Duidelijke taal verstaan we allemaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Doe normaal en pijp me
Ach, was jij niet voor alles in?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:47 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
het zaad spaart zich op hé, met zo'n broer die ook de hele FUCKING WEEK IN MIJN VAKANTIE HIER MOET BLIJVEN
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:50 schreef KingOfPop het volgende:
Je moeder dacht daar wel anders over..
En zie het resultaat, genetica is niet zo moeilijkquote:
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duidelijke taal verstaan we allemaal
Ik onthoud de letters van het dna dmv het volgende ezelsbruggetje:quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En zie het resultaat, genetica is niet zo moeilijk
Fok beheerst je leven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik onthoud de letters van het dna dmv het volgende ezelsbruggetje:
Active Topics,
General Chat
Stom he
Letters van het DNA? Oh nu snap ik het, letters van de basen.. Ok en welke basenparen zijn er?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik onthoud de letters van het dna dmv het volgende ezelsbruggetje:
Active Topics,
General Chat
Stom he
Waar woon je danquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je zou eens een weekje mee moeten gaan. Je woon toch vlakbij.
Ongeveer 30 kilometer van Den Helder, daar woon je toch?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar woon je dan? En mijn leven is veel boeiender
Ja, basenparenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Letters van het DNA? Oh nu snap ik het, letters van de basen.. Ok en welke basenparen zijn er?
Het rna bevat geen Tyrosine, maar Uracilquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, basenparen![]()
Uhhhhh... ik heb me nog niet helemaal goed in de stof verdiept, maar als het mrna het dna kopieert, wordt er iets vervangen door een "u"
Ofzo![]()
*Nog maar eens in de boeken gaat neuzen..
Dat is niet ver weg inderdaad. Omgeving Schagen/Alkmaar ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ongeveer 30 kilometer van Den Helder, daar woon je toch?
Naaisquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het rna bevat geen Tyrosine, maar Uracil
Jep, Warmenhuizen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is niet ver weg inderdaad. Omgeving Schagen/Alkmaar ofzo?
FC Groningenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:20 schreef RickoKun het volgende:
GGuuuUhhhhRoooNniinngguUuhhhHHhh!!!!!!!!!
FCCCCCCCCCC GUUHHRROONINGGUHHH!!!!!!!!
Whehe, ik weet het.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]nee, daar heb ik vaak van gehoord!
Als je uit Groningen komt dan ben je voor.... (enzovoort)quote:
En komt hij daar vandaan....quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je uit Groningen komt dan ben je voor.... (enzovoort)
Ok, cool, Den Helder kom ik eigenlijk nooit. M'n club moest er voetballen vandaag.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh daar ben ik wel eens geweestmensen uit mn straat zijn er heen verhuisd een tijdje terug.
Keine anhung?quote:
Wat is er 1 novermber?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Och...och...Ik zie je 1 november nog wel
Ik wel, ik houd niet van voetbal, ik ben voor ADO.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keine anhung?![]()
Ik ben iig niet voor ado den haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |