quote:Florida State has suspended five players for Saturday's homecoming game against Boston College after their involvement in an on-campus brawl earlier this week, coach Bobby Bowden said in a statement released Friday by the university.
"The police report has not been concluded, but from the information that I have gathered, I am suspending five players who were apparently involved in the fray," Bowden said in the statement. "Taiwan Easterling, Bert Reed, Corey Surrency, Cameron Wade and Richard Goodman will all be suspended for the Boston College game."
Maj. James Russell of the Florida State University Police Department said Bowden's decision was based on independent information obtained by the coach and that the department's investigation was going forward, The Associated Press reported.
Police have determined that a female bystander who wasn't involved in the fight, which broke out at the university's student union, was struck in the face by a thrown chair. She was treated and released from a local hospital. Police said the current priority in their ongoing investigation is identifying who threw the chair.
Florida State police were called to a large fight involving Seminoles football players and members of the Phi Beta Sigma fraternity near the student union at 12:37 p.m. on Wednesday.
Russell said Thursday the fight stemmed from bad blood between some of the athletes and fraternity members. No arrests have been made.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Florida is veruit het beste team van de afgelopen weken, winnaar van de SEC komt wel in de National Title gamequote:Op zondag 16 november 2008 11:27 schreef zjroentje het volgende:
Over 2 weken Bama - Florida, maar eerst ook nog eens de Iron Bowl.
LSU ontsnapt met 30 punten in het 4de kwart tegen Troy.
Sinds het verlies tegen Ole Miss zijn de Gators niet te stoppen idd. Denk persoonlijk ook dat Florida de SEC gaat winnen.quote:Op zondag 16 november 2008 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Florida is veruit het beste team van de afgelopen weken, winnaar van de SEC komt wel in de National Title game
En gelijk heeft ie. Let maar op hoeveel ophef er straks weer zal ontstaan over de BSC Bowl Games. Het is al jaren zo.quote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef zjroentje het volgende:
Haha, zelfs Obama bemoeit zich met het BCS systeem.
U-dub is echt dramatisch dit jaarquote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef PirE het volgende:
Afgelopen zaterdag UCLA @ Washington gezien, dat was niet echt een wedstrijd om vrolijk van te worden![]()
.
Ach ja, ik heb nu een college-wedstrijd live gezienquote:
College wedstrijd bijwonen is leuk, maar het is leuker als er een beetje een element van competitie inzit...quote:Op woensdag 19 november 2008 14:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb nu een college-wedstrijd live gezien, hoop alleen wel dat de volgende van een hoger niveau is maar dan moet ik waarschijnlijk meer naar het zuiden gaan
.
wat een zooitje wordt dat als OU die pot mocht winnen, dan heb je TT, Texas en OU in de Big XII South met een overall record van 10-1 en een conference record van 6-1, en Texas heeft dan gewonnen van OU, TT van Texas en OU weer van TT...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Trayek het volgende:
Yay!
Zondag OU - Texas Tech toch As Live!
Je vergeet gewoon de belangrijkste wedstrijd dit weekendquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:47 schreef Playmaker het volgende:
Toch wel een hoop mooie matches dit weekend: Ohio St vs Michigan, Penn State vs Michigan State, Utah vs BYU, Cincinnatti vs Pittsburgh en Oklahoma vs Texas Tech. Een mooie rivalry game tussen 2 unranked teams is Cal vs Stanford.
En vanavond dan Georgia Tech- Miami. Ik hoop dat de Canes vanavond winnen maar ik geef ze weinig kans tegen de option offense van Tech. En de Canes' offense is...tja....niet echt super.
Bama zal maandag nog steeds #1 zijn.quote:
op dezelfde drive dat ze de first first down halen...quote:
Yep. Dit zou wel een behoorlijke upset zijn zeg. Het lijkt erop dat Georgia Tech een trip naar de ACC Title Game kan boeken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:34 schreef Guard het volgende:
Tar Heels zijn het ook behoorlijk aan het verneuken
Niet echt een upset eigenlijk....quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:43 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Yep. Dit zou wel een behoorlijke upset zijn zeg. Het lijkt erop dat Georgia Tech een trip naar de ACC Title Game kan boeken.
quote:Notre Dame football players were pelted by snowballs from fans sitting in the student section during their game against Syracuse on Saturday.
The game was played a day after South Bend got hit with about 10 inches of snow. The stands and field were clear, but there was snow along the fringes of the field.
Was te verwachten. De Suckeyes maakten ook gehakt van de Spartans en Penn State is gewoon het beste team in de Big Ten dit jaar. De Spartans waren sowieso kansloos voor de titel na de winst van OSU eerder vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:55 schreef Playmaker het volgende:
Spartans worden echt vernederd nu...
LSU is gewoon kut dit jaar en zo onverwacht komt deze loss niet, niet bij mij in ieder geval. Gevalletje uithuilen en volgend jaar opnieuw beginnen. Zolang Bama maar verliest van de Gators vind ik het bestquote:Op zondag 23 november 2008 01:16 schreef Playmaker het volgende:
Ole Miss verslaat na Florida nu ook LSU in een uitwedstrijd.En eerder dit jaar verloren ze nipt uit van Alabama. De Rebels zijn aan een goed seizoen bezig. LSU zal zijn Top 25 ranking nu wel aan Ole Miss kwijtraken.
quote:Op zondag 23 november 2008 01:07 schreef PirE het volgende:
Nog een uurtje en dan gaan we zwaaien naar de Red Failers![]()
![]()
Als de Sooners volgende week winnen van Oklahoma St. dan kan je die wegstrepenquote:Op zondag 23 november 2008 12:21 schreef Playmaker het volgende:
Ik ben benieuwd wat de BCS rankings ervan gaan maken vandaag. Gaat OU over Texas heen? De Sooners winnen dik van Tech maar hebben eerder dit jaar verloren van Texas. Texas heeft verder oa overwinningen op Mizzou en Oklahoma St op zak en de Sooners overwinningen op TCU en Cinci. Laat de controversie maar weer beginnen.....
Hogere ranking voor Texas zou vind ik het meest eerlijk zijn. Hebben geen thuiswedstrijd gehad in de ontmoetingen tussen Texas Tech en Oklahoma, plus nog eens een ruime onderlinge zege.quote:Op zondag 23 november 2008 12:21 schreef Playmaker het volgende:
Ik ben benieuwd wat de BCS rankings ervan gaan maken vandaag. Gaat OU over Texas heen? De Sooners winnen dik van Tech maar hebben eerder dit jaar verloren van Texas. Texas heeft verder oa overwinningen op Mizzou en Oklahoma St op zak en de Sooners overwinningen op TCU en Cinci. Laat de controversie maar weer beginnen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |