quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:50 schreef Wezzel het volgende:
Yelleuw,
op zoek naar het nummer uit de Mars-reclame van een negroide man die het verkeer staat te regelen en door een mars weer allemaal energie krijgt. Je hoort ze onder andere zingen: "do the dance"..
Ik zou er bijna speciaal een account voor aanmakenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:57 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Als je superdudes hebt maak ik een account aan en drop je 10 kuddo's
Moet je wel eerst die haartjes doen en voor een vieze spiegel een foto met flits maken om erop te zettenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou er bijna speciaal een account voor aanmakenMaar graag gedaan hoor
Ja daarom, daar ga ik maar niet aan beginnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:03 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Moet je wel eerst die haartjes doen en voor een vieze spiegel een foto met flits maken om erop te zetten![]()
Oh en vergeet ook die rozenkrans niet...
Truequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Overigens is dit het (veel betere) origineel:
lol, ja die van cameo is zoooo 80's! Bijna cult!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueAl vind ik de clip van Korn weer toiffer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek zo'n liedje, weet niet hoe oud het is, maar het kwam beetje country-achtig op me over. Je hoort een mondharmonica snel spelen en een zingende man. Volgens mij zat er ook een beat onder of iig iets moderns.
OMG wat snelquote:
Deze misschien?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:53 schreef agter het volgende:
Ik zoek een liedje wat onlangs in veel cafe's / terassen te horen is geweest.
Melodieus, een gitaar met een mannenstem. Vrij sober.
Iemand?
Ik weet wat je bedoeltquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een houseachtig nummer, heeft duidelijk soorte 'tikken' en je hoort een soort flanger er over heen gaan repeterend over 8 beats ofzo. Een impressie![]()
Geluidsclip 07.wav - 0.12MB
Kudo's voor diegene die weet wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Bravebart op 26-10-2008 18:06:35 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeltChapeau als je er op komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het was geen daft-punk, het klonk behoorlijk electronisch en niet panfluit achtig ofzo
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Chapeau als je er op komt![]()
En het was geen daft-punk, het klonk behoorlijk electronisch en niet panfluit achtig ofzo
Nee dat is em niet, hij lijkt er inderdaad iets op. Maar die ik bedoel is veel "harder" en veel minder andere bliepjes/geluidjes er onder. Verder heeft die een masterlijke harde/diepe bassquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nee dat is em niet, hij lijkt er inderdaad iets op. Maar die ik bedoel is veel "harder" en veel minder andere bliepjes/geluidjes er onder. Verder heeft die een masterlijke harde/diepe bass
Nee dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voorToen ik hem postte dacht ik al dat hij het waarschijnlijk niet was, maar ik kan niet op het echte nummer komen
Nee, helaas. Het nummer is veel soberder.quote:
Iets van Jason Mraz misschien?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:10 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het nummer is veel soberder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |