Ik word helemaal gek van RTLZ, ze herhalen gewoon alles en zijn totaal niet actueel met hun data!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ze openen sowieso al dik 2 pct lager.
niet dat ik bullish ben ofzo
Iedere eerste 10min van 't uur zijn ze actueelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:53 schreef Public_NME het volgende:
Ik word helemaal gek van RTLZ, ze herhalen gewoon alles en zijn totaal niet actueel met hun data!
elk uur, valt toch wel meequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:53 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van RTLZ, ze herhalen gewoon alles en zijn totaal niet actueel met hun data!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:55 schreef ijsblokjes het volgende:
star_gazer, ik zou als ik jouw was naar alex gaan. Als je een beetje actief handeld is die tool die zei hebben(alex advaced plus) echt super! Misschien heeft Binck wel een tegenhanger van die tool maar weet het niet zeker.
Die moet ik ook hebben, maar kost een tientje per maand. Ik denk trouwens wel dat ik aan de transactie limiet kom dit kwartaal. (moet je dat elke kwartaal blijven houden?)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:55 schreef ijsblokjes het volgende:
star_gazer, ik zou als ik jouw was naar alex gaan. Als je een beetje actief handeld is die tool die zei hebben(alex advaced plus) echt super! Misschien heeft Binck wel een tegenhanger van die tool maar weet het niet zeker.
je kunt ze ook allebei hebben. Heb zelf een rekening bij Binck en bij Alex en ook nog bij anderequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:55 schreef ijsblokjes het volgende:
Short gaan op de AEX zou wel moeten kunnen, denk dat de dow vandaag de min ingaat en dik in de min gaan sluiten, waardoor de aex morgen denk nog wat lager opent. Toch durf ik het zelf niet aan, vandaag al genoeg geld verloren.
realtime-koersen zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:05 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben, maar kost een tientje per maand. Ik denk trouwens wel dat ik aan de transactie limiet kom dit kwartaal. (moet je dat elke kwartaal blijven houden?)
Bij Binck krijg je het trouwens gelijk realtime koersen volgens mij...
10 transacties per kwartaal moet wel lukken toch? Ik bedoel, een beetje een goede week en je zit al snel rond de 20 transacties per week. Gelukkig heb ik bloomberg op school.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:08 schreef ijsblokjes het volgende:
Het kost een tientje per Kwartaal, 3.33 per maand dus. Of als je meer dan 10 transacties per Kwartaal hebt is het gratis.
Ik zit nu op me werk, zal vanmiddag is een screenshot maken. Je hebt allemaal tabbladen en kan zelf alles indelen. Je kan er ook in kopen en verkopen en technische analyses maken waar je ook allemaal indicatoren op kan zetten. En realtime streaming, het loop een paar minuten voor op yahoo en dergelijken.
Wacht eerst maar even de komende tijd af aangezien de macro-economische gegevens niet echt hoopvol zijn voor Mittal. Autofabrikanten in de problemen, teruglopende consumentenuitgaven en een aankomende recessie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:29 schreef sitting_elfling het volgende:
zitten er hier nog mensen mee te teren op de turbo's van ons aller bier brouwer InBev ? Of meegaan op de short op de olie ?
Voor de rest komt mijn koop order voor Arcelor Mittal nu wel gevaarlijk dicht bij, als hij onder de 20 komt koop ik er een tig aantal bij. Onder de 20 is gewoon te goedkoop.
dat snap ik, maar ik heb eigenlijk niet heel veel interesse in 'macro' economisch nieuws. 20 euro, gezien de koerschommelingen, de volume's en andere mogelijkheden van mittal komt dat echt wel weer boven de 20 euro.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Wacht eerst maar even de komende tijd af aangezien de macro-economische gegevens niet echt hoopvol zijn voor Mittal. Autofabrikanten in de problemen, teruglopende consumentenuitgaven en een aankomende recessie.
Daar krijgt een dergelijk concern de eerste klappen van en het lijkt me een voorbeiding op, in plaats van een huidig scenario. Bovendien Mittal erg veel last van al die valutakoers schommelingen.
Ik denk dat de Dow en de Europese beurzen elkaars neergang gaan versterken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ze openen sowieso al dik 2 pct lager.
niet dat ik bullish ben ofzo
-2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:30 schreef Public_NME het volgende:
We openen op bijna -3%
Edit, gelijk door naar -4!
Google Finance was aan het kloten, stond bijna -5%, maar is in werkelijkheid inderdaad 'maar' 2%3%.quote:
Laten we het hopen, want ik heb een hele waaier aan turbo shortsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:30 schreef star_gazer het volgende:
Ik denk dat de Dow en de Europese beurzen elkaars neergang gaan versterken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |