Delle Alpi niet klaar voor CL duels ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:55 schreef Trystar het volgende:
Het wordt niet in Stadio Delle Alpi gespeeld, maar in Stadio Olimpico in Turijn.
4-3-3 volgens de NOS.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef WeebI het volgende:
Opstelling Real Madrid:
-----------------------Casillas---------------------
Ramos--------Pepe-------Cannavaro---Heinze
------------------------Gago-----------------------
-------Higuaín-------Sneijder----Vd Vaart------
-----------------Raúl------Van Nistelrooij--------
De NOS is verrot.quote:
Daar was het volgens mij:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
De NOS is verrot.
Maar je kunt er ook dit van knutselen als je wilt hoor:
---------------Gago---------------
----Sneijder-------Vd Vaart-----
Higuaín-------Ruud-------Raúl
Die formatie is vaak gewoon een standaardpapiertje die de coach inlevert bij de UEFA, die dat dan weer aanlevert bij de NOS.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar was het volgens mij:
Sneijder---Gago---- Vd Vaart
Raúl-------Ruud-------Higuaín
quote:DRAMA Ernstig ongeval Juve-fans
ROME - De wedstrijd in de Champions League tussen Juventus en Real Madrid begint dinsdagavond na een minuut stilte. De Italiaanse club besloot daartoe nadat dinsdagmiddag een bus met onder anderen Italiaanse supporters een ernstig ongeval had gekregen. Twee personen kwamen om en tientallen raakten gewond.
In de bus zaten behalve fans van Juventus Zwitserse toeristen en Italiaanse immigranten. Onbekend is hoe veel supporters gewond raakten. De chauffeur van de bus en een passagier zouden volgens een medewerker van het ziekenhuis zijn omgekomen. De fans van Juventus waren op weg naar Turijn, waar het duel wordt gespeeld.
Telegraaf
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Kan de laatste wedstrijd van die trainer worden.
Zou jammer zijn. Hoop nog altijd dat hij als bezoekende coach op bezoek komt terug op Stamford Bridge. En na hem Mourinho.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het team van Juve staat. Veel geblesseerden daar. Kan de laatste wedstrijd van die trainer worden.
TVPquote:
Dacht ik dus ook jaquote:
Ga jij nou maar een standbeeld makenquote:
Van mezelf?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een standbeeld maken
Hij heet Wolfgangquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet de scheids een hitler groet?
Ik loop te genieten van de voetbalshow die Arsenal geeft in Istanbul hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:20 schreef _Mike_ het volgende:
Kut wedstrijd
En dan vervangt Drenthe Robben en gaan die Catenaccio watjes eens wat beleven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
2de helft Robben erin. Die wandelt Grygera voorbij.
ja haha, en vervolgens blesseerd hij zichzelf
Ik vond het eerlijk gezegd een bijzonder matige eerste helft. Het enthousiasme van de commentator maakt het spel er echt niet beter op.quote:
Ik heb alleen eerste 20 minuten gekekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd een bijzonder matige eerste helft. Het enthousiasme van de commentator maakt het spel er echt niet beter op.
Heeft hij ook gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef PastorOfMuppets het volgende:
WTF die gast moet toch geel krijgen voor het uittrekken van het shirt?
Een Alexander Prent?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef borisz het volgende:
Amauri
wel een prent voor shirt uittrekken.
Inderdaad, Robben staat steeds compleet vrij op links.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef Prosac het volgende:
Sneijder moet niet aldoor voor eigen succes gaan
60 goals in Europees verband bedoel jequote:
Nee CLquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
60 goals in Europees verband bedoel je
M'n excusesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
60 goals in Europees verband bedoel je
Nog 3 en hij staat eerste.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat doet geen enkele Nederlandse spits hem na.
Hij zou moeten terugkomen bij het Nederlands elftal. Na de keeper de meest matig bezette positie. Kan makkelijk mee tot en met het WK.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ruud mag nog wel een jaar doorgaan wmb, hij lijkt alleen maar beter te worden nog
Ah, ik wist niet dat ie al zo ver wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee CL
1 Raul González Blanco Vlag van Spanje Spanje 62 Real Madrid
2 Ruud van Nistelrooy Vlag van Nederland Nederland 60 PSV, Manchester Utd. FC, Real Madrid
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Champions_League
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)aCup-recordMller.htmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat ie al zo ver was
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
4 Nederlanders in het elftal van Real Madrid, en dan durven ze te zeggen dat Nederland slecht is in het kweken van hamstrings. En dan hebben we van Persie en El-Hamdaoui nog.²
4 voorronde goals, dat is meer dan de helft!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef WeebI het volgende:
Ja een hele hoop voorronde-goals dus. Dat vind ik niet meetellen. Die heeft Raúl niet, omdat Real zo goed is
Maar wel een hele achterstand als je ze niet meetelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
4 voorronde goals, dat is meer dan de helft!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
4 Nederlanders in het elftal van Real Madrid, en dan durven ze te zeggen dat Nederland slecht is in het kweken van hamstrings. En dan hebben we van Persie en El-Hamdaoui nog.²
puike wisselquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:19 schreef Palmboom313 het volgende:
Drenthemoest hij geen horloge kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag ook wel als je rekent hoeveel minuten hij daadwerkelijk speelt voor zijn ietwat romige werkgever. ::{quote:
Lol, waarom hangt dat af van een invaller?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:20 schreef golfer het volgende:
Drenthe....![]()
Nu hoop ik helemaal dat Juve gaat winnen.
Nog steeds het loopvermogen van 28 paarden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef Zwansen het volgende:
Hoe speelt die Nedved tegenwoordig? Nog steeds de grote man daar?
En bijna altijd een goede voortzetting.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nog steeds het loopvermogen van 28 paarden.
Omdat Drenthe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, waarom hangt dat af van een invaller?
Nee wat Real vandaag op de mat legt trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef WeebI het volgende:
Dat had best een penalty kunnen zijn. Gelukkig niet.
Wat heb ik een hekel aan dat lelijke catenaccio spelletje
Het is wel bijzonder effectief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef WeebI het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat lelijke catenaccio spelletje
Zeg ik dat? Ik geloof van niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee wat Real vandaag op de mat legt trekt volle zalen.
Dat ontken ik toch ook niet? Het is hun goed recht om op deze manier te spelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder effectief.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:
Je geeft me nu 4 extra redenen om een hekel aan Real te krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat Ruud!
En omdat Sneijer, Robben en VdV er spelen.
Maar VDV ging er dus uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat Ruud!
En omdat Sneijer, Robben en VdV er spelen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je geeft me nu 4 extra redenen om een hekel aan Real te krijgen.
Italianen die verdedigen is gewoon kunstquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? Het is hun goed recht om op deze manier te spelen.
Maar het is wel de reden waarom ik een gruwelijke hekel aan clubs als Juventus heb.
Inderdaad. In Nederland zien we daar de schoonheid niet van in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Italianen die verdedigen is gewoon kunst
Waar hoor je mij dat zeggen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik dat wel zei dan?
Onkunde bedoel je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mooi hè. Echt een genot om te zien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik jou iets heb horen zeggen ofwel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waar hoor je mij dat zeggen dan?
nee, dat zijn nederlandse verdedigersquote:
Vind ik niet. Subjectief enzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, je kunt ook overdrijven hoor!
Zeg... Zeg ik dat ik wat tegen jou heb gezegd dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik jou iets heb horen zeggen ofwel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je wat. Ik doe net alsof ik niks gezegd hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zeg... Zeg ik dat ik wat tegen jou heb gezegd dan?
okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
zodadelijk zeggen ze bij nos ook uitslagen volgens mij. Daar zei jack het al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:39 schreef venomsnake het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja, ik ben tijdens de duels altijd al bezig ermee, dus zodra het is afgelopen is het eigenlijk alleen nog even de statistieken opzoeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:44 schreef venomsnake het volgende:
Fraai die plaatjes Weebl![]()
Je bent er ook altijd snel bij..
Nou, wat een resultaten boeken ze!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel goede wedstrijd van Real. VDV in de 1e helft goed, 2e helft minder. Sneijder in de 2e helft weer als vanouds, Robben die goed inviel en Nistelrooij die geen pepernoot raakt en toch weer scoort.
Real is weer terug aan de europese top na een aantal jaar matig gepresteerd te hebben.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word gek van die Mulder, hij maakt zijn zinnen nooit eens af.
Tags:
Mulder, Youri Mulder, Zinnen afmaken Youri Mulder, zinnen nooit af, geen zin, mulder zin.²
Ja, ik koester de wens dat hij ééns heel narcistisch zijn naam gaat googlen en dit dan tegenkomt.quote:
Commentator Grueter had er vanavond ook last van, hij bracht zichzelf enkele malen in de problemen en laste toen maar een stilte in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word gek van die Mulder, hij maakt zijn zinnen nooit eens af.
Tags:
Mulder, Youri Mulder, Zinnen afmaken Youri Mulder, zinnen nooit af, geen zin, mulder zin.²
Die zit vooral met de herhalingen van buitenspel. Als uit de herhaling blijkt dat zijn eerste oordeel fout was, blijft hij plots angstvallig stil. Nóóit zal hij eens durven toe te geven dat hij het verkeerd zag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Commentator Grueter had er vanavond ook last van, hij bracht zichzelf enkele malen in de problemen en laste toen maar een stilte in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |