Merkie, Ik ben het roerend met je eens!quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:39 schreef Merkie het volgende:
Jack gaat Derksen napraten.
Dat is je standaard-tvp?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:38 schreef borisz het volgende:
Ze moeten 1 analist droppen, tafel is te vol.
Doet ie al de hele tijd maar niemand luistert.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Merkie, Ik ben het roerend met je eens!
Goeie.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer gaat het nou over Ajax?
Anders stuur ik een klacht via de mail
?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:41 schreef Grulez het volgende:
Wel mooi dat de gast er weer voor nop zit op de eerste 10 min. na.
Dat dacht ik ook al jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zal mij....
Ja zeg het maar Verbeek. een worst wezen ja.
Het is nog niet afgelopen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Eindcijfer voor de uitzending van vandaag:
3.
Maarrrrr misschien gaat het nog over Ajaxquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Eindcijfer voor de uitzending van vandaag:
3.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het niveau keldert alleen maar naar beneden dus het eindcijfer wordt er lager op.
Rustig maar, Ajax komt zo aan de beurt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het niveau keldert alleen maar naar beneden dus het eindcijfer wordt er lager op.
Iddquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef BB-boy het volgende:
Het doelpunt is niet afgekeurd aangezien er al gefloten was voordat de bal over de lijn was.
Wat heb jij voor nuttigs gemeld in dit topic behalve "Studio xxx"? Precies.quote:
Houd jij even snel je bakkesquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heb jij voor nuttigs gemeld in dit topic behalve "Studio xxx"? Precies.
Als dat zo is, dan kan NOS er nog een voldoende uitslepen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Rustig maar, Ajax komt zo aan de beurt.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blijft een grafregel. Vermeer komt zelf als een mongool uit.
Het zou leuk zijn als ze een regel per situatie zouden opstellen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blijft een grafregel. Vermeer komt zelf als een mongool uit.
Wel helemaal waar natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Verslaggever van Dagblad van het noorden.
Betrouwbare bron ook Jan
Hij heeft wel een beetje gelijk, maar ja ik ben blijer met een spannende 1-0 dan met een saaie 3-0.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We mogen niet blij meer zijn met een overwinning
Zitten we stil op ons stoeltje is het niet goed, zingen we de club naar de overwinning is het ook niet goed
het kan moeilijk naar boven kelderen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar heb je 8 minuten over gedacht?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
het kan moeilijk naar boven kelderen.
Jah ze willen eens kijken hoeveel mensen er nu naar de NOS kijken als RTL Feyenoord en AJAX uit zendt.quote:
Onzin. Ajax heeft het gewoon erg moeilijk nu. Deze wedstrijd was ontzettend belangrijk. Logisch toch dat we er met zijn allen achter staan en dat we uiteindelijk erg blij en opgelucht zijn met deze overwinning? Verliezen betekende voorlopig afhaken voor de titel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, maar ja ik ben blijer met een spannende 1-0 dan met een saaie 3-0.
Ik ben rustig. Bedankt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rustig maar, RTL zendt de wedstrijd uit. En live nog wel.
Ajax wordt niet uitgezondenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah ze willen eens kijken hoeveel mensen er nu naar de NOS kijken als RTL Feyenoord en AJAX uit zendt.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heb je 8 minuten over gedacht?
Diep triest.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet het meer zien dat ze AC Milan uitzenden.
quote:RTL Voetbal: UEFA Cup AS Nancy - Feyenoord
23-10 om 20:30, RTL 7
RTL Voetbal: UEFA Cup Aston Villa - Ajax
23-10 om 22:45, RTL 7
Kun je nagaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:57 schreef Grulez het volgende:
Het is toch wel triest dat de uitzending door Jan Mulder een enorme kwaliteitsinjectie krijgt.
Mischien waren de rechten wel te duur. Engels team he.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:57 schreef Pritt het volgende:
Aston Villa - Ajax, zeer mooi adviesje maar nee hoor, beide zenders kiezen voor een andere pot.
Dat SCH voorrang krijgt kan ik nog inkomen, maar Feijenoord?
Nee er komt nu een speciaal extralange monoloog van Ronald Waterreus tot 2.30.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:59 schreef jantje84 het volgende:
Is het eindelijk afgelopen dan zet ik de tv weer aan wat een bagger.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:00 schreef borisz het volgende:
Ajax wordt gelukkig nog bij RTVNH of AT5 uitgezonden.
Nog bedanktquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
BBC 1, over een klein kwartiertje.
Ja, hij is fan van mij, dus heeft daarom mijn avatar bijna gekopieerd. Let maar op de blauwe kleur zou ik zeggen, die zal ado nooit krijgen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat die vraag van jou kwam.![]()
Dat over die kleur ben ik met je eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, hij is fan van mij, dus heeft daarom mijn avatar bijna gekopieerd. Let maar op de blauwe kleur zou ik zeggen, die zal ado nooit krijgen.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maar ook jij word ooit weer zwart.
Hij heeft er verstand van, net als Wetzel..quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:51 schreef Sef het volgende:
Jan Mulder: "Groningen kampioen"
Ze hebben de rechten al duhquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Mischien waren de rechten wel te duur. Engels team he.
De eerste UEFA Cup-wedstrijd van Ajax tegen Aston Villa wordt volgende week op 23 oktober niet door de NOS uitgezonden. Het duel is wel te zien bij Eredivisie Live en/of een regionale zender (AT5 of RTVNH). De NOS geeft de voorkeur aan SC Heerenveen-AC Milan. De NOS bezit de uitzendrechten voor Ajax en Feyenoord op 23 oktober, maar besteedt die dan uit aan een regionale omroep of aan Eredivisie Live. Op 6 november, de tweede speeldag, wordt Ajax-MSK Zilina wel uitgezonden door de NOS.quote:
Weet je zeker dat hij bij eredevisie live uitgezonden wordt? Dat zou m'n dag helemaal goed maken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:44 schreef GieJay het volgende:
[..]
De eerste UEFA Cup-wedstrijd van Ajax tegen Aston Villa wordt volgende week op 23 oktober niet door de NOS uitgezonden. Het duel is wel te zien bij Eredivisie Live en/of een regionale zender (AT5 of RTVNH). De NOS geeft de voorkeur aan SC Heerenveen-AC Milan. De NOS bezit de uitzendrechten voor Ajax en Feyenoord op 23 oktober, maar besteedt die dan uit aan een regionale omroep of aan Eredivisie Live. Op 6 november, de tweede speeldag, wordt Ajax-MSK Zilina wel uitgezonden door de NOS. Gerelateerde links: -Oostenrijkse arbiter fluit Aston Villa - Ajax (Ajax.nl, extern)
Dankjewel Ziggo digitaal totaal + eredivisie pakket![]()
Ik zie overal tegenstrijdige berichten maar ik ga er gewoon van uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij bij eredevisie live uitgezonden wordt? Dat zou m'n dag helemaal goed maken.
http://ajax1.nl/?q=node/2786quote:Ander dan gewoonlijk zendt niet NOS Studio Sport de UEFA Cup-wedstrijd van Ajax uit, maar RTL. Daarnaast zullen ook Eredivisie Live en de regionale zenders AT5 en RTVNH de wedstrijd van volgende weekdonderdag uitzenden. De NOS heeft de rechten weten te verkrijgen van SC Heerenveen - AC Milan.
Op 23 oktober 2008 begint Ajax in de UEFA Cup met het uitduel tegen Aston Villa. De wedstrijd begint om 21.15 uur!
Ze willen ronaldinho zien?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:52 schreef Superfast het volgende:
Waarom kiezen ze voor Heerenveen - AC Milan eigenlijk?
Leuk voor ze maar het is toch traditie dat er een wedstrijd van de (oude) top 3 live uitgezonden wordt niet omdat de andere wedstrijden niet interessant zouden zijn maar vanwege de kijkersaantallenquote:
Niet boeiende gasten , niet boeiende gesprekken en vooral ook een overkill aan mensen aan de tafel waardoor niemand echt zijn punt kan makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:01 schreef venomsnake het volgende:
Ik vond het wel een leuke uitzending trouwens.
Vind jij.. Ik vind het wel een leuk als er over andere clubs dan de zogenaamde topclubs wordt gesproken. Waterreus vind ik inderdaad niets toevoegen, maar Jan Mulder vind ik gewoon leuk om naar te luisteren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:10 schreef Superfast het volgende:
[..]
Niet boeiende gasten , niet boeiende gesprekken en vooral ook een overkill aan mensen aan de tafel waardoor niemand echt zijn punt kan maken
Jan Mulder mag van mij juist wegblijven , die gast is in alles radicaal en ook slecht ingelicht .quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind jij.. Ik vind het wel een leuk als er over andere clubs dan de zogenaamde topclubs wordt gesproken. Waterreus vind ik inderdaad niets toevoegen, maar Jan Mulder vind ik gewoon leuk om naar te luisteren.
Ben wel met je eens dat er teveel mensen aan tafel zitten. Waterreus mag volgende keer wel wegblijven.
Ja eentje is leuk inderdaad maar ze hebben Mulder jr al en Borst lijkt me genoeg onzin aan een tafel toch ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:36 schreef venomsnake het volgende:
Dat vind ik juist leuk aan Mulder, gewoon een beetje slap lullen af en toe. Zo ééntje moet je erbij hebben.
Ik vind Waterreus echt dood en doodsaai, die vent kan mij totaal niet boeien.
De NOS heeft geen toestemming van de eredivisie om het bijvoorbeeld via uitzending gemist nog een keer uit te zenden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien kun je het online nog terugzien?
Dat meen je niet???quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef Patrick1975 het volgende:
[..]
De NOS heeft geen toestemming van de eredivisie om het bijvoorbeeld via uitzending gemist nog een keer uit te zenden...
Geachte heer *******,quote:
Wordt ook steeds triester. Zo kun je op het hele internet die 100m van Bolt ook niet meer fatsoenlijk terugkijken omdat de beelden van de OS ook niet mogen worden herhaald. Niemand schiet er iets mee op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:29 schreef Patrick1975 het volgende:
[..]
Geachte heer *******,
Helaas mogen we de samenvattingen niet apart via internet aanbieden en ook de hele uitzendingen van Studio Sport en Studio Voetbal zijn achteraf niet op de NOS website of via Uitzending Gemist terug te kijken. Dat is niet omdat wij dat niet zouden willen, maar omdat het contract met de Eredivisie ons dat niet toestaat.
Met vriendelijke groet,
NOS Publieksvoorlichting
Meta ********
Je kunt je dagelijkse shotje om 14.30 nog altijd ophalen als Dersken spreekt op de site van VI.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jemig daar gaat mn dag. Ik wilde het nu net terug kijken...
Welke voetbalbeelden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook even de voetbalbeelden er tussenuit knippen en het alsnog op internet gooien... Luie honden
RTL zendt Aston Villa - Ajax pas om 22.45 uur uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Overigens top dat Ajax niet uitgezonden wordt. Gewoon allemaal naar Engeland gaan
Dat is misschien wel een oplossing ja, dat niemand eerder met dat idee is gekomenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook even de voetbalbeelden er tussenuit knippen en het alsnog op internet gooien... Luie honden
Ajoh pak je toch een stream.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:47 schreef GieJay het volgende:
[..]
RTL zendt Aston Villa - Ajax pas om 22.45 uur uit
Als ze die domme filmpjes uberhaupt gewoon weglaten, is dat nieteens nodig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een oplossing ja, dat niemand eerder met dat idee is gekomen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:10 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind Hugo juist beter nu hij een beetje genuanceerd is. Dat kinderlijke gejank van hem (met bovenstaande voorbeeld als dieptepunt) was niet om aan te zien.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong,
Kun jij geen mailtje naar de NOS sturen? Jij keek al in 1940 naar studio sport. Naar jou zullen ze toch wel luisteren...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong,
Kun jij geen mailtje naar de NOS sturen? Jij keek al in 1940 naar studio sport. Naar jou zullen ze toch wel luisteren...
Ja online denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:50 schreef Zjakkie het volgende:
Is de uitzending van afgelopen zondag ergens terug te zien?
Vreemdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:55 schreef Zjakkie het volgende:
Ik probeer uitzendinggemist.nl maar daar staat alleen die van 24-08-2008
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:08 schreef ASroma het volgende:
hey jongens, kan ik de uitzending van zondag nog ergens terugzien? was dit die aflevering met hugo borst? ik zie hem namelijk niet terug op uitzendinggemist.nl.... waarschijnlijk wordt ie nog toegevoegd...
Nee met Johan Cruijf, echt een unieke aflvering. Helaas wordt ie niet meer op uitzendinggemist gezet omdat er hier ter kritisch werd gepraat over het programma.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:08 schreef ASroma het volgende:
hey jongens, kan ik de uitzending van zondag nog ergens terugzien? was dit die aflevering met hugo borst? ik zie hem namelijk niet terug op uitzendinggemist.nl.... waarschijnlijk wordt ie nog toegevoegd...
Met wie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nee met Johan Cruiff, echt een unieke aflvering. Helaas wordt ie niet meer op uitzendinggemist gezet omdat er hier ter kritisch werd gepraat over het programma.
Nee aub niet...quote:
En niet te vergeten dat er geen Nederlandse scheidsrechters naar het WK 2010 in Zuid-Afrika gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nee aub niet...Dat wordt weer een hele uitzending dubieuze beslissingen doornemen en zeiken over het huidige niveau scheidsrechters.
En dat nog dick (jol) anderhalf jaar moeten aanhoren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:30 schreef maril het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat er geen Nederlandse scheidsrechters naar het WK 2010 in Zuid-Afrika gaan.
Inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:39 schreef venomsnake het volgende:
Ah bah, gaan ze het weer een halve uitzending lang over de arbitrage hebben...........
Hier ben ik het ook mee eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:58 schreef The_Verve het volgende:
Jan de Jonge, nodig dan gewoon niemand uit...
Hmm, ik had verwacht dat Egbers het zou doen. De NOS heeft eindelijk in gezien dat Tom SV niet kan presenteren. Toine moet wel een beetje zorgen dat hij er tussenkomt.quote:
Die ene keer dat Toine SV mocht doen deed hij het erg goed, dat is al weer twee jaar geledenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hmm, ik had verwacht dat Egbers het zou doen. De NOS heeft eindelijk in gezien dat Tom SV niet kan presenteren. Toine moet wel een beetje zorgen dat hij er tussenkomt.
Hij was aan het zingen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ene keer dat Toine SV mocht doen deed hij het erg goed, dat is al weer anderhalf jaar geleden. Toine vind ik 100x beter dan Egbers. Toine kan tenminste hele zinnen uitspreken voor de camera. Toine lied zich toen ook niet overlopen door Hugo en Youri, Egbers is meestal de regie over de uitzending kwijt.
foutjequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was aan het zingen?
Top 10 debiele fouten echt, en jij hebt ooit gezegd dat anderen aan jou vragen hoe ze iets schrijven![]()
.
Als Jack of Tom niet kunnen doet Toine het, das de afspraak.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hmm, ik had verwacht dat Egbers het zou doen. De NOS heeft eindelijk in gezien dat Tom SV niet kan presenteren. Toine moet wel een beetje zorgen dat hij er tussenkomt.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:05 schreef golfer het volgende:
Goede zaak dat Toine het presenteert. Altijd beter dan Tom.
De 'grens 'had gelijk het was buiten het strafschopsgebied.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef Zero2Nine het volgende:
"Gelukkig" dat Ajax nu gewonnen heeft zodat Jack niet over de arbitrage hoeft te zeiken die wedstrijden beslist. Al lees ik wel dat NEC een penalty had moeten krijgen (heb er zelf niets van gezien qua beelden dus weet het niet). Oh wacht, Jack zit er helemaal niet
Vermaelen stond aanvankelijk erbuiten, maar de overtreding was er toch echt duidelijk binnen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef maril het volgende:
[..]
De 'grens 'had gelijk het was buiten het strafschopsgebied.
Is toch gewoon kinderachtig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Hugo: ''Ik hoop dat we snel beginnen...hoe eerder die troep afgelopen is, hoe beter'' (over Op zoek naar Joseph).
Gelijk heeft 'ie. Vreselijk bagger programma.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Hugo: ''Ik hoop dat we snel beginnen...hoe eerder die troep afgelopen is, hoe beter'' (over Op zoek naar Joseph).
Situatie FC Utrecht zal ook wel besproken worden denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Kerol het volgende:
-Geen arbiters op WK
-Ergste overtredingen laatste maand
-UEFA Cup nabespreken
-PSV nabespreken
Zoiets wordt het.
Nederland B niet te vergeten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Kerol het volgende:
-Geen arbiters op WK
-UEFA Cup nabespreken
-PSV nabespreken
Zoiets wordt het.
- Ajaxquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Kerol het volgende:
-Geen arbiters op WK
-UEFA Cup nabespreken
-PSV nabespreken
Zoiets wordt het.
godenzonen ophemelen, het Ajax van '95 is weer terug. oh nee Jack is er niet bijquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Kerol het volgende:
-Geen arbiters op WK
-UEFA Cup nabespreken
-PSV nabespreken
Zoiets wordt het.
Ik vind het niet eens een overtreding... een stevige schouderduw, dat dan weer wel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef Ungeheuer het volgende:
[ afbeelding ]
Nou jongens zeg het maar.
Totaal verschillende gasten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef BB-boy het volgende:
Jan de Jonge is een vervelende Verbeek kloon.
vind de jonge veel vervelender. Hij wil zo graag nuchter zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef BB-boy het volgende:
Jan de Jonge is een vervelende Verbeek kloon.
beetje té nuchter en te serieusquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Jan de Jonge is erg nuchter. Drinkt nooit ééns een biertje.²
Tuurlijk, hij heeft een camera op z'n smoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |