abonnement Unibet Coolblue
pi_62618841
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:42 schreef Marsyas het volgende:
Hi, 'Spooky & Pumz'/ All

Dat zeggende besef je niet Spooky, dat jij je dus weer vóór mij plaatst, anders kan je nooit bepalen of iets voor iemand met mijn intellect(>150) al dan niet begrijpelijk dan wel onmogelijk zou MOETEN zijn..
En nu je het er toch over hebt, wat is jouw levensdoel ? Leechen 2 the max ? Mensen vertellen wat wel en niet kan, daarbij niet gehinderd door enige kennis van zaken ? Het maakt trouwens helemaal niet uit of men dit serieus neemt, elke keuze daarin is denkbeeldig..Losers..Voor wie niet denkt, wordt gedacht..

Grtn
Tuurlijk plaats ik me voor jou. Maar dat mag een weldenkende rivierzandkorrel ook.
Jammer dat je geen antwoord geeft op de vraag die ik je stel, wie heeft je aangesteld als wereldverbeteraar? Een rode wijnvlek in je perzisch wc-tapijt? Tom Cruise? Danny?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:11:49 #77
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62620496
Hi, Spooky

Dat is een totaal irrelevante vraag, ik ben wat ik ben. Geef het maar weer een cliché naampje..
En wat ben jij dan, antipooltje ? Een wereldverslechteraar?
Of is het meer de gedachte dat als iemand dat kan, jij dat wel bent, en ik het dus niet kán zijn?
Bovendien is de Wereld dermate voor verbetering vatbaar, dat er in die gedachte een kern van waarheid schuilt. Verbeter de wereld, maar hou niet op bij jezelf...

Grtn

[ Bericht 2% gewijzigd door Marsyas op 23-10-2008 20:18:04 ]
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
pi_62620810
Jij voelt je verantwoordelijk voor het verbeteren van de wereld?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:47:47 #79
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62621657
Hi, Pizza/All

Het is dat, of op zijn beloop laten en passief/actief meewerken aan de ondergang..
Take your pick, American..

Grtn
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
pi_62647228
Als je hier op reageert ben je een aap
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:15:27 #81
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62652842
Hi, Saak/All

Dat is door grotere geesten al vastgesteld..(Darwin(M/D), Leaky etc).
Maar wat is degene die hem post ?
Want dat ik ging posten stond bij voorbaat al vast..

Grtn

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsyas op 25-10-2008 18:42:23 ]
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:25:25 #82
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_62653108
Poll: Marsyas?

  • Ik ben fan van deze kwaliteitsuser
  • Moet oprotten van FOK!
  • Is ontsnapt uit een TBS kliniek
  • Moet verhuizen naar Noord Korea
  • Is een kloon
  • Wie?

    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    [ Bericht 3% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 24-10-2008 21:34:55 ]
  • Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
    pi_62653271
    Da's toch een kloon van Olep?
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:36:51 #84
    231196 Marsyas
    Bipolarized : Boo ! 2U2
    pi_62658044
    Hi, F4TAL 3RROR/All you 'loyal' voters outhere

    Tricky,hoor..FOK! is te klein voor ons allebei ? Ik zou dat kunnen zien als een compliment, maar daarvoor is je situatie veel te ernstig..Vertel eens waar het pijn doet, geef ik er wel een virtueel, psychologisch kusje op..Lettertjes op een scherm kunnen kwetsen en frustreren. Gooi het er dus maar uit, en schuw daarbij de nuánce niet, want het zijn de kleine dingen die het doen. Wat is het dat je precies HAAT aan mij dat je jezelf ziet als een kruisvaarder annex resident exorcist ?
    Ben het btw gewend...Men haat wat men vreest, en men vreest wat men niet begrijpt..
    Daarom was ik je met mijn topic: "Waarom Marsyas een lul is " in zekere zin al een 'weekje ' voor.
    Ik wou dat 'men' nadacht/denkt over waarom ik een lul ben ( die, volgens jou voorál, da's het interessante, op zou moeten rotten..). Probleem is dan dat men begrijpend moet lezen maar dat de helft al na 1 zin stopt, hun goed recht. Maar hoe kan iets waar zo massaal overheen gescrolld wordt dan toch zo'n massale onderhuidse irritatie opwekken dat jij er nu wat aan gaat doen, principieel als je bent ? Nu de door jouw voor mij gegraven 'slangen'kuil een 'beetje tegenvalt', de massapsychologie maar van stal gehaald ?
    Verbeter de wereld, verwijder Marsyas ? Desnoods de vrijheid van meningsuiting op de brandstapel om MIJN democratie te redden ? Backstabbing wannaB demagoog. Dacht dat dit mijn 'Godsgegeven aandachtshoekje' was. Kom jij tekort in het jouwe, 3RROR. ? Want dat dit initiatief uit de goedheid van je hart komt geloof ik niet zo. So, do you wanna B a FOK!star or what ? Maar dan wel met woorden, geen stemmen, luiwammes.
    Typ till you sleep..Truste NL

    Grtn
    Kapitalisme. De financiële übermensch ?
    2 question, or not 2 question ? That is the answer.
    Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
    Ecology first, economy later, when we can afford it.
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:38:43 #85
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_62658073
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 00:36 schreef Marsyas het volgende:
    Niet gaan slapen!
    Je bent briljant! Zo hard lachen gebeurt zelden in ONZ.
    Dus, wakker blijven en ga door.
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
    pi_62658115
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 16:15 schreef xrrwr het volgende:
    Hey croupouque.
    pi_62658151
    jaloers gedoe over andere users die leukerder zijn dan jij....tssss
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:22:48 #88
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_62658769
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 00:36 schreef Marsyas het volgende:
    [..]
    Ben het btw gewend...Men haat wat men vreest, en men vreest wat men niet begrijpt..
    [..]
    Zo ken ik er nog wel een paar

    Als het 100% -of in ieder geval grotendeels- overlappende begrippen waren had je misschien gelijk kunnen hebben.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:07:41 #89
    231196 Marsyas
    Bipolarized : Boo ! 2U2
    pi_62661104
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef cerror het volgende:

    [..]

    Niet gaan slapen!
    Je bent briljant! Zo hard lachen gebeurt zelden in ONZ.
    Dus, wakker blijven en ga door.
    Hi,Cerror/DdD/All
    Waarom iemand van 'schoolplein'-nivo hier als Mod fungeert is me tegelijk een raadsel, én volkomen logisch.
    (paralogisch.) Wordt jij nu maar eens wakker, lachebekje, en 'smell the numbered corpses', voordat je er zelf één bent, O2-verspiller annex CO2 producent..
    En als je er nog wel een paar weet, DumDaDum, zal ik FF een beginnetje maken voor je:
    1. onbekend maakt onbemind..2.......3......
    Definieer ook meteen FF Haat, Angst, en Vrees, zodat je aantoont waarom die begrippen elkaar te weinig overlappen. Streven naar 100% is sowieso waanzin, want dan waren het identieke begrippen met navenante omschrijving. Of boezemt het onbekende je teveel angst in, en kan je door haat verblindt niet meer denken ?
    Spoilertje...

    Grtn

    [ Bericht 0% gewijzigd door Marsyas op 25-10-2008 10:37:29 ]
    Kapitalisme. De financiële übermensch ?
    2 question, or not 2 question ? That is the answer.
    Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
    Ecology first, economy later, when we can afford it.
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:14:55 #90
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_62661204
    Held, ik ben fan!
    pi_62661604
    Hallo Marsyas,

    Na al je post hier te hebben gelezen, vraag ik mij nog steeds af wat je wilt en/of denkt te bereiken.
    Mocht je hier werkelijk zijn om ons te doen inzien dat het huidige financiële en politieke systeem niet werkt,
    dan vrees ik dat je hier niet ver gaat komen.

    Daarvoor schrijf je teveel alsof jij het allemaal weet, en wij maar ignorant bastards zijn.
    Je vraagt om correctie, en kraakt elke die komt volledig af.

    Op deze manier word de gemiddelde user niet bepaald gemotiveerd om zich in jou positie in te leven.
    Bovendien, je post op het ONZIN forum.

    Wil jij werkelijk de wereld verbeteren?
    Start een nieuwe partij, of sluit je erbij aan, bedrijf actief de politiek en zorg dat je gezien word.

    Via een paar post in een ONZIN forum op fok! zul je weinig bereiken.

    Jammer dat je zelf waarschijnlijk denkt dat je nu oh zo goed bezig bent...
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:31:25 #92
    231196 Marsyas
    Bipolarized : Boo ! 2U2
    pi_62662624
    Hi, f.r.e.a.k./All

    Als je ze allemaal leest zul je zien dat ik hier naartoe verwezen ben door F4T4L, en als nietige newby heb ik zijn verzoek/bevel maar opgevolgd..En opzich zit ik hier juist perfect. Het zijn de 'onzin-mensen' die geen deel zijn van de oplossing, en daardoor deel van het probleem, evenals de politici waar ze op stemmen. Democrazy sucks ! En waar je mee omgaat, wordt je mee besmet..Revoluties beginnen btw onderop, bij de "ignorant basterds"...(1789 was een bloedgoed jaar in dat opzicht). Probleem is dat de gem. user denkt dat hij/zij geen probleem heeft..Het overkomt immers altijd 'anderen' dus "laat ons doorfeesten, partypooper.. " En de 'reacties' die ik afkraak zijn halfslachtige pogingen dat met mij te doen. Met een serieus te nemen reactie zoals de jouwe spring ik wat zorgvuldiger om. Ik kraak het kraakbare/laakbare omdat het kan/moet...
    Maar FF zonder dollen..Denk je, dat ik met mijn impopulaire standpunten veel kiezers ga trekken..?
    Deze wereld is maar op één manier uit de stront te trekken. Stemmen voor een dictatuur van het gezonde verstand..Julius Ceasar is ooit verzocht dictator te worden(ook M/D btw), tijd voor een opvolger..En van mijn part ben jij dat, hoewel een Vrouw verre de voorkeur verdient... Ik observeer en constateer dan alles wel vanaf de zijlijn. Out of the picture, you get the whole view..
    Chew on this "Ich bin der Geist, der stets verneint! Und das mit Recht; denn alles, was entsteht, Ist wert, daß es zugrunde geht; Drum besser wär's, daß nichts entstünde. ...Vooral die laatste (on)zin..

    Grtn..

    [ Bericht 6% gewijzigd door Marsyas op 25-10-2008 11:40:19 (Goethe (ook M/D) citaatje) ]
    Kapitalisme. De financiële übermensch ?
    2 question, or not 2 question ? That is the answer.
    Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
    Ecology first, economy later, when we can afford it.
    pi_62662707
    jij lult echt net zo vaag als die gast in Fear & Loathing in las vegas
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:04:00 #94
    231196 Marsyas
    Bipolarized : Boo ! 2U2
    pi_62663243
    Hi, Pino07

    En jij doet in één zin al vaag over afspraken als het gebruik van hoofdletters in plaatsnamen.
    Johhny Depp hoefde btw niet eens te acteren, hij is ook M/D, evenals de schrijver van het boek..
    Dat je overeenkomsten ziet is dus helemaal niet vreemd. Je begreep de film niet, ("vaag") en mij dus ook niet..Logisch...Jij hebt dat algemene probleem dat je wel ziet/denkt over wat hetzelfde is/lijkt, maar niet kijkt/denkt over het hoe en waarom van (de) verschillen, a.k.a. onverschilligheid. En dat kenmerkt de massamens. Iedereen die niet 'hetzelfde' is, laat ze onverschillig. Moet ook wel, symphatie en emphatie vergen van de gem. user schijnbaar teveel geestelijke krachten, die ze bovendien liever benutten voor het bevredigen van de eigen 'behoeften'. Ikke vrete, ikke zuipe,ikke slikke, en wie 'vaag' is kan stikken...

    Grtn

    [ Bericht 0% gewijzigd door Marsyas op 25-10-2008 12:10:15 ]
    Kapitalisme. De financiële übermensch ?
    2 question, or not 2 question ? That is the answer.
    Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
    Ecology first, economy later, when we can afford it.
    pi_62663394
    Stemmen voor een dictatuur met een goede leider zou in veel opzichten te verkiezen zijn boven het huidige trage "alles word toch wel gematigde politiek" systeem.

    Echter, power corrupts & absolute power corrupts absolutely.

    en to be continued, aangezien ik nu ff pleite moet
    pi_62663930
    Wil niet lullig doen, maar wat probeer je nou hiermee te bereiken? Het is een win-win situatie. Niemand wint, het is gewoon elkaar opjutten achter een computer op het internet.

    Het heeft niet veel zin, niet? - Ieder probeert zijn laatste woord te krijgen waardoor het topic toch nooit zal eindigen totdat het gesloten wordt.
    █▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
    TryAndResistClicking. Trollspray.
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:02:50 #97
    217719 Klautje
    IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
    pi_62666602
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 12:44 schreef CantFazeMe het volgende:
    Wil niet lullig doen, maar wat probeer je nou hiermee te bereiken? Het is een win-win situatie. Niemand wint, het is gewoon elkaar opjutten achter een computer op het internet.

    Het heeft niet veel zin, niet? - Ieder probeert zijn laatste woord te krijgen waardoor het topic toch nooit zal eindigen totdat het gesloten wordt.
    Wat is daar mis mee?
    © Bafnek
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:22:16 #98
    231196 Marsyas
    Bipolarized : Boo ! 2U2
    pi_62667001
    Hi, CantFazeMe/All

    Zolang wij met zijn allen de 'hakjes' in het zand (blijven)zetten is dit een lose-lose situatie.
    "Change. Yes, we can ! " Dus niet meer lullig doen, ondanks je goede voornemen.
    Het heeft wel degelijk zin elkaar op te jutten(1789), los van hoe, maar niet van waartoe.
    Het laatste woord is aan degene die het beste argumenteerd, dus dat iedereen het probeert te hebben, doet niet terzake. Politiek heeft zijn eigen 'regels'. Men heeft niets te willen, het is al beslist. Voor ons.. Dat is mijn hele punt. Denk/beslis zelf, get informed, door mij of wie dan ook, anders wordt het voor je beslist door 'mensen', die het niet zo best met ons voor hebben.Je kent ze wel, van de TV spotjes.."Don't believe the hype !"

    Grtn
    Kapitalisme. De financiële übermensch ?
    2 question, or not 2 question ? That is the answer.
    Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
    Ecology first, economy later, when we can afford it.
    pi_62667144
    ---
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:31:15 #100
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_62667204
    Dus volgens jou moeten we de hype niet geloven, volgens mij ben jij degene die de hype volgt, het enige verschil is dat wij het niet zo irritant doen.

    Dat hele gezeik over het milieu is alleen maar een hype, 80 jaar geleden zeiden ze ook dat we binnen 50 jaar de hele aarde opgebruikt zouden hebben, toen zijn er ook makkelijk beinvloedbare mensen als jij op in gegaan..
    Verder las ik dat jij het een goed idee vindt om een dictatuur in te stellen:
    ''Deze wereld is maar op één manier uit de stront te trekken. Stemmen voor een dictatuur''
    Ben je werkelijk zo dom? Zo is Hitler aan de macht gekomen, en Stalin ook! Jij wilt ook graag miljoenen doden voordat je je ongelijk toegeeft?
    Laffe huichelaar
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')