abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65066709

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_65066806
!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_65475309
Flyover Rose Bowl

pi_67424640
quote:
Congress to probe BCS antitrust issues

WASHINGTON -- Everyone from President Barack Obama on down to fans has criticized how college football determines its top team. Now senators are getting off the sidelines to examine antitrust issues involving the Bowl Champion Series.

The current system "leaves nearly half of all the teams in college football at a competitive disadvantage when it comes to qualifying for the millions of dollars paid out every year," the Senate Judiciary's subcommittee on antitrust, competition policy and consumer rights said in a statement Wednesday announcing the hearings.

Under the BCS, some conferences get automatic bids to participate in series, while others do not.

Obama and some members of Congress favor a playoff-type system to determine the national champion. The BCS features a championship game between the two top teams in the BCS standings, based on two polls and six computer ratings.

Behind the push for the hearings is the subcommittee's top Republican, Sen. Orrin Hatch of Utah. People there were furious that Utah was bypassed for the national championship despite going undefeated in the regular season.

The title game pitted No. 1 Florida (12-1) against No. 2 Oklahoma (12-1); Florida won 24-14 and claimed the title.

The subcommittee's statement said Hatch would introduce legislation "to rectify this situation." No details were offered and Hatch's office declined to provide any.

Hatch said in a statement that the BCS system "has proven itself to be inadequate, not only for those of us who are fans of college football, but for anyone who believes that competition and fair play should have a role in collegiate sports."

In the House, Rep. Joe Barton of Texas, the top Republican on the Energy and Commerce Committee, has sponsored legislation that would prevent the NCAA from calling a football game a "national championship" unless the game culminates from a playoff system.

http://sports.espn.go.com/ncf/news/story?id=4015667
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67424730
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Guard het volgende:
Flyover Rose Bowl

[ afbeelding ]

zaterdag 4 april 2009 @ 22:04:49 #276
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67714329
verkeerde topic.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_69622387
zo het arrestatieseizoen is ook alweer begonnen:
quote:
Florida Gators starting cornerback Janoris Jenkins was arrested over the weekend and charged with fighting and resisting arrest without violence, police in Gainesville, Fla., confirmed.

Gainesville Police spokesman Lt. Keith Kameg says police saw Jenkins punch another man in the head shortly after 2 a.m. Saturday. When Jenkins continued fighting, they shot him with a Taser, and he tried to run away.

Kameg says Jenkins told police the fight started because he thought someone was going to steal the gold chain around his neck.

Jenkins' attorney Huntley Johnson says he believes his client acted in self-defense and prosecution will be deferred or charges dismissed.

Jenkins was named to the Freshman All-SEC team last year and became the second true freshman in school history to start at cornerback on opening day.
tja moet je maar niet zo'n dogchain omdoen he?
pi_70433993
Ligt het aan de spelers zelf, de publiciteit of het aantal actieve spelers dat er zoveel arrestaties plaatsvinden?

Ik ga begin augustus in Amerika studeren. Ben zeer benieuwd hoe goed ik de NFL en CFB kan en ga volgen. Denk toch wel heel veel beter dan alleen met NASN.
So I've heard.
pi_70443963
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:01 schreef Rieleks het volgende:
Ligt het aan de spelers zelf, de publiciteit of het aantal actieve spelers dat er zoveel arrestaties plaatsvinden?

Ik ga begin augustus in Amerika studeren. Ben zeer benieuwd hoe goed ik de NFL en CFB kan en ga volgen. Denk toch wel heel veel beter dan alleen met NASN.
Waar ga je heen en wat ga je studeren?
  zondag 28 juni 2009 @ 13:48:11 #280
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70445867
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:01 schreef Rieleks het volgende:

Ik ben bang van wel.

Hoeveel tv's heb je straks?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_70448835
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Waar ga je heen en wat ga je studeren?
Lees-McRae College in Banner Elk, NC. Niet echt een geweldige omgeving, niet de grootste steden in de buurt. Maar lekker Amerikaans hoop ik Ik doe nu Journalistiek, dus ik ga denk ik daar iets van Communications doen.. De school zoekt voor mij uit wat het kortste traject naar een diploma is en ik ga zeker weten nog extra vakken en misschien nog wel een extra major erbij doen.
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:48 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel.

Hoeveel tv's heb je straks?
Ik zit in een huis met andere soccer-players, dus geen idee. Ik ken al die gasten ook niet en ik denk dat ik mn geld wel beter kan besteden dan aan een TV. Valt misschien dus wel tegen, maar anders ga ik een kroeg of weet ik het wat zoeken waar live wedstrijden worden uitgezonden!
So I've heard.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:18:13 #282
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70449312
Sportsbar is dan inderdaad een goed alternatief. Kun je tien wedstrijden tegelijk kijken.
pi_70453421
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:57 schreef Rieleks het volgende:

Ik zit in een huis met andere soccer-players, dus geen idee. Ik ken al die gasten ook niet en ik denk dat ik mn geld wel beter kan besteden dan aan een TV. Valt misschien dus wel tegen, maar anders ga ik een kroeg of weet ik het wat zoeken waar live wedstrijden worden uitgezonden!
Zijn die andere gasten Amerikanen of niet?

Ga je daar op een sportbeurs voetballen? Dan zullen je teamgenoten vast wel weten waar je moet zijn om de Amerikaanse sporten te zien.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_70454849
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:57 schreef Rieleks het volgende:

[..]

Lees-McRae College in Banner Elk, NC.
Ah mooi North Carolina, zowat Tennessee zie ik...
Mooi landschap daar, je zit zowat op de Blue ridge parkway, zeker een keer rijden, heel mooi

In ieder geval wel een deel van het land waar het football zeker wel leeft.
Sportsbar is altijd een goed plan.
pi_70455064
Een late tvp.
pi_70630132
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:01 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Zijn die andere gasten Amerikanen of niet?

Ga je daar op een sportbeurs voetballen? Dan zullen je teamgenoten vast wel weten waar je moet zijn om de Amerikaanse sporten te zien.
Andere gasten zijn vooral Engelsen (in m'n team dan) dus ik denk niet dat ik met veel Amerikanen zit, maar dat weet ik nog niet zeker.

Inderdaad een sportbeurs, en ik neem aan dat iedereen wel weet waar je het best football kunt kijken. Ik ga er vanuit dat de Panthers toch populair zijn daarzo.

Sportsbar lijkt me wel een goed plan, vinden jullie dat wat? Ik hoorde trouwens (ff tussendoor) dat ze bijna alleen maar light bier hebben of dat het anders te duur is. Is dat waar?
So I've heard.
pi_70639564
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef Rieleks het volgende:

Sportsbar lijkt me wel een goed plan, vinden jullie dat wat? Ik hoorde trouwens (ff tussendoor) dat ze bijna alleen maar light bier hebben of dat het anders te duur is. Is dat waar?
In sommige sportbarren hebben ze alleen maar Amerikaans mainstream bier ja, maar er zijn ook genoeg plekken waar ze wel een ruime keuze aan fatsoenlijk bier hebben. Hoe de verhouding ligt in het gebied waar jij naar toe gaat weet ik niet, maar er is ongetwijfeld wel ergens iets fatsoenlijks te vinden.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71700840
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:25:57 #289
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_71710034

[ Bericht 100% gewijzigd door Plastic_Power op 08-08-2009 16:26:26 (Verkeerde topic...) ]
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_71710636
In die van 2009 verder graag.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')