Er zijn al een aantal goede bowl games geweest: Alamo Bowl ( Mizzou-Northwestern), Holiday Bowl (Oklahoma St-Oregon), Sugar Bowl (Bama-UTah). De Cotton Bowl tussen Tech en Ole Miss was ook erg vermakelijk...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:52 schreef Sloppy het volgende:
welke bowl games zijn tot nu toe waard om te zien?
Was te verwachten. Nicks en Kenny Britt( WR, Rutgers) gaan ook voor de draft. Een ander WR, Crabtree, maakt dit weekeinde zijn beslising bekend.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:01 schreef Guard het volgende:
Andre Smith (OT, Bama) declares for the draft, top 3 pick is zeker mogelijk
De Under Armour All-American Game word georganiseerd door ESPN. ZIj bepalen ook(met behulp van hun eigen scouts) wie er uitgenodigd worden. Deze game bestaat pas 2 jaar....quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef kidkash19 het volgende:
Blijkbaar zijn er sinds een aantal jaar 2 All Star games voor High School maar voor zover ik weet is de US Army Bowl de echte.
Hier heb ik mensen als Peterson, Ginn, Tebow, Reggie Bush enz enz voor het eerst gezien...toen zeiden ze mij niks maar als je dan terug gaat denken is het leuk om te weten
BIG12quote:Op dinsdag 6 januari 2009 05:50 schreef Playmaker het volgende:
Damn wat een spannende 4th quarter!! Texas scoort de go ahead-TD met 16 seconden te spelen!
Ik zie dit meer als een bevestiging dat de BIG12 verschrikkelijk overrated isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef zjroentje het volgende:
En weer een nederlaag voor de Big 10 ...
Told yaquote:TD Gators....24-14 en het het lijkt me dat deze game voorbij is. Hoef ik tenminste niet meer de " how can Tebow not be a Top 5 pick???" en " one of the best QB's to ever play college football" van onze commentatoren aan te horen. Je word er gewoon moe van..
Mwah, dat vind ik weer wat ver gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:10 schreef Playmaker het volgende:
Fantastisch: Jimmy Johnson, Eddie George en Barry Switzer vinden alledrie dat Utah verdient om de #1 te zijn. Hulde!![]()
Waarom? Utah is ongeslagen en versloeg het team dat lange tijd nummer 1 was in de rankings. USC verliest van Oregon St en Utah versloeg datzelfde Oregon St. Utah versloeg 4 teams uit de Top 25. Wat moeten ze meer doen? Sterkere schedule? Dan had USC dit jaar het voorstel van Utah om dit jaar tegen ze te spelen maar moeten accepteren. Utah wilde wel....USC niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik weer wat ver gaan.
1. Florida
2. USC
3. Utah
4. Texas
5. Oklahoma
Die stond vanochtend vroeg NL-tijd al online hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:33 schreef zjroentje het volgende:
Final AP Poll:
-
Zat ik er toch dichtbij.
Ow, niet gezien dan. Maar goed, de top 5 was ook niet zo heel moeilijk te voorspellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Die stond vanochtend vroeg NL-tijd al online hoor
In de Rose Bowl was hij goed, maar gedurende het reguliere seizoen heb ik weinig gezien waarvan ik enthousiast word.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Rieleks het volgende:
Sanchez is echt een hele goede QB, zeker NFL-materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |