dit was de eerste college wedstrijd waar ik eens echt goed voor ben gaan zitten, en dan krijg je dit!!! ik sta nu nog te shakenquote:Op zondag 2 november 2008 04:54 schreef Playmaker het volgende:
En dan vragen sommige zich nog steeds af waarom college football zoveel leuker is dan de NFL. Dit zie je alleen in college football baby!!!
Geniet er maar van, na volgende week is dat ook weer voorbijquote:
Deze is ook leukquote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef zjroentje het volgende:
lol
Kan die gast ook niet echt serieus nemen, als ik hem langs de lijn zie hobbelen.
Dat had ik met Amato toen ie HC was voor NC state, iedere keer als ik zijn piepstemmetje hoorde moest ik gewoon lachen...quote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef zjroentje het volgende:
lol
Kan die gast ook niet echt serieus nemen, als ik hem langs de lijn zie hobbelen.
Bama heeft geluk dat ze overdag spelen, nobody beats LSU @ night in Baton Rouge.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef zjroentje het volgende:
Saban terug in Baton Rouge morgen. Dat zal een ontvangst worden ...
quote:Op zondag 9 november 2008 01:23 schreef Guard het volgende:
Pffft Lee zorgt ervoor dat Bama ongeslagen blijft, dat was echt niet de verdienste van Alabama
Ik denk dat je over een paar uur zo zitquote:Op zondag 9 november 2008 02:07 schreef Moonlighter het volgende:precies op tijd thuis voor texas tech
dat was niet de start die ik verwachtte neequote:Op zondag 9 november 2008 02:11 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
KUT LEE![]()
![]()
.
Ben op zich wel blij dat PSU heeft verloren, want PSU had gewoon dik verloren als ze om de titel hadden mogen spelen, dat zit er nu dus niet meer in.
[..]
Ik denk dat je over een paar uur zo zit![]()
![]()
21-7 techquote:Op zondag 9 november 2008 02:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat je over een paar uur zo zit![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |