Dit is echt bullshit. Dit was een bal die voor bijna iedereen onhoudbaar is. Zeker al door het feit dat je dit niet verwacht, ook oleguer wist echt niet dat die bal zo op het doel zou komen. Denk dat alleen een Gomes hem had kunnen hebben en de rest had ook de bal uit het netje kunnen halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:11 schreef Zwansen het volgende:
Zo zonde van die 1e goal. Had elke andere keeper staand eruit kunnen kopen.
Dat hebben ze dan niet goed uitgevoerd... Eén doelpunt vind ik nou niet echt 'constant misbruik maken van zijn lengte'.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik kreeg medelijden met hem toen Ajax constant misbruik maakt van zn lengte.
Geen punten. Eén punt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:42 schreef sjimz het volgende:
Vandaag is dus een van die wedstrijden dat hij je punten kost.
Oke laat ik het je zo zeggen.quote:
Lucianoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:35 schreef venomsnake het volgende:
Hij zal vast nog wel eens een blunder begaan, maar ook zal hij heel wat puntjes gaan pakken.
Feit is dat met Van Loo er zeker wel 10 tegengoals meer waren geweest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oke laat ik het je zo zeggen.
Vandaag is het zo'n dag dat je door de keeper verliest.
Stond trouwens nog slecht opgesteld bij die voorzet die er bijna in ging.
Dat is slechts speculeren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
Feit is dat met Van Loo er zeker wel 10 tegengoals meer waren geweest.
quote:. De Brabanders moesten lang wachten op de verdiende voorsprong.
Eigenlijk was NAC in het Rat Verlegh stadion de hele wedstrijd de betere ploeg. De ploeg van coach Robert Maaskant kreeg voldoende kansen, terwijl Groningen zelden gevaarlijk werd.
Doelman Luciano hield de gasten lang overeind. De Braziliaanse doelman van Groningen redde telkens sterk, maar was uiteindelijk toch verantwoordelijk voor de nederlaag van zijn team.
In de 83ste minuut greep Luciano zwak in, waarna Rob Penders uit de rebound de 1-0 kon binnentikken. Groningen zette vervolgens nog wel aan, maar de gelijkmaker bleef uit.
VI
Dit topic is vervloekt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
Leuke keeper, ook toen hij bij Germinal Beerschot zat. Maar Kenny Steppe is een nog betere doelman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |