Staat er een keer een vrouw voor de deur en ga jij lopen zeikstralenquote:Op zondag 19 oktober 2008 05:00 schreef DennisMoore het volgende:
't Is ongeveer 5 uur... En onderaan 't portiek belt iemand bij me aan, misschien omdat er bij mij licht brandt?
Via de intercom een vrouwenstem: "Hoi, ik ehm... woon ergens hiernaast. En mijn sigaretten zijn op, heb jij nog sigaretten?"
Ik zo van: WTF.
1. 'k Mot geen stinkende rokers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 05:22 schreef Superfast het volgende:
Staat er een keer een vrouw voor de deur en ga jij lopen zeikstralen
Ondankbare hondquote:Op zondag 19 oktober 2008 05:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
1. 'k Mot geen stinkende rokers.
2. Zie PH.
Hij weet niet hoe hij moet reageren rond vrouwen,quote:Op zondag 19 oktober 2008 05:22 schreef Superfast het volgende:
[..]
Staat er een keer een vrouw voor de deur en ga jij lopen zeikstralen
Die stinkrommel heeft overduidelijk je toch al matig aanwezige hersenmassa aangetast. Probeer niet op één oor te slapen, de smurrie die overblijft kon wel eens uit je oor lekken..quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Kijk, dat niet-rokers nog gay-er zijn dan Jos Brink was al bewezen, maar doe er nou geen schepje bovenop.
nuff saidquote:Roken vermindert denkvermogen
Het denkvermogen van rokers neemt sneller af dan dat van niet-rokers. Het zogeheten cognitief functioneren van rokers is vergelijkbaar met dat van mensen die drie tot zeven jaar ouder zijn en nog nooit gerookt hebben. Dat blijkt uit onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), dat vandaag openbaar werd.
Al op middelbare leeftijd scoren rokers op verschillende onderdelen als geheugen, flexibiliteit en snelheid slechter dan niet-rokers. Het onderzoek werd gehouden onder bijna tweeduizend mannen en vrouwen tussen 43 en 70 jaar.
In het onderzoek zijn rokers, ex-rokers, mensen die recent stopten en nooit-rokers met elkaar vergeleken. In vijf jaar tijd neemt het denkvermogen van rokers twee keer zo snel af als dat van nooit-rokers.
Ze had toch geen sigaretten meer, hoe kan ze er dan naar stinken?quote:Op zondag 19 oktober 2008 05:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
1. 'k Mot geen stinkende rokers.
2. Zie PH.
Doordat rokers niet stoppen met stinken op momenten dat ze niet roken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:21 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ze had toch geen sigaretten meer, hoe kan ze er dan naar stinken?
Misschien is het een kettingroker die net haar laatste had opgerookt, en al snel op zoek naar een nieuwe was geweest...quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:21 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ze had toch geen sigaretten meer, hoe kan ze er dan naar stinken?
1. Misschien was het een jong, lekkere blaadje dat een neukbeest was.quote:Op zondag 19 oktober 2008 07:58 schreef DennisMoore het volgende:
1. Misschien was ze niet alleen verslaafd en stinkend, maar ook nog oud en lelijk.
2. Sowieso, vrouwen. Je kunt beter kippen houden.
Zelfs áls het een jong neukbeest was dat met kauwgom, tandpasta en eau de toilette de stank zou kunnen verhullen, dan zie ik nóg niet in wat iemand die niet hetero is met zo'n wicht zou willen beginnen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:31 schreef zkr623 het volgende:
1. Misschien was het een jong, lekkere blaadje dat een neukbeest was.
2. Mensen zoals TS. Je kan erom huilen.
Je geeft toe dan dat je gay bent. Niet dat we dat niet konden vermoeden overigens.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zelfs áls het een jong neukbeest was dat met kauwgom, tandpasta en eau de toilette de stank zou kunnen verhullen, dan zie ik nóg niet in wat iemand die niet hetero is met zo'n wicht zou willen beginnen.
geez... wat 'n whiner ben jij zeg. Slotje.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zelfs áls het een jong neukbeest was dat met kauwgom, tandpasta en eau de toilette de stank zou kunnen verhullen, dan zie ik nóg niet in wat iemand die niet hetero is met zo'n wicht zou willen beginnen.
No shit, Sherlockquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:02 schreef zkr623 het volgende:
Je geeft toe dan dat je gay bent. Niet dat we dat niet konden vermoeden overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |