Edgar Bruno da Silva?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:56 schreef brotherlouie98 het volgende:
broer van Bruno?
Volgens mij zijn een paar van die foto's in het volgende filmpje terug te zien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:45 schreef The_Verve het volgende:
Hij heeft wel toffe foto's aan de muur hangen.
Als jij dat graag wilt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
Hij is alweer over zijn hoogtepunt heen.
En nog beter dan wat jullie op doel hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
Minst gepasseerde keeper in de eredivisie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
Da's de vraag natuurlijk. Kenny kan wel eens een grote worden en hij heeft een leuke naam.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
En nog beter dan wat jullie op doel hebben.
Beter dan zo'n godsdienstwaanzinnige clownquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef venomsnake het volgende:
Die Kenny heeft een uitstraling van een garnaal man.
Nee SCH, ik ben niet overtuigd.
Niks ervan, hij heeft al wat blundertjes achter zijn naam staan, nu verwacht ik ook dat Kenny over zijn hoogtepunt heen is. Afbranden na zo'n korte periode.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's de vraag natuurlijk. Kenny kan wel eens een grote worden en hij heeft een leuke naam.
Maar voorlopig heeft ie het nog niet laten zien idd.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:01 schreef Grulez het volgende:
Van Loo keepte vorig jaar de sterren van de hemel, dus Jans kon simpelweg niet om hem heen.
Prachtig.quote:'Ik loop van de spelerstunnel naar mijn doelgebied en voel aan het net. Het vertrouwen is er, zoals altijd. Dan ren ik met mijn armen gespreid naar de penaltystip, waar ik God om steun vraag. Gezicht omhoog. Niet voor de winst, wel voor mijn gezondheid en voor die van mijn familie. Daarna loop ik terug en geef ik de palen een kus. Zouden mijn twee jongens vandaag weer helpen?'
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zo geweldig was Van Loo toch ook niet? Nou ja, t.o.v. Roorda natuurlijk ook al weer een sprong vooruit, Luciano lijkt mij althans weer een stapje verder in de goede richting..
Ik was er al zo bang voor , maar je weet het natuurlijk maar nooit met die Groningersquote:Op donderdag 20 november 2008 19:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It looks like it's broken...
Twee puike reddingen in de 2e helft, die waren niet zo makkelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Kerol het volgende:
Zoveel had hij nou ook weer niet te doen..
Nog steeds de minst gepasseerde keeper in de eredivisie.quote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Barca het volgende:
Maar niet de beste!
Dat wel natuurlijk. (Maar om dan te zeggen dat hij de beste keeper is ...)quote:Op zondag 23 november 2008 17:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nog steeds de minst gepasseerde keeper in de eredivisie.
Dat hoeft toch ook nietquote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Barca het volgende:
Maar niet de beste!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef The_Verve het volgende:
Heeft hij zijn dansje na de 1-0 nog gedaan? Dat heb ik even gemist in het stadion...
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef The_Verve het volgende:
Heeft hij zijn dansje na de 1-0 nog gedaan? Dat heb ik even gemist in het stadion...
OMG Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef venomsnake het volgende:
Och.. Daarom draaide ze die Samba natuurlijk.![]()
![]()
Nu je het zegt.......... Vond het al zo vreemd..
Ik dacht: "Waarom hebben ze de Goaltune opeens veranderd". En toen ik thuis kwam: "Shit! Heb ik niet gekeken of Luciano z'n dansje deed."quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef venomsnake het volgende:
Och.. Daarom draaide ze die Samba natuurlijk.![]()
![]()
Nu je het zegt.......... Vond het al zo vreemd..
Natuurlijk is het maar een (Klein) gerucht, maar Groningen moet er alles aan doen om Luciano te behouden. Straks weer een keepersprobleem.quote:Luciano in de belangstelling van Feyenoord
FC Groningen keeper Luciano da Silva staat in de belangstelling van Feyenoord. Deze geruchten worden de laatste dagen verspreid. Zelf heeft Luciano ooit gezegt dat hij Feyenoord als zijn droomclub ziet.
FC Groningen trainer Ron Jans wou hierover niks zeggen. Hij heeft alleen gezegt: ' Luciano zit nu bij ons en wat hij volgend jaar doet dat weten
Bron
Feyenoord heeft naar alle waarschijnlijkheid een nieuw blik investeerders gevonden, ergens achter in een kast.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Feyenoord is toch blut?![]()
Contract verlengen! En snel een beetje!
en Sankoh...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:29 schreef The_Verve het volgende:
Feyenoord zou er beter aan doen Granqvist te halen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |