quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:32 schreef yvonne het volgende:
Ja Juup, komt voor, ook bij mensen, narcose is kut!
Ik heb een kat gehad die zich met z'n nagels het vel van z'n kop haalde na de narcose.
Het luister erg nauw zo'n narcose en kan snel nét iets teveel zijn.
Ik zou het vreemder vinden als ik wakker werd met ballen!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Zomaar een nadenkertje: hoe zou jij je voelen als je ineens wakker werd zonder ballen...
Dat eten is gelukkig geen probleem voor hem, hij is een gulzige veelvraat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:23 schreef Re het volgende:
het narcose materiaal kan zich ook ophopen in het vetweefsel, vandaar dat de effecten nog lang aanwezig kunnen zijn omdat de uitgifte uit het vet nog een tijdje door kan gaan... veel eten en drinken dus
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:57 schreef marcel-o het volgende:
Die van ons (toen k nog thuis woonde) neukte na narcose alles wat los en vast zat.
Zelfs toen ie gecastreerd was
Het gaat redelijk. Hij reageert weer op zijn naam en is weer gulzig met eten dus dat klopt al weer. Hij is nog wel enorm schrikachtig en ziet veel dingen als nieuw en eng. Een crémekleurige foullard is een groot licht oppervlak en daar is hij bang voorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop