Elke prijswinnaar mag zelf kiezen wie de prijs aan hem uitreikt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:06 schreef Grunner het volgende:
Wat doet Hugo daarnaast?
Hij speelt sws al niet in de top en heeft dat nooit gedaan, dus je opmerking is sws nog al domquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:55 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Hij heeft enorm veel sprong kracht ,dus hij is niet te klein voor de top.
quote:Op woensdag 2 september 2009 03:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij speelt sws al niet in de top en heeft dat nooit gedaan, dus je opmerking is sws nog al dom
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
Leuke keeper, ook toen hij bij Germinal Beerschot zat. Maar Kenny Steppe is een nog betere doelman.
Die dan ook een uitstekend seizoen kende bij Volendam.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:48 schreef groenen het volgende:
Dat Telegraaf klassementjes zegt niet zoveel hoor, Verhoeven werd geloof ik 6de.
Als hij het bij Grun in de kneusjesdivisie goed doet wil dat nog niet zeggen dat hij een keeper is voor de top. Want hij is namelijk te klein, als hij 15 centimeter groter was geweest zat hij nu niet in Groningenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Waarom moet jij gelijk weer strooien met een opmerking als "dom"
Hij heeft de zilveren schoen gekregen, in tegenstelling tot al die andere lange keepers in Nederland, dan zal hij afgelopen seizoen toch een stukje beter zijn geweest dan die anderen.
Let op, ik zeg hier niet dat ik het wel een keeper voor de absolute top vind, voordat je weer eens leest wat je wilt lezen.
bron?quote:Op zondag 6 september 2009 01:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als hij het bij Grun in de kneusjesdivisie goed doet wil dat nog niet zeggen dat hij een keeper is voor de top. Want hij is namelijk te klein, als hij 15 centimeter groter was geweest zat hij nu niet in Groningen
Wederom uitgeluld dus, das snelquote:
Geen keeper met de lengte van Luciano speelt in de topquote:Op zondag 6 september 2009 01:38 schreef Prosac het volgende:
Nee, bij jou moeten anderen altijd met argumenten komen waarbij jij vervolgens met wederom nietszeggende postings de boel in jouw voordeel denkt om te draaien en/of weer met een oneliner komt en/of weer iets verzint dat anderen moeten opzoeken.
Nu mag jij eens je posting onderbouwen.
En begin aub niet over persoonlijk worden meneer DAM, dat kun je zelf namelijk als de beste.
Hij heeft anders niet echt overtuigd bij Heerenveen tot nu toe zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 6 september 2009 01:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter die uitspraak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |