Grinderman en/of Nick Cave & The Bad Seeds zou inderdaad helemaal geweldig zijn!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:49 schreef peaceman het volgende:
Mijn 3 tips:
1: Manic Street Preachers
2: Tom McRae
3: Grinderman

Tja, ik was blut toenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
Grappig dat mensen zoveel bands willen zien die dit jaar nog op Lowlands zijn geweest.

Preciesquote:Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan blijft er meer budget over om een fatsoenlijke band te regelen

Ik vraag me af of dat album er nog wel komt.. er staan geen optredens, die DVD komt maar niet uit, ze worden niet gedraaid op de radiostations, geen platenmaatschappij: gaat lekker zeg maarquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jazeker, het laatste album is commercieel gezien helaas mislukt maar was veel donkerder en harder dan de voorgangers. Blijkbaar zijn er niet veel mensen die deze kant van hun leuk vonden... (ik vond het.) Toch zetten ze deze lijn op het ergens in 2009 uitkomende vierde album eigenwijs door.
Blijf het zonde vinden dat zo een talentvolle band met zo een negatieve bevooroordeelde reputatie zit.

Dan gaan jullie toch daten?quote:Op zondag 14 december 2008 14:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jamaar jou kan ik vaker zien dan haar.

Ik denk niet dat Slipknot iets is voor Pinkpop... Dat is toch meer iets voor een metal-festival ofzo.quote:Op maandag 15 december 2008 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond Slipknot live mogen aanschouwen in Antwerpen, had ze nog nooit live gezien en ken ook maar weinig van ze maar de show was echt één groot spektakel en erg overtuigend. Laat maar komen

quote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Slipknot iets is voor Pinkpop... Dat is toch meer iets voor een metal-festival ofzo.

Onzin, er hebben wel meer metalbands ooit op Pinkpop gestaan...quote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Slipknot iets is voor Pinkpop... Dat is toch meer iets voor een metal-festival ofzo.

Van vriend van me vernomen dat hij in de wandelgangen van HMH backstage heeft gehoord dat Slipknot weldegelijk een gerucht isquote:Op maandag 15 december 2008 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond Slipknot live mogen aanschouwen in Antwerpen, had ze nog nooit live gezien en ken ook maar weinig van ze maar de show was echt één groot spektakel en erg overtuigend. Laat maar komen

Ik denk niet dat Pinkpop de beste muzikant ter wereld kan betalenquote:Op maandag 15 december 2008 21:14 schreef Dupje het volgende:
Oh en ik gok ook op Kid Rock, zouden tegen de zomer weer terug komen in NL.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |