598 tegenover de $209,081,579 van de Yankees), hoe kun je daar nou niet voor zijn?
Jeter en A-Rod verdienen bij elkaar al meer dan het hele Tampa team.
hoe fit moet je zijn om baseball te kunnen spelen.. 99% van de tijd sta je stilquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:24 schreef Leatherface het volgende:
Waren de Phillies fysiek fitter?
Nou ja, ik kan me voorstellen dat wanneer je in korte tijd veel moet pitchen, je op een gegeven moment een half vernaggelde arm krijgt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:02 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
hoe fit moet je zijn om baseball te kunnen spelen.. 99% van de tijd sta je stil![]()
Maar je had het niet over de pitchersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat wanneer je in korte tijd veel moet pitchen, je op een gegeven moment een half vernaggelde arm krijgt.
Kazmir gooit idd veels te veel pitches. Vooral in het begin van de games. Daarna komt hij meer in een ritme maar zijn pitch count is dan al vrij hoog.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:57 schreef Almighty het volgende:
Moeilijk te zeggen of ze fitter waren. Ze hebben zich misschien beter kunnen voorbereiden, maar ja daar staat weer tegenover dat ze misschien meer ritme missen.
Ik denk nog steeds dat de Rays meer pitching depth hebben. Kazmir moet de volgende keer, als hij de kans nog krijgt, wel een betere pot gooien en eens niet op 100 pitches staan in de 6e inning...
Van de startende pitchers van de Rays heeft hij gemiddeld de meeste pitches per wedstrijd, maar ook gemiddeld de minste innings van alle starters...
ESPN radio kan helpen, zal alleen niet helemaal synchroon lopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:27 schreef neggix het volgende:
Is't al begonnen? Krijg nog niets op myp2p
Ik wil ook nasn
-edit. hoppa, nu nog japans leren
Aah, nu werkt ie wel... thnx.. beter dan ndie japannersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:31 schreef Almighty het volgende:
[..]
ESPN radio kan helpen, zal alleen niet helemaal synchroon lopen
http://sportsradio1470.com/whbo4.asx
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook niet zo extreem veel dus, vergeleken bij de Yankees of BoSox Tigers en Mets.
Obviously.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:10 schreef Dos37 het volgende:
Tampa moet er sowieso 1 winnen in Philadelphia
Hij was afegeleid door al die handoekjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:52 schreef Playmaker het volgende:
Kazmir weer veels te wild in het begin van de game. Met Hamels op de heuvel is een snelle voorsprong voor de Phillies zeer slecht nieuws voor de Rays...
Hmm, dan kan ik hem helaas niet zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:19 schreef Fredgroes het volgende:
Bericht op mlb.com zegt dat wedstrijd 5 vanavond niet doorgaat en er word woensdagavond 8.37 lokale tijd begonnen met de wedstrijd als het weer het toelaat.
Deze week is dat vijf uur later hier dacht ik (wintertijd hier, maar nog niet daar of zoiets), dus acht, negen, 1 onthouden, pie kwadraat....uhm half twee?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond dus om 8.37 ET.
Hoelaat is dat hier ?
En hoelang zal zo wedstrijd nog duren ? 3 innings te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |