Veel geld is vanaf komende donderdag: http://www.plandampfteam.(...)0Okt.08_07-06-30.pdfquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht dat is zoeen SSN kerstrit die ongrappig veel geld kost
Ik vind het juist lachen hoe iedereen erin tuimelt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitsland legt ICE-T treinen stil
Zowel het bericht zelf![]()
Als de manier waarop het gebracht wordt
Vooral Plan T verbaasde me, zolang al niet meer gezien, volgens mij wordt het met uitsterven bedreigd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:18 schreef Wadloper het volgende:
De 3700 is volgens mij gemengt VIRM-IV en VIRM-VI, dat mat'64 hoort er inderdaad niet meer in te zitten.
Het enige mat'64 wat er nog hoort te zijn in Zwolle, zijn de Emmer-V's en de sloop V's/T's op Zwolle rangeerterrein.
Klopt, er gaat de komende tijd flink wat buiten dienst door het aflopen van de revisietermijn. Op zich jammer, aan de andere kant hebben ze het spul bij de revisie tien jaar geleden zodanig verneukt dat ik het qua zitcomfort niet zal missen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vooral Plan T verbaasde me, zolang al niet meer gezien, volgens mij wordt het met uitsterven bedreigd.
Die omloop is er niet meer tegenwoordig. Er bleven dermate veel mensen achter op de stations dat dit nu weer 2x DD-AR is geworden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt het mat'64 nog dat een dienst in de stoppert naar Utrecht uitvoert.
Nee, dat is er allang weer uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt het mat'64 nog dat een dienst in de stoppert naar Utrecht uitvoert.
Leuk rondje, Fles. Niet even Eurospoor aangedaan vandaag?quote:
Neuh, kost maar geldquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:31 schreef Duvel het volgende:
Leuk rondje, Fles. Niet even Eurospoor aangedaan vandaag?
't Was vanmorgen nog droog, maar toen ik vanmiddag met mijn aanwinsten terugfietste, was het bagger.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, kost maar geldEn met dit weer kom ik echt niet de deur uit
Dat geldt ook voor koeien:quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Fietsers die denken dat ze sneller zijn dan een trein zijn kut...
quote:Koe legt Brabants treinverkeer plat
Een dode koe heeft vanochtend het treinverkeer tussen Breda en Dordrecht twee uur lang platgelegd. Het dier had zich tegen half negen op de rails genesteld, waarna zij werd aangereden door een intercitytrein. De koe was op slag dood.
Omdat er nog meer koeien los langs de rails liepen, wilde de NS het treinverkeer niet hervatten voordat de dieren weer in een afgebakende wei stonden. De politie en medewerkers van spoorwegbeheerder ProRail droegen hier zorg voor. Rond half elf konden de treinen op het traject weer veilig rijden.
Ik ben vanochtend ook nog ff lekker wezen zwemmenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef Duvel het volgende:
't Was vanmorgen nog droog, maar toen ik vanmiddag met mijn aanwinsten terugfietste, was het bagger.
Deze:quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend ook nog ff lekker wezen zwemmen![]()
Wat heb je aangeschaft allemaal?
De echte maakt een hoop meer herrie dan deze!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ACTS 67 is![]()
Ik heb daar nogeens ooit een filmpje van gemaakt
Dat weet ikquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:41 schreef Duvel het volgende:
De echte maakt een hoop meer herrie dan deze!
Dat kan niet, want daar beweerde je een crisis te hebben, en niet te kunnen gaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:38 schreef Duvel het volgende:
Maar eigenlijk hoort dit in het modelbouwtopic...
Dat zijn de sluitlichten ja!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Even een stomme vraag:
De lichtjes boven de ramen:
[ afbeelding ]
dat zijn toch de rode lichtjes he?
Ik kan namelijk geen enkele foto vinden van de 'achterkant' van een 1100
Ik wil het graag even weten voor ik m'n net aangekochte model, verkeerd ombouw
Nee, creatief boekhouden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daar beweerde je een crisis te hebben, en niet te kunnen gaan
Maar ik neem aan dat je een financiële injectie gehad hebt van Wouter Bos??
Ja, dat leek mij ook zeer waarschijnlijk. Maar omdat ik geen foto van een 1100 met rode lampjes kon vinden toch maar even hier vragen voor de zekerheidquote:
Bij de locs zonder botsneus is trouwens één van de sluitlichten voorzien van een wisselaar, zodat ie ook omgekeerd L-sein kan tonen. Bij de opbouw van de botsneus is daar een normaal A-frontsein op gezet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook zeer waarschijnlijk. Maar omdat ik geen foto van een 1100 met rode lampjes kon vinden toch maar even hier vragen voor de zekerheid
Maargoed, dan gaan ik m'n 1100 binnenkort eens van een decoder, en rode ledjes voorzien
Ah jij ook daar vandaagquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
(Maar dan zonder Preisertje)
en tot slot deze, om m'n Plan V een keer wat beter te laten lopen:
[ afbeelding ].
En toen was het geld op.
Voor de rest van de maand.
Maar eigenlijk hoort dit in het modelbouwtopic...
Ja, de verhouding tussen tentoongestelde banen en "handel" was nogal scheef. En bij de echt goede tentoongestelde banen was het te druk om even leuk te kijken. Ik ben er van half elf tot één geweest zo ongeveer, toen was het wel weer mooi.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ah jij ook daar vandaagHet was aardig, ter "vermaak" te doen, maar meer ook niet. Heb er ook niks gekocht..
Serieus stoere trein.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Bad Bentheim, 25 oktober 2008. FLIRT 004 van de WestFalenBahn rijdt vanuit de wisselstraat het station binnen om te vertrekken als stoptrein naar Bielefeld. In de achtergrond NS-eloc 1770 die zojuist de PimpelExpres 143 heeft overgedragen aan DB-eloc 101 124-6.
[ afbeelding ]
Dacht ik. Je moet voor de gein eens die acceleratie meemakenquote:
Nja je KAN in Arnhem overstappenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef Erasmo het volgende:
DD-AR tussen Zwolle-Nijmegen, wat krijgen we nu?
Dat was ik ook wel van plan, richting Adamquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef Erasmo het volgende:
DD-AR tussen Zwolle-Nijmegen, wat krijgen we nu?
Plan T wel, maar vind het ook niet erg vreemd, de stellen zijn echt op. Maar Plan V rijdt nog wel rond tot 2012, of nog langerquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
hou er nou maar rekening mee dat iedere rit in mat64 je laatste kan zijn, want dat duurt niet zo lang meer
Oudste plan V ook wel denk ik. Maar dat is helemaal niet raar:quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:30 schreef Brembo het volgende:
Plan T wel, maar vind het ook niet erg vreemd, de stellen zijn echt op. Maar Plan V rijdt nog wel rond tot 2012, of nog langer. Maar de oudste Plan T is meer dan 40 jaar?
'kay cool. dat tast mijn punt niet echt aanquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
@Fles, ICM-1 kwam vanaf 1983 in dienst, en hebben dus na 24/25 jaar een revisie gehad. Het was slechts de prototype's die vanaf 1977 reden, en die zijn nu weg.
Vind hem toch wel wat gelijkenissen vertonen met die GTW's hierquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Bad Bentheim, 25 oktober 2008. FLIRT 004 van de WestFalenBahn rijdt vanuit de wisselstraat het station binnen om te vertrekken als stoptrein naar Bielefeld. In de achtergrond NS-eloc 1770 die zojuist de PimpelExpres 143 heeft overgedragen aan DB-eloc 101 124-6.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |