Beter dan..?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef KaMo het volgende:
Rare vind ik dat de goedkopere Harley Benton's een betere replica zijn qua body (lijken meer op het origineel)
Punkjunkquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef KaMo het volgende:
Rare vind ik dat de goedkopere Harley Benton's een betere replica zijn qua body (lijken meer op het origineel)
quote:
Gibson is volgens mij zo'n zeikbedrijf, volgens mij zouden ze Epiphone nog aanklagen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:44 schreef The_Dean het volgende:
Dat is vaak gewoon een copyrightachtig iets. Als het er te goed op lijkt krijg je mogelijk veel gezeik me Gibson. Net als die 'lawsuit' Richwood van Dribbel_'s zanger bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gibson is volgens mij zo'n zeikbedrijf, volgens mij zouden ze Epiphone nog aanklagen...
Langer volgens mij... Auteursrecht is al 80 jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarja, copyrights/patenten gelden maar 20 jaar geloof ik...
De duurdere Harley Benton'squote:
Dat rythm en lead knopjequote:
Nope, patenten maximaal 20 jaar, behalve voor sommige pharmaceutische toepassingen. In veel gevallen gelden patenten slecht 14 tot 17 jaar (verschilt ook van land tot land).quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Langer volgens mij... Auteursrecht is al 80 jaar.
Wel een beetje, mits je overdreven slag doet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:21 schreef Moozze het volgende:
Veranderd zo'n slagplaat nou ook de speelervaring?
Is het ook. Ik heb die van mij er gelukkig af gesloopt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Op wat voor manier ?
Deze steekt van de body af lijkt me alleen maar irritant eigenlijk als je enthousiast speelt dat je erop klapt
Dat is tegen de advocaten. Het zijn immers Duitsers, geen Chinezen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
De duurdere Harley Benton's
Vergelijk (let op de bolle body ding boven de hals)
Goedkope:
[ afbeelding ]
Duurdere:
[ afbeelding ]
Ja het klopt dat er meer qua slagplaat enzo opzit... Maar de body klopt nietmeer... Is meer een Tele zo xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |