abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62506338
Alle problemen zijn m.i. te herleiden tot 1 probleem: Het structurele gebrek aan geld.
pi_62506358
Het is natuurlijk wel veelzeggend dat Feyenoord niet Peter Andersson kon kopen en dat FC Groningen er uiteindelijk (voor iets meer dan een halve ton) er mee vandoor ging. Maar goed, op zich is de selectie redelijk en hoor je gewoon van clubs als Heracles en Willem II te winnen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62506383
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:47 schreef RayMania het volgende:
Het is natuurlijk wel veelzeggend dat Feyenoord niet Peter Andersson kon kopen en dat FC Groningen er uiteindelijk (voor iets meer dan een halve ton) er mee vandoor ging. Maar goed, op zich is de selectie redelijk en hoor je gewoon van clubs als Heracles en Willem II te winnen.
Twijfel eraan of dat bericht waar is over Andersson.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:48:19 #29
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62506387
Jack Tuyp? Lens? Amoah? (Want ... ik zie NAC niet als een blijver in de top 5.)

Vermeer moet in de basis staan van een eredivisieclub!

Op het middenveld kunnen ze een type Gregoor van Dijk gebruiken?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:48:36 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62506393
Feyenoord presteert onder haar kunnen, maar de selectie is er natuurlijk wel één van een middenmoter (of slechte subtopper). Mensen die serieus dachten dat Feyenoord om de titel mee konden doen hebben er echt weinig verstand van.

Het is gewoon heel simpel, er is te weinig kwaliteit, er is geen geld, en het elftal is failliet. (Dus de club)
In het doel staat een niet eens zo heel slechte keeper, maar zeker geen topmateriaal. Wordt bovendien alleen maar minder.
Achterin staan Hofland, Greene, Bahia, kwalitatief middenmotermateriaal.
Van Bronckhorst is op z'n retour, geldt natuurlijk ook voor Makaay en Tomasson. Mols had in de jaren 90 al moeten stoppen, de talenten zijn ook weer niet zó goed als gedacht en als het dan niet loopt win je geen enkele wedstrijd meer.

En Feyenoord heeft geen sterke bank, als er iemand uitvalt komt er middelmaat voor terug. Denk niet dat ze hoger dan plek 7 gaan eindigen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62506410
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Twijfel eraan of dat bericht waar is over Andersson.
Hugo Borst kwam met dat bericht in Studio Voetbal, maar een andere bron heb ik niet.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:49:55 #32
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62506424
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hugo Borst kwam met dat bericht in Studio Voetbal, maar een andere bron heb ik niet.
Bosz heeft ontkend dat die speler besproken is. Ook in SV.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:50:00 #33
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62506426
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:47 schreef RayMania het volgende:
Maar goed, op zich is de selectie redelijk en hoor je gewoon van clubs als Heracles en Willem II te winnen.
Als voetbal zo simpel zou zijn. De competitie is gewoon veranderd, iedereen wint van iedereen en inderdaad: Feyenoord zit momenteel in de hoek waar de klappen vallen.

Als je dan ook nog eens veel spelers mist en een paar spelers de vorm missen loop je algauw tegen dit soort tegenslagen aan.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:50:30 #34
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62506439
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Een trainer heeft zich nooit bewezen.
[..]
Hoezo niet? Ook al wint een trainer 30 keer op rij met 10 verschillende clubs de titel, hij heeft zich niet bewezen?
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:51:06 #35
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62506445
Dit is het gevolg van jarenlang wanbeleid door die kale -edit- en dus zitten we nu in de hoek waar de klappen vallen. Er is geen geld om het elftal echt goed te versterken en dat zal de komende jaren ook het geval zijn.

Verbeek kan misschien voor een opwaartste spiraal zorgen qua resultaten, maar ook dat is afwachten. Feit is wel dat we tot op heden nog niet in de sterkste opstelling hebben gespeelt en de jeugd de kar moet trekken, iets wat ze natuurlijk niet kunnen. De oudjes brengen hun meerwaarde ook niet op dit moment, geen idee waar dat aan kan liggen...

[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 19-10-2008 17:00:14 (Die woorden hoeven niet) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:51:07 #36
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62506447
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Barca het volgende:
Jack Tuyp? Lens? Amoah? (Want ... ik zie NAC niet als een blijver in de top 5.)

Vermeer moet in de basis staan van een eredivisieclub!

Op het middenveld kunnen ze een type Gregoor van Dijk gebruiken?
Wat ben jij nou weer slap aan het lullen?
pi_62506470
Feyenoord mist het hebben kunnen bouwen aan een team voor langere tijd. Zoveel trainerswissels. De laatste weetikhoeveel jaar per seizoen een nieuwe trainert. Een trainer met zijn eigen kijk op voetbal, zijn eigen kijk op welke spelers nodig zijn voor 'het systeem'. Elk seizoen weer een nieuwe visie. Lijkt me niet fijn voor de spelers die die jaren zijn gebleven. Feyenoord heeft nu een groep spelers waar men niet zo uit de voeten mee kan. Individueel is er niet eens zo heel veel op aan te merken. Het past gewoon niet bij elkaar. Omdat Feyenoord niet zoveel heeft uit te geven, ben je aangewezen op slimmer scouten. En dat gaat simpelweg niet omdat elk jaar weer veranderd wordt van spelstijl.
pi_62506476
Teveel oude spelers. De jonge spelers moeten daar meestal de kar trekken omdat de ouderen uitgeblust zijn. Geen evenwichtige selectie.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:53:56 #39
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62506509
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ook al wint een trainer 30 keer op rij met 10 verschillende clubs de titel, hij heeft zich niet bewezen?
Hij heeft zich inderdaad niet bewezen. Want als Verbeek aan het eind van het seizoen nog steeds 15e staat is het gewoon weer een kuttrainer, ondanks dat 'ie het leuk heeft gedaan bij Heerenveen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 19-10-2008 16:59:18 (Die woorden hoeven niet) ]
pi_62506518
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Bosz heeft ontkend dat die speler besproken is. Ook in SV.
Ah, okay, niet meer onthouden. Maar hoeft natuurlijk niet waar te zijn .
pi_62506526
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:32 schreef RayMania het volgende:

Anyway, Feyenoord. Ik vraag me nu echt af wat er mis is in Rotterdam. Wat is de oorzaak dat Feyenoord al een aantal seizoenen onder zijn stand presteert?
De vraag is of het onder zijn stand is..
Er is geen geld in Rotterdam. Dus aankopen van miljoenen zoals bij Ajax zit er niet in.

Er moet dus met goed beleid weer wat opgebouwd gaan worden.. Nieuw stadion om extra geld binnen te halen etc.. Ook zal er net als bij de subtop wat creatiever gescout moeten gaan worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:55:42 #42
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62506538
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:53 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hij heeft zich inderdaad niet bewezen. Want als Verbeek aan het eind van het seizoen nog steeds 15e staat is het gewoon weer een kuttrainer, ondanks dat 'ie het leuk heeft gedaan bij Heerenveen.
En nog beter bij Heracles... Maar ik zie al dat ik met jou niet serieus op een discussie hoef te rekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 19-10-2008 16:59:31 (Quote aangepast) ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:56:41 #43
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62506558
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Silenus het volgende:
Feyenoord presteert onder haar kunnen, maar de selectie is er natuurlijk wel één van een middenmoter (of slechte subtopper). Mensen die serieus dachten dat Feyenoord om de titel mee konden doen hebben er echt weinig verstand van.

Het is gewoon heel simpel, er is te weinig kwaliteit, er is geen geld, en het elftal is failliet. (Dus de club)
In het doel staat een niet eens zo heel slechte keeper, maar zeker geen topmateriaal. Wordt bovendien alleen maar minder.
Achterin staan Hofland, Greene, Bahia, kwalitatief middenmotermateriaal.
Van Bronckhorst is op z'n retour, geldt natuurlijk ook voor Makaay en Tomasson. Mols had in de jaren 90 al moeten stoppen, de talenten zijn ook weer niet zó goed als gedacht en als het dan niet loopt win je geen enkele wedstrijd meer.

En Feyenoord heeft geen sterke bank, als er iemand uitvalt komt er middelmaat voor terug. Denk niet dat ze hoger dan plek 7 gaan eindigen.
7 of 15 is wel een groot verschil.

De blessure van Vlaar is behoorlijke pech. Met De Guzman, Bruijns en Lucius verwacht ik toch meer op het middenveld.

De voorhoude is al op leeftijd, toch verwacht je daar meer van dan ze nu laat zien.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:57:47 #44
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62506573
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:55 schreef pfaf het volgende:

[..]

En nog beter bij Heracles... Maar ik zie al dat ik met jou niet serieus op een discussie hoef te rekenen.
Ik bedoel te zeggen dat je niks hebt aan een trainer die zich al bewezen heeft als hij ontzettend slecht presteert.
Dus omdat hij zich bewezen heeft valt hem niks te verwijten? Beetje rare gedachtengang.
pi_62506591
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als voetbal zo simpel zou zijn. De competitie is gewoon veranderd, iedereen wint van iedereen en inderdaad: Feyenoord zit momenteel in de hoek waar de klappen vallen.

Als je dan ook nog eens veel spelers mist en een paar spelers de vorm missen loop je algauw tegen dit soort tegenslagen aan.
Blessures okay, die waren er tegen Heracles en nu oook volop, maar dan nog zou je mogen verwachten dat Feyenoord nog wel enigszins tegenstand kan bieden. Toch?

De laatste gewonnen uitwedstrijd dateert van 12-3-2008 tegen een niet draaiend AZ en verder werden vorig seizoen ook nog van FC Utrecht, Roda JC (eerste twee uitwedstrijden van het seizoen), Vitesse, NEC en De Graafschap gewonnen. Is er misschien ook niet een soort uitprobleem?
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:59:58 #46
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62506615
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:56 schreef Barca het volgende:

[..]

7 of 15 is wel een groot verschil.

De blessure van Vlaar is behoorlijke pech. Met De Guzman, Bruijns en Lucius verwacht ik toch meer op het middenveld.

De voorhoude is al op leeftijd, toch verwacht je daar meer van dan ze nu laat zien.
Lucius is een rechtsback.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:01:38 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62506654
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:57 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik bedoel te zeggen dat je niks hebt aan een trainer die zich al bewezen heeft als hij ontzettend slecht presteert.
Dus omdat hij zich bewezen heeft valt hem niks te verwijten? Beetje rare gedachtengang.
Nee.
Ik zeg dat ik vind dat Verbeek de afgelopen 10 jaar heeft late zien een goede trainer te zijn. Ook één die met matige spelers goede resultaten kan behalen, die een goede werkomgeving neer kan zetten. Als dat plotseling niet meer lukt, ga ik niet meteen kijken naar Verbeek, maar andere factoren. En dat lijkt me niets dan logisch. Verbeek is uiteraard ook niet heilig, maar meteen met de vinger naar hem wijzen vind ik er irrationeel...
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:04:19 #48
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62506709
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:58 schreef RayMania het volgende:

[..]

Blessures okay, die waren er tegen Heracles en nu oook volop, maar dan nog zou je mogen verwachten dat Feyenoord nog wel enigszins tegenstand kan bieden. Toch?

De laatste gewonnen uitwedstrijd dateert van 12-3-2008 tegen een niet draaiend AZ en verder werden vorig seizoen ook nog van FC Utrecht, Roda JC (eerste twee uitwedstrijden van het seizoen), Vitesse, NEC en De Graafschap gewonnen. Is er misschien ook niet een soort uitprobleem?
Vandaag bood Feyenoord ook wel tegenstand. Bij rust hoort het gewoon 1-1 te staan en speelt Willem II met 10 man verder als de scheids een beetje consequent is. De hele tweede helft controleer je de wedstrijd maar wilt de bal er niet in.

Tegen Heracles verlies je terecht, al dan niet door een domme rode kaart en tegen Groningen ben je gewoon beter met 10 man. Feyenoord heeft dit seizoen ontzettend veel pech.

Het probleem van de laatste jaren ligt gewoon aan de krappe kas ofterwijl de erfenis van die kale. Komt nog eens een slecht scoutingsapperaat bij.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:04:42 #49
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62506715
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:58 schreef RayMania het volgende:

[..]

Heb ik al eerder genoemd. Ja. Maar daar hebben Ajax en PSV ook gewoon last van. Feyenoord heeft alleen geen Afellay en Suarez die met een bevlieging de wedstrijd kunnen beslissen. Sterker nog, aan Makaay heb je helemaal niets als je rustig moet combineren. (Wint geen kopduels en kan geen bal vasthouden)

Subtoppers en middenmoters hebben dat ook niet nee, en winnen er ook, maar het is algemeen bekend dat als ploegen thuis moeten tegen de traditionele top-drie, de spelers en de supporters er veel voller opklappen. En in dat geweld gaan de Feyenoorders altijd ten onder. Ook een instellingprobleem.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:06:04 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62506736
-troll-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 19-10-2008 18:17:29 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: