Wauw, AC Milan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:31 schreef TLC het volgende:
Waarom wil men Ajax, Feyenoord, Twente of NEC zien als AC Milan hier komt voetballen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Je ging toch met je vrienden in de kroeg kijken??.... ow wacht...
Ik ga toch maar eerst heerenveen - milan kijken, wat zou het toch wat zijn als milan klopt krijgtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:31 schreef TLC het volgende:
Waarom wil men Ajax, Feyenoord, Twente of NEC zien als AC Milan hier komt voetballen
Werkt dat sopcast nog een beetje goed dan tegendwoordig? Een paar jaar geleden keek ik wel eens via sopcast en dan was het net of je een diashow aan het bekijken wasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Eerlijk is eerlijk, H'veen - Milan en Twente thuis doen wmb niet onder voor Aston Villa - Ajax (even neutraal bezien)
Ik hou het op livestream via Sopcast voor Ajax en op TV Heerenveen tot ze achter komen, daarna Twente.
In de mijne kunnen ze het zelfs ontvangenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:37 schreef afcajos het volgende:
HAHAHAAHAH!
Als ze het in mijn stamkroeg konden ontvangen wel ja wijsneus.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de mijne kunnen ze het zelfs ontvangen
Al sla je me dood, hoor je morgen van mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Werkt dat sopcast nog een beetje goed dan tegendwoordig? Een paar jaar geleden keek ik wel eens via sopcast en dan was het net of je een diashow aan het bekijken was
In de maagstreek en op het rechteroog bij voorkeurquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax_!
Zeer terechte keuze van RTL
Waar blijft je weekend topic?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:51 schreef afcajos het volgende:
dus jij gaat ook naar Hamburg?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:41 schreef Triptamine het volgende:
Kan ik het ergens volgen?
man man, ik heb zo de verkeerde keuze gemaakt door ipv naar Birmingham naar school te gaan vandaag
Okeej, voor de thuisblijvers en 010'erts die het na 020 minuten echt niet meer zien zitten dit seizoen:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:41 schreef Triptamine het volgende:
Kan ik het ergens volgen?
man man, ik heb zo de verkeerde keuze gemaakt door ipv naar Birmingham naar school te gaan vandaag
Neequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus jij gaat ook naar Hamburg?
Eens ff downloaden dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Okeej, voor de thuisblijvers en 010'erts die het na 020 minuten echt niet meer zien zitten dit seizoen:
Ik heb Sopcast gedownload en zit nu via www.myp2p.eu te kijken naar een Engelse soapserie waar volgens de mensjes van Myp2p Aston Villa - Ajax live te volgen zal zijn.
Als het voetbal van dezelfde kwaliteit is als dit (qua beeld), dan zit je hier goed vanavond.
Beeldgrootte kan redelijk goed aangepast worden zo te zien.
Welk kanaal?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Net reclame voor de wedstrijd van vanavond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |