Barthez was ook niet de langste volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2009 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen keeper met de lengte van Luciano speelt in de top
Maar dat stond er al
Scheelt sws al 9 centimeter, wat gewoon veel is voor een keeperquote:Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Barthez was ook niet de langste volgens mij.
Desalniettemin speelde hij als kleine keeper wel in de topquote:Op maandag 7 september 2009 03:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Scheelt sws al 9 centimeter, wat gewoon veel is voor een keeper
Zoek de beelden van de Hattrick van Ronaldo tegen Barthez maar eens op
1.83 is niet klein, Luciano is kleinquote:Op maandag 7 september 2009 10:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Desalniettemin speelde hij als kleine keeper wel in de top
Voor een keeper vind ik dat klein, hij moest het van z'n sprongkracht hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 16:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1.83 is niet klein, Luciano is klein
Neen, dat is hij niet. Idd te klein en die reden weegt heel zwaar.quote:Op maandag 7 september 2009 17:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Voor een keeper vind ik dat klein, hij moest het van z'n sprongkracht hebben.
Jorge Campos was ook zo'n voorbeeld, dus lengte zegt niet veel.
Of Luciano, los van z'n lengte, goed genoeg is voor de top weet ik niet.
Eens, niet alles is met sprongkracht te compenseren.quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Neen, dat is hij niet. Idd te klein en die reden weegt heel zwaar.
Campos speelde in de top?quote:Op maandag 7 september 2009 17:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Voor een keeper vind ik dat klein, hij moest het van z'n sprongkracht hebben.
Jorge Campos was ook zo'n voorbeeld, dus lengte zegt niet veel.
Of Luciano, los van z'n lengte, goed genoeg is voor de top weet ik niet.
Ja.quote:Op maandag 7 september 2009 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Campos speelde in de top?
Inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |