Vandaag zijn wij naar het asiel gegaan om te kijken naar de kitten (of puber, want hij is nu 5 maanden en 2 weken jong) die wij besproken hadden. Toen wij bij hem waren ben ik even naar de receptie gelopen, en heb daar gevraagd of hij misschien vandaag al mee mocht ipv morgen of donderdag,en dat mocht!!!!
Vanaf vandaag heet Theo.....GIJS

Onze bajesklant nog achter de tralies in het asiel, kopjes gevend aan en sabbelend op mijn hand en vingers

![]()
Toen DuchessX en ik hem even geen aandacht gaven, wist hij er wel voor te zorgen dat hij opviel

Ik maak mezelf gewoon GROOT 
Na aankomst in zijn nieuwe huis, heb ik hem uit het reismandje gehaald.
![]()
Gelijk daarna heb ik hem op de kattenbak (die tijdelijk op de zolder staat) gezet, en meneer ging gelijk graven en heeft even zitten plassen
![]()
Aangezien hij nog wat viezigheid vanuit het asiel tussen zijn teentjes had zitten wilde ik er even naar kijken, maar daar was meneer niet van gediend. Wij weten nu ook hoe hard hij kan mauwen en hoe fel hij kan zijn als iets hem niet bevalt

![]()
Wij zijn naar beneden gelopen en Gijs kwam erg kitten onhandig de trap af gerend

DuchessX heeft hem op het dressoir gezet zodat hij hoger stond dan de rest van de huisdieren, en daar werd hij al snel besnuffeld door Bailey.
![]()
Enige seconden na het ontvangst door Bailey, kwam Diddle ook maar eens kijken naar die vreemde kleine kat.
![]()
Nadat de katten elkaar besnuffeld hadden ging Gijs de woonkamer verkennen, en had het wel naar zijn zin op de krabpaal. Alleen vond Diddle dat niet zo'n goed idee, en die besloot die vreemde brutale jongeman dan ook maar wat meppen te verkopen

![]()
Na al die drukte en stress, vond Gijs het wel tijd om even uit te gaan rusten.
![]()
Diddle begint al steeds meer te accepteren dat Gijs nu in huis erbij is, Bailey ziet het letterlijk en figuurlijk niet zitten en is dusdanig beledigd dat hij blaast naar Diddle en Gijs, en soms zelfs naar ons. Hij heeft op dit moment ook losse pootjes want toen DuchessX even met haar hand in de buurt kwam kreeg zij een mep van Bailey met zijn nagels uit (en dat doet hij anders nooit!!).
Dat Bailey van slag is heeft niet alleen met Gijs te maken, maar ook met de werkzaamheden aan ons huis (hak en breekwerk en dat maakt veel herrie, en door de werkzaamheden kunnen de beesten nu niet de ren in waar normaal hun kattenbak staat). Bailey is normaal gezien al een zuurpruim, maar nu is hij het allemaal eventjes beu
De honden vinden het allemaal wel best. Zito zocht toenadering maar kreeg een mep van Gijs

en Senna negeert hem en doet haar eigen ding.
Later hebben wij hem eten en drinken gegeven en dat beviel hem goed. Hij probeerde ook bij Bailey mee te eten, maar dat zag Bailey niet zo zitten en die maakte dat Gijs snel duidelijk
Na het eten was het weer tijd voor de kattenbak, en daarna weer slapen. Wij hebben al veel met hem gespeeld, en dat is elke keer weer lachen met zijn nog niet perfecte motoriek

To be continued.....
[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 10-09-2008 13:05:21 (Typefout aangepast) ]