Veel geld is vanaf komende donderdag: http://www.plandampfteam.(...)0Okt.08_07-06-30.pdfquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht dat is zoeen SSN kerstrit die ongrappig veel geld kost
Ik vind het juist lachen hoe iedereen erin tuimelt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitsland legt ICE-T treinen stil
Zowel het bericht zelf![]()
Als de manier waarop het gebracht wordt
Vooral Plan T verbaasde me, zolang al niet meer gezien, volgens mij wordt het met uitsterven bedreigd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:18 schreef Wadloper het volgende:
De 3700 is volgens mij gemengt VIRM-IV en VIRM-VI, dat mat'64 hoort er inderdaad niet meer in te zitten.
Het enige mat'64 wat er nog hoort te zijn in Zwolle, zijn de Emmer-V's en de sloop V's/T's op Zwolle rangeerterrein.
Klopt, er gaat de komende tijd flink wat buiten dienst door het aflopen van de revisietermijn. Op zich jammer, aan de andere kant hebben ze het spul bij de revisie tien jaar geleden zodanig verneukt dat ik het qua zitcomfort niet zal missen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vooral Plan T verbaasde me, zolang al niet meer gezien, volgens mij wordt het met uitsterven bedreigd.
Die omloop is er niet meer tegenwoordig. Er bleven dermate veel mensen achter op de stations dat dit nu weer 2x DD-AR is geworden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt het mat'64 nog dat een dienst in de stoppert naar Utrecht uitvoert.
Nee, dat is er allang weer uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt het mat'64 nog dat een dienst in de stoppert naar Utrecht uitvoert.
Leuk rondje, Fles. Niet even Eurospoor aangedaan vandaag?quote:
Neuh, kost maar geldquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:31 schreef Duvel het volgende:
Leuk rondje, Fles. Niet even Eurospoor aangedaan vandaag?
't Was vanmorgen nog droog, maar toen ik vanmiddag met mijn aanwinsten terugfietste, was het bagger.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, kost maar geldEn met dit weer kom ik echt niet de deur uit
Dat geldt ook voor koeien:quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Fietsers die denken dat ze sneller zijn dan een trein zijn kut...
quote:Koe legt Brabants treinverkeer plat
Een dode koe heeft vanochtend het treinverkeer tussen Breda en Dordrecht twee uur lang platgelegd. Het dier had zich tegen half negen op de rails genesteld, waarna zij werd aangereden door een intercitytrein. De koe was op slag dood.
Omdat er nog meer koeien los langs de rails liepen, wilde de NS het treinverkeer niet hervatten voordat de dieren weer in een afgebakende wei stonden. De politie en medewerkers van spoorwegbeheerder ProRail droegen hier zorg voor. Rond half elf konden de treinen op het traject weer veilig rijden.
Ik ben vanochtend ook nog ff lekker wezen zwemmenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef Duvel het volgende:
't Was vanmorgen nog droog, maar toen ik vanmiddag met mijn aanwinsten terugfietste, was het bagger.
Deze:quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend ook nog ff lekker wezen zwemmen![]()
Wat heb je aangeschaft allemaal?
De echte maakt een hoop meer herrie dan deze!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ACTS 67 is![]()
Ik heb daar nogeens ooit een filmpje van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |