Zolang hij het gat maar vind heb ik geen probleem... Dus voor hem is het makkelijker jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Met als bijkomend voordeel... Meer licht. Zie je tenminste wat je aan het doen bent.
Dikke auto's doen jou dan weer niks ?????quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee alleen niet van dikke mensen. Dikke portemonnees bv vind ik weer niet zo erg
Vind die stem trouwens bijna hypnotiseerendquote:
kort maar krachtig, thanks for askingquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb jij lekker geslapen vannacht ?
Met die omschrijving had je toch niks anders verwacht (ik heb er ook niet op geklikt)quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
kort maar krachtig, thanks for asking
yourself?
HIW, ik haat jou.. nou komt mn ontbijt naar boven!
ik klik nooit meer ergens op als jij het post!
Juist wel, anders heb je stront aan al die kleine kindjes zitten en dan is er past echt stront aan de knikker!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga het klooster in dus ga me er ook geen zorgen meer om het uitspoelen maken...
Hou nou toch eens op over die Cockring.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:03 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens Dellar en PDD volgens mij is dit wel de volgende stap na jullie ervaringen in de cockring
Weinig. Evenals andere dikke dingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dikke auto's doen jou dan weer niks ?????
Ik ben er 2x geweestquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op over die Cockring..
Voor de honderdste keer: d'r is niks aan en ik kom d'r nooit..
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Zo bijzonder of decadent of verderfelijk is het daar nou ook weer niet.
Als een vorst, maar ik werd wel met een schok wakker om 6.00 uurquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
kort maar krachtig, thanks for asking
yourself?
HIW, ik haat jou.. nou komt mn ontbijt naar boven!
ik klik nooit meer ergens op als jij het post!
Wat me er met name aan tegenstaat is:quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Mwa. Vond 't wel een welkome afwisseling van de arrogante hippe nichterigheid van een Arc of zo, maar erg bijzonder was 't niet. Wel een reet aan, niet om nou 1,5 uur voor te treinen.
www.henriverhoef.comquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:54 schreef Gellarboy het volgende:
Hey Brightside!
Fotografische ambities, las ik dat nou?
Best goed, waarom ga je er niet iets mee doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |