quote:
Is het niet alleen zo over met dat geluid, maar ook met het geluid wat ts maaktquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:18 schreef bioloogje het volgende:
gewoon kachel aansteken, is het zo over met dat geluid. en misschien houd je er nog iets te eten aan over.
Ik moet je eerlijk bekennen ... de gaskachel met thermostaat vond het zelf nodig om aan te slaan ...quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:18 schreef bioloogje het volgende:
Gewoon kachel aansteken, is het zo over met dat geluid.
Koolmonoxide in een gaskachel?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:27 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen ... de gaskachel met thermostaat vond het zelf nodig om aan te slaan ...
Het zal nu wel 'slaapies doen' vanwege de koolmonoxide in de schoorsteen. Het is verdacht stil geworden
quote:
Ik dacht dat het alleen bij hout wasquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef Apollyon het volgende:
[..]
De mijne wel ... en de jouwe ook
Vandaar dat je afzuiging hebt en regelmatig onderhoud pleegt (?)
![]()
"Berucht is het ontstaan van koolmonoxide bij verbranding van aardgas in kachels en geisers in slecht geventileerde ruimtes." http://nl.wikipedia.org/wiki/Koolmonoxide
Nou, dan ben ik blij, dat je dit weer weet (via een forum), omdat je vast en zeker aardgas in je huis hebt en aardgas is puur en verbrand dodelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht dat (koolmonoxidevergiftiging) alleen bij hout (dodelijk gevaarlijk) was
quote:
Dan ga ik voor 'de martelaar' en zeg dat Osama Bin Laden in mijn schoorsteen woontquote:
Huh!?..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:59 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Het lijkt meer op spam, dan een bijdrage aan deze topic
Ben jij 'Mijnheer Vaag' van FOK! ? ... het gaat hier over : ''Er zit een beest in mijn schoorsteen !'' En NIET over JOUW PERSOONLIJKE ONHEBBELIJKHEDEN !quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef Oksel het volgende:
Ik vind die spatie inderdaad ook irritant..
Oké!!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:09 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ben jij 'Mijnheer Vaag' van FOK! ? ... het gaat hier over : ''Er zit een beest in mijn schoorsteen !'' En NIET over JOUW PERSOONLIJKE ONHEBBELIJKHEDEN !
[..]
En dat geldt ook voor jouw
...
"(noot: Gebruik je meer dan één uitroepteken, kies dan voor drie tekens.)"quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef Tism het volgende:
Oké!!..Er zit een vraagteken in je schoorsteen!!..
Begin bij jezelf, zou ik zeggen!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:31 schreef Apollyon het volgende:
Als je taalpurist bent, doe het dan goed ! ! !
Of je laat je schoorsteen vegen? Als het een vogel was (b.v. een kraai), en die heeft een nest gebouwd, of anderszins rans achter gelaten, en dat vliegt in brand, dan ben je niet dolgelukkig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:48 schreef Apollyon het volgende:
Het beest zal inmiddels overleden zijn. Ik hoop niet op stank, maar met de komende winter en de kachel aan, zal dat wel meevallen.
Taalpuristen kunnen enorm stinken en hun gezeik heeft een penetrante geur ...
Maar dan hoeft ie zich geen zorgen te maken over ! ens...quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
Of je laat je schoorsteen vegen? Als het een vogel was (b.v. een kraai), en die heeft een nest gebouwd, of anderszins rans achter gelaten, en dat vliegt in brand, dan ben je niet dolgelukkig.
Goede aanwinst voor de topic.; ik denk echter niet, dat dat het geval is. Het is 'een eenzaam vogeltje' wat zijn leven heeft gegeven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:52 schreef Iblis het volgende:
Als het een vogel was (b.v. een kraai), en die heeft een nest gebouwd, of anderszins rans achter gelaten, en dat vliegt in brand, dan ben je niet dolgelukkig.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan TS zelf gewoon 90% derdegraads verbranden met dat irritante cursieve geneuzel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |