Gast...dan ben je zo ervaren in MMA....en gebruik je je auto om iemand kreupel te butsen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en ik heb op zaterdag ochtend een vrouw van der fiets gereden met mijn auto
ik kwam van rechts en die trut van links!
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weten we ook meteen hoeveel ik voor je beteken
open er een topic overquote:
Hey gele sgelequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast...dan ben je zo ervaren in MMA....en gebruik je je auto om iemand kreupel te butsen?
Beetje jammer hoor
Ohja..ik ben er weer even
Hey Mooz!quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:21 schreef Crazy-p het volgende:
dinges leest sinds dien niet meer hetzelfde..
Met mij gaat het ook goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey Mooz!
Ja goed hoor...mij een beetje te druk voor een maandag...maar dat heb ik al gauw...en eigenlijk op elke dag
Met jou?
druk druk druk!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey Mooz!
Ja goed hoor...mij een beetje te druk voor een maandag...maar dat heb ik al gauw...en eigenlijk op elke dag
Met jou?
Ja nie normaal hequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:23 schreef Crazy-p het volgende:
we gaan vandaag wel weer snel door de topics heen niet
quote:
ik denk omdat we niets willen doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waarom zou het zo snel gaan? OMdat het maandag is of hebben we echt niks te doen of willen we niks doen?
denk ook wel omdat we elkaar hebben gemist (quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waarom zou het zo snel gaan? OMdat het maandag is of hebben we echt niks te doen of willen we niks doen?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast...dan ben je zo ervaren in MMA....en gebruik je je auto om iemand kreupel te butsen?
Beetje jammer hoor
Ohja..ik ben er weer even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |