Twijfel eraan of dat bericht waar is over Andersson.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:47 schreef RayMania het volgende:
Het is natuurlijk wel veelzeggend dat Feyenoord niet Peter Andersson kon kopen en dat FC Groningen er uiteindelijk (voor iets meer dan een halve ton) er mee vandoor ging. Maar goed, op zich is de selectie redelijk en hoor je gewoon van clubs als Heracles en Willem II te winnen.
Hugo Borst kwam met dat bericht in Studio Voetbal, maar een andere bron heb ik niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Twijfel eraan of dat bericht waar is over Andersson.
Bosz heeft ontkend dat die speler besproken is. Ook in SV.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hugo Borst kwam met dat bericht in Studio Voetbal, maar een andere bron heb ik niet.
Als voetbal zo simpel zou zijn. De competitie is gewoon veranderd, iedereen wint van iedereen en inderdaad: Feyenoord zit momenteel in de hoek waar de klappen vallen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:47 schreef RayMania het volgende:
Maar goed, op zich is de selectie redelijk en hoor je gewoon van clubs als Heracles en Willem II te winnen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een trainer heeft zich nooit bewezen.
[..]
Wat ben jij nou weer slap aan het lullen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Barca het volgende:
Jack Tuyp? Lens? Amoah? (Want ... ik zie NAC niet als een blijver in de top 5.)
Vermeer moet in de basis staan van een eredivisieclub!
Op het middenveld kunnen ze een type Gregoor van Dijk gebruiken?
Hij heeft zich inderdaad niet bewezen. Want als Verbeek aan het eind van het seizoen nog steeds 15e staat is het gewoon weer een kuttrainer, ondanks dat 'ie het leuk heeft gedaan bij Heerenveen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef pfaf het volgende:
[..]Hoezo niet? Ook al wint een trainer 30 keer op rij met 10 verschillende clubs de titel, hij heeft zich niet bewezen?
Ah, okay, niet meer onthouden. Maar hoeft natuurlijk niet waar te zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bosz heeft ontkend dat die speler besproken is. Ook in SV.
De vraag is of het onder zijn stand is..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:32 schreef RayMania het volgende:
Anyway, Feyenoord. Ik vraag me nu echt af wat er mis is in Rotterdam. Wat is de oorzaak dat Feyenoord al een aantal seizoenen onder zijn stand presteert?
En nog beter bij Heracles... Maar ik zie al dat ik met jou niet serieus op een discussie hoef te rekenen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij heeft zich inderdaad niet bewezen. Want als Verbeek aan het eind van het seizoen nog steeds 15e staat is het gewoon weer een kuttrainer, ondanks dat 'ie het leuk heeft gedaan bij Heerenveen.
7 of 15 is wel een groot verschil.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Silenus het volgende:
Feyenoord presteert onder haar kunnen, maar de selectie is er natuurlijk wel één van een middenmoter (of slechte subtopper). Mensen die serieus dachten dat Feyenoord om de titel mee konden doen hebben er echt weinig verstand van.
Het is gewoon heel simpel, er is te weinig kwaliteit, er is geen geld, en het elftal is failliet. (Dus de club)
In het doel staat een niet eens zo heel slechte keeper, maar zeker geen topmateriaal. Wordt bovendien alleen maar minder.
Achterin staan Hofland, Greene, Bahia, kwalitatief middenmotermateriaal.
Van Bronckhorst is op z'n retour, geldt natuurlijk ook voor Makaay en Tomasson. Mols had in de jaren 90 al moeten stoppen, de talenten zijn ook weer niet zó goed als gedacht en als het dan niet loopt win je geen enkele wedstrijd meer.
En Feyenoord heeft geen sterke bank, als er iemand uitvalt komt er middelmaat voor terug. Denk niet dat ze hoger dan plek 7 gaan eindigen.
Ik bedoel te zeggen dat je niks hebt aan een trainer die zich al bewezen heeft als hij ontzettend slecht presteert.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
En nog beter bij Heracles... Maar ik zie al dat ik met jou niet serieus op een discussie hoef te rekenen.
Blessures okay, die waren er tegen Heracles en nu oook volop, maar dan nog zou je mogen verwachten dat Feyenoord nog wel enigszins tegenstand kan bieden. Toch?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als voetbal zo simpel zou zijn. De competitie is gewoon veranderd, iedereen wint van iedereen en inderdaad: Feyenoord zit momenteel in de hoek waar de klappen vallen.
Als je dan ook nog eens veel spelers mist en een paar spelers de vorm missen loop je algauw tegen dit soort tegenslagen aan.
Lucius is een rechtsback.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:56 schreef Barca het volgende:
[..]
7 of 15 is wel een groot verschil.
De blessure van Vlaar is behoorlijke pech. Met De Guzman, Bruijns en Lucius verwacht ik toch meer op het middenveld.
De voorhoude is al op leeftijd, toch verwacht je daar meer van dan ze nu laat zien.
Nee.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat je niks hebt aan een trainer die zich al bewezen heeft als hij ontzettend slecht presteert.
Dus omdat hij zich bewezen heeft valt hem niks te verwijten? Beetje rare gedachtengang.
Vandaag bood Feyenoord ook wel tegenstand. Bij rust hoort het gewoon 1-1 te staan en speelt Willem II met 10 man verder als de scheids een beetje consequent is. De hele tweede helft controleer je de wedstrijd maar wilt de bal er niet in.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blessures okay, die waren er tegen Heracles en nu oook volop, maar dan nog zou je mogen verwachten dat Feyenoord nog wel enigszins tegenstand kan bieden. Toch?
De laatste gewonnen uitwedstrijd dateert van 12-3-2008 tegen een niet draaiend AZ en verder werden vorig seizoen ook nog van FC Utrecht, Roda JC (eerste twee uitwedstrijden van het seizoen), Vitesse, NEC en De Graafschap gewonnen. Is er misschien ook niet een soort uitprobleem?
Heb ik al eerder genoemd. Ja. Maar daar hebben Ajax en PSV ook gewoon last van. Feyenoord heeft alleen geen Afellay en Suarez die met een bevlieging de wedstrijd kunnen beslissen. Sterker nog, aan Makaay heb je helemaal niets als je rustig moet combineren. (Wint geen kopduels en kan geen bal vasthouden)quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blessures okay, die waren er tegen Heracles en nu oook volop, maar dan nog zou je mogen verwachten dat Feyenoord nog wel enigszins tegenstand kan bieden. Toch?
De laatste gewonnen uitwedstrijd dateert van 12-3-2008 tegen een niet draaiend AZ en verder werden vorig seizoen ook nog van FC Utrecht, Roda JC (eerste twee uitwedstrijden van het seizoen), Vitesse, NEC en De Graafschap gewonnen. Is er misschien ook niet een soort uitprobleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |