Ik snap er ook niks vanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:55 schreef ericajax het volgende:
Welke debiel verzint het ook om een wedstrijd tussen Nancy en Feyenoord (wat een namen ook) te verkiezen boven Aston Villa - AFC Ajax (WIE
)
.
Waarom poste ik dit in dit topicquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:12 schreef afcajos het volgende:
HEHEHE EN DAN KANKERHARD JUICHEN IN VAK P ALS AJAX SCOORT!!1!11
Eens, ik die heb die kankertweede helft lekker links laten liggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:39 schreef Agiath het volgende:
OMG RTL7.
Zo kankerveel reclame
Einde Nancy - Feyenoord - reclame - Analyse - Reclame - Samenvatting eerste helft Ajax - reclame - DAN PAS DE TWEEDE HELFT.
Kanker RTL7 wat een schijtzender is het ook.
Ik, ik heb bewust niet meer naar NED3 gezapt om het risico te lopen dat de uitslag verklapt werdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:33 schreef Pumz het volgende:
Aanvullende terecht klacht:
Na een redelijke wedstrijd van Heerenveen op RTL3 te hebben bekeken zonder reclames, over naar RTL7 voor Aston Villa - Ajax. Zowieso ben ik het al eens met bovenstaande klacht. En dan zit je bij RTL gewoon naar 30 minuten tv te kijken waarvan 20 reclame!GVD!
RTL komt op het lumineuze idee om ook na de samenvatting van de 1e helft maar weer een reclameblok in te lassen. Na 6 minuten hou ik dat niet meer vol, dus zap naar Nederland 3 en hoor "en de 2e helft is dat ook zo gebleven". Krijg de tering RTL! Kon mooi op tijd naar bed![]()
Hoeveel mensen hebben de 2e helft van Aston Villa - Ajax nog in zijn geheel zitten kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |