Uiteraard.quote:
Net even buiten Yaroslavl, Rusland.quote:
Bouwstijl misschien wel, die kleren iig niet. Edinburgh is fout.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:27 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt op een gebouw wat ik in Edinburgh gezien heb, maar aangezien deze bouwstijl zowat overal ter wereld gebruikt wordt zal het wel fout zijn.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:24 schreef rosstek het volgende:
Dit is niet Belarus (en ook niet Rusland), dus je kan nog even verder zoeken.
quote:
Nope...in tegenstelling tot Bergen, is de dichtstbijgelegen zoute watermassa >600km verwijderd.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:29 schreef captaintokyo het volgende:
Fukuoka?
quote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef k_man het volgende:
Doet denken aan de Anglicaanse kathedraal in Liverpool, maar 't is 'm niet.
Engeland is geen eilandquote:Het eiland zal dan toch wel Engeland zijn.
quote:- HINTS: Post een hint na maximaal 24 uur zonder reactie of na een aantal foutieve antwoorden.
Ofwel Firminy in Frankrijk dusquote:Een ander fantastisch gebouw is de kerk van Eglise Saint-Pierre in Firminy. Dit gebouw etaleert volledig de modernistische kijk van Le Corbusier op architectuur en religie.
Alleen weet ik nog steeds niet welke tempel dit is...quote:
Temple of Olympian Zeusquote:Op zondag 7 december 2008 15:43 schreef ozzietukker het volgende:
Alleen weet ik nog steeds niet welke tempel dit is...
Ik heb het even opgezocht, maar het is een gemeente. Geld dat ook?quote:
Cagliari, Italiëquote:Op zondag 14 december 2008 11:59 schreef Marky_Mark01 het volgende:
En weer een nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 11:48 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Na een paar Braziliaanse steden te hebben gegoogled, de stad gevonden:
Recife, Brazilië
quote:Op zondag 14 december 2008 12:50 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Oeps, foutje...
Moet zijn
Salvador, Brazilië
Hehe, met die Franse vlag was dat te verwachtenquote:Op maandag 15 december 2008 07:26 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Hint: men spreekt hier Frans
Het was vooral handig om te weten dat ze Swan beer schenkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Helemaal goed. Het is een klein stadje maar ik dacht al wel dat er voldoende hints op stonden
je link werk niet, forbidden.
Klopt, ik was eerst in Afrika aan het zoeken, voor ik nog wat beter keek.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik, er stond verder zo weinig op dat jet het bijna niet zonder kon vinden
quote:en het antwoord op je opgave is Kaapstad, Zuid Afrika. Toch?
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik dacht ook aan Scandinaviem, vanwege het cruiseship, de heuvels en de kleur gebouwen. Klopt dat?
Helaas.quote:
quote:- HINTS: Post een hint na maximaal 24 uur zonder reactie of na een aantal foutieve antwoorden.
Helemaal goed.quote:
Gooi maar in het Slowchat topic. Of open een apart topic (maar dan wel met uitleg waarom je het wil weten en waar je de foto gevonden hebt).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 06:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb zelf een foto online gevonden, maar ik heb geen idee waar het isEn nu wil ik het weten ook. Iemand een idee waar in FOK! ik dat kan posten?
Ik ziet daar toch een EU vlag aan het gemeentehuis (?)? Ik denk meer aan Polen of Tsjechie oidquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef renzell het volgende:
Quito, Ecuador.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |