Veel Black Album en Death Magnetic. Ze spelen de laatste tijd weinig van Master of Puppets. Das echt mijn favo albumquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:21 schreef bassieVL het volgende:
De eerste setlist is bekend. Foto's op MetonTour.com.
That Was Just Your Life
The End Of The Line
Sad But True
Wherever I May Roam
One
Broken, Beat And Scarred
Cyanide
Frantic
Until It Sleeps
The Four Horsemen
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Fight Fire With Fire
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
Last Caress
So What
Seek and Destroy
Mooie opening, toch wel een van m'n favorieten op het nieuwe albumquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:21 schreef bassieVL het volgende:
De eerste setlist is bekend. Foto's op MetonTour.com.
That Was Just Your Life
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:09 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Wat ik dan wel jammer vind, 'iedereen' zit volgens mij ook erg op All Nightmare Long/Judas Kiss en My Apacolypse te wachten.
...
Begrijp met trouwens niet verkeerd, dit is een vette setlist. Hier ga ik zeker op los in het knusse ahoy
Kom net een mailtje van Eventim binnen dat de voorverkoop NU begint.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:30 schreef Dobbeldoos het volgende:
Weet iemand hoe laat de voorverkoop voor Hamburg morgen begint en hoe je dat op die site moet doen?
Ik ben jaloers.quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:02 schreef bassieVL het volgende:
Seek and Destroy spelen ze nu al een hele tijd als afsluiter. Mag van mij wel een ander nummer worden.
Ticketmaster.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:19 schreef Operc het volgende:
Vraagje, als ik zaterdag kaartjes wil gaan halen, welke site moet ik dan hebben? Ik heb me maar aangemeld op Livenation en Eventim en was al aangemeld voor Ticketservice, maar welke site moet ik precies hebben zaterdag?
Geen creditcard?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.Ik wou dolgraag naar Keulen, maar ik heb geen creditcard.
Dus nu maar al m'n hoop op zaterdag...
Hoe dan? Ik kan het via met club namelijk niet vinden...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef bassieVL het volgende:
Kaartjes voor Rotterdam zijn ook binnen.
Dat wordt weer in mn slaapzak voor mn Pc bivakeren!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ticketmaster.
Bij Livenation word je doorgelinkt naar Ticketmaster dus uiteindelijk maakt het niks uit, maarrrr... die paar keer doorklikken om van Livenation naar TM te komen, zijn kostbare seconden die je zaterdag maar beter niet kunt verliezen!
Wat is het nut van het posten van die link?punt 1: hij is verlopen?Punt 2: Al zou die niet verlopen zijn,zonder presale code heb je er nog steeds niet aan..dus waarom postenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:43 schreef Outside_lines het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kan het via met club namelijk niet vinden...
Edit: Hier staat het: http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=771610&l=NL&C=
Eventim is dus nog niet voor dit concert? (zag wel dat ze het bij de Kaiser Chiefs deden namelijk)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ticketmaster.
Bij Livenation word je doorgelinkt naar Ticketmaster dus uiteindelijk maakt het niks uit, maarrrr... die paar keer doorklikken om van Livenation naar TM te komen, zijn kostbare seconden die je zaterdag maar beter niet kunt verliezen!
Bij Eventim hebben ze daadwerkelijk digitale wachtrijen. Zodat de servers niet onderuit gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
iedereen massaal inloggen, digitale wachtrijen bestaan niet
Nope, gewoon livenation/ticketmaster.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Eventim is dus nog niet voor dit concert? (zag wel dat ze het bij de Kaiser Chiefs deden namelijk)
Thanks,, nu zie ik het staan inderdaad met een link, maar hij vraagt om een wachtwoord of promotiecode.. welke moet je daar dan invullen? is dat je Metclub presale code?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:53 schreef bassieVL het volgende:
Op de metclub site ga je naar tour en dan klik je op tickets.
Blij dat je lid geworden bentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:13 schreef Exterminator het volgende:
Ook hier de kaartjes voor Rotterdam binnen.
Haha ja idd!quote:
Dit staat er in mijn email bevestiging:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:25 schreef bassieVL het volgende:
RANG 1: Staanplaatsen
RANG 2: Ac TM Aj, Dc TM Dj
RANG 3: Ab,Db, Ak, Dk Bc TM Bi, Cc TM Ci
RANG 4: Aa, Da, Al TM An, Dl TM Dn,Bb,Cb,
Bj TM Bm, Cj TM Cm
RANG 6: Staanplaatsen 1e ring
Ik was niet gek, hij maakte mij gek inderdaad! Vond het al vreemd inderdaad stond idd duidelijk vloer. Maja hij begon erover en toen dacht ik... "het zal toch niet waar zijn.."quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:30 schreef Suzziieee het volgende:
Ik zit het net te lezen in het topic! Jullie maken elkaar allemaal gek!!
Haha zeg dat wel!! Ik had me ook speciaal voor deze keer lid gemaakt van de fanclub ( wat ik eigenlijk al jaren wilde doen ) dus het was mn eerste keer, maar ik kon bij god niet vinden waar ik de kaartjes moest bestellen, totdat iemand op het MetallicA forum de link postte... ik heb daarna nog eens gezocht, maar op eigen kracht kon ik het gewoon echt niet vinden...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef Haunter het volgende:
Tickets hier ook binnen!![]()
Btw, die pagina om te tickets te bestellen zit echt verstopt![]()
Zoals al gezegd, ik kon het ook niet vinden, maar je logt gewoon in op metclub, ga je naar Tour. Vervolgens zie je aan de rechterkant ( best wel verstopt ) een knopje met Tickets.. Vervolgens krijg je een hele lijst te zien met alle Metclub presales die momenteel aan de gang zijn en ook de Metclub presales die al zijn afgelopen of nog moeten beginnen. Daar klik je het concert aan die je wilt hebben en vervolgens wordt je doorgelinkt naar de ticketsale. In dit geval ticketmaster.nl.. Vervolgens geef je je Metclub code op en kun je maximaal 4 kaarten bestellen. Je moet dan wel lid zijn van ticketmaster.nl en je moet een creditcard hebben (dacht ik).. Dit scheelt erorm veel stress voor als zaterdag die servers platgaan door al die mensen die kaarten willen hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:38 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Haha zeg dat wel!! Ik had me ook speciaal voor deze keer lid gemaakt van de fanclub ( wat ik eigenlijk al jaren wilde doen ) dus het was mn eerste keer, maar ik kon bij god niet vinden waar ik de kaartjes moest bestellen, totdat iemand op het MetallicA forum de link postte... ik heb daarna nog eens gezocht, maar op eigen kracht kon ik het gewoon echt niet vinden...
Iemand de gouden tip, ook voor de volgende keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |