abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf maandag 20 oktober 2008 @ 13:37:56 #76
159915 -Menn0-
MNO
pi_62527175
Hoeven toch niet via internet kaartjes te kopen hoop ik? Gewoon naar het postkantoor neem ik aan?
,,/
pi_62527832
Zal dit het enige concert zijn in Nederland?
pi_62532762
30 maart ff toetskalender bekijken
pi_62533381
Even een vraagje over het Metclub gedeelte...

Ben sterk aan het twijfelen om me lid te maken voor het fanclubgedeelte van Metallica. Uiteraard hoef ik niet te vragen of dit wel de moeite waard is (ga er vanuit van wel).... Maar toch twijfel ik om de een of andere reden.

Daarnaast even wat vraagjes:
Stel ik maak me nu lid kan ik dan meteen genieten van de voordelen (bijvoorbeeld het bestellen van kaartjes voor de Ahoy?) Of gaat daar een tijd overheen...
Hoe zit het dan met die kaartjes.. krijg ik die gewoon thuisgestuurd of moet ik die ergens ophalen?
Hoeveel kaarten kan je bestellen?
Hoe geschiet de betaling van het fanclub gedeelte? Per creditcard vermoed ik?
Wat kan ik ongeveer verwachten (behalve het welkomstpakket)?

Meer info over de metclub is overigens ook welkom!

Alvast bedankt!

[ Bericht 3% gewijzigd door Exterminator op 20-10-2008 18:07:34 ]
pi_62533594
net een heel verhaal getypt, krijg ik die leuke mysql error. leuk hoor fok.

Maar wat is nu beter eigenlijk? staanplaatsen of zitplaatsen? Ik ben echt nooit naar een concert geweest
pi_62533650
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:50 schreef RoW_0 het volgende:
net een heel verhaal getypt, krijg ik die leuke mysql error. leuk hoor fok.

Maar wat is nu beter eigenlijk? staanplaatsen of zitplaatsen? Ik ben echt nooit naar een concert geweest
Ikzelf zou nooit willen zitten bij een concert... Ik wil graag kort bij het podium staan en iets van de mensenmassa mee krijgen... Heb 't er wel voor over om vroeg in de rij te gaan staan. Maar van de andere kant begrijp ik ook dat mensen ervoor kiezen om rustig op een stoel te zitten, maar ik heb er niet veel behoefte aan om een concert te volgen met de verrekijker :p Denk dat het een persoonlijke voorkeur is
pi_62533787
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Ikzelf zou nooit willen zitten bij een concert... Ik wil graag kort bij het podium staan en iets van de mensenmassa mee krijgen... Heb 't er wel voor over om vroeg in de rij te gaan staan. Maar van de andere kant begrijp ik ook dat mensen ervoor kiezen om rustig op een stoel te zitten, maar ik heb er niet veel behoefte aan om een concert te volgen met de verrekijker :p Denk dat het een persoonlijke voorkeur is
haha ja precies dat dacht ik ook, is het op de vloer heeel druk? net als rock am ring ofzo of gewoon normaal?

Kaartenverkoop al 'begonnen'
http://www.pepetickets.nl/product/metallica-tickets

http://shop.strato.com/ep(...)/30Metallica-cat2%22

http://www.ticketforsale.nl/ticketDetail/?concert=Metallica&concertId=1393&gclid=CMDSoJeWtpYCFQKKMAodaUR6Kw (ligt het aan mij of zijn zij extra prijzig?)

http://www.4alltickets.nl(...)SWtpYCFQOx1AodHBR5Lw

Waar kopen jullie je tickets?
pi_62533938
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:59 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

haha ja precies dat dacht ik ook, is het op de vloer heeel druk? net als rock am ring ofzo of gewoon normaal?

Kaartenverkoop al 'begonnen'
http://www.pepetickets.nl/product/metallica-tickets

http://shop.strato.com/ep(...)/30Metallica-cat2%22

http://www.ticketforsale.nl/ticketDetail/?concert=Metallica&concertId=1393&gclid=CMDSoJeWtpYCFQKKMAodaUR6Kw (ligt het aan mij of zijn zij extra prijzig?)

http://www.4alltickets.nl(...)SWtpYCFQOx1AodHBR5Lw

Waar kopen jullie je tickets?
Ten eerste raad ik je zeer zeker af om op bovenstaande sites geen kaarten te bestellen!!! Dit zijn sites van handelaren die vaker de kaarten voor het dubbele bedrag verkopen en daarnaast ook nog niet eens te vertrouwen zijn! Je bent gewaarschuwd

Kaarten kun je in Nederland kopen via www.livenation.nl of via www.ticketservice.nl Deze sites zijn betrouwbaar. Voor concerten in België is het mogelijk om kaarten te bestellen via www.teleticketservice.com.
Voor het concert van Metallica in de Ahoy is de kaartverkoop nog NIET begonnen. Deze begint aanstaande zaterdag (25 oktober) om 10:00uur .

Het is niet zo druk als bij Rock am Ring vind ik persoonlijk. Daar is het wel zeer extreem. Ben bij RaR zelfs 1jaar weg moeten gaan in de voorste ring omdat er paniek uit brak. Kleine mensen kregen geen lucht/werden omver geduwd of gelopen waardoor ze naar achteren begonnen te duwen en je letterlijk geplet werd. Was geen pretje.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:09:22 #84
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_62534019
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef Exterminator het volgende:
Even een vraagje over het Metclub gedeelte...

Ben sterk aan het twijfelen om me lid te maken voor het fanclubgedeelte van Metallica. Uiteraard hoef ik niet te vragen of dit wel de moeite waard is (ga er vanuit van wel).... Maar toch twijfel ik om de een of andere reden.

Daarnaast even wat vraagjes:
Stel ik maak me nu lid kan ik dan meteen genieten van de voordelen (bijvoorbeeld het bestellen van kaartjes voor de Ahoy?) Of gaat daar een tijd overheen...
Hoe zit het dan met die kaartjes.. krijg ik die gewoon thuisgestuurd of moet ik die ergens ophalen?
Hoe geschiet de betaling van het fanclub gedeelte? Per creditcard vermoed ik?
Wat kan ik ongeveer verwachten (behalve het welkomstpakket)?

Meer info over de metclub is overigens ook welkom!

Alvast bedankt!
Gewoon lid worden Kost je 60 dollar per jaar en daar krijg je sowieso jaarlijks een shirt voor,4x het So What magazine,en dan nog wat kleinigheden..

Verder Presale op tickets! Voor mij toentertijd ook de reden om lid te worden,dat gestress om die kaarten is nu redelijk voorbij

Verder kan je je inschrijven op meet en greets Bij mijn 4e inschrijving was het raak!Nadeel:nu ik gewonnen heb kan je je een jaar lang niet inschrijven Wel balen,maar wel zo eerlijk naar anderen toe!

Betalen gaat via CC en ik dacht dat je dan ook gelijk lid bent.Kaartjes gaan gewoon via de gebruikelijke weg,alleen krijg je een aantal dagen voor de reguliere verkoop alvast een link om kaartjes te bestellen,tevens moet je een wachtwoord invullen ter verificatie en die is weer te vinden op je account op Metclub.

Ik vind het die 60 dollar per jaar meer dan waard!Met het t-shirts en de So What magazines heb je het er eigenlijk al uit
pi_62534067
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:09 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Gewoon lid worden Kost je 60 dollar per jaar en daar krijg je sowieso jaarlijks een shirt voor,4x het So What magazine,en dan nog wat kleinigheden..

Verder Presale op tickets! Voor mij toentertijd ook de reden om lid te worden,dat gestress om die kaarten is nu redelijk voorbij

Verder kan je je inschrijven op meet en greets Bij mijn 4e inschrijving was het raak!Nadeel:nu ik gewonnen heb kan je je een jaar lang niet inschrijven Wel balen,maar wel zo eerlijk naar anderen toe!

Betalen gaat via CC en ik dacht dat je dan ook gelijk lid bent.Kaartjes gaan gewoon via de gebruikelijke weg,alleen krijg je een aantal dagen voor de reguliere verkoop alvast een link om kaartjes te bestellen,tevens moet je een wachtwoord invullen ter verificatie en die is weer te vinden op je account op Metclub.

Ik vind het die 60 dollar per jaar meer dan waard!Met het t-shirts en de So What magazines heb je het er eigenlijk al uit
Voor mij gaat het ook voornamelijk om de kaarten... Vanmorgen weer flink stress gehad maar gelukkig is het gelukt! Alleen zie ik de bui voor aanstaande zaterdag wel alweer hangen, dus vandaar...

Hoeveel kaarten kan je dan bestellen in de presale?
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:12:58 #86
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_62534092
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Ikzelf zou nooit willen zitten bij een concert... Ik wil graag kort bij het podium staan en iets van de mensenmassa mee krijgen... Heb 't er wel voor over om vroeg in de rij te gaan staan. Maar van de andere kant begrijp ik ook dat mensen ervoor kiezen om rustig op een stoel te zitten, maar ik heb er niet veel behoefte aan om een concert te volgen met de verrekijker :p Denk dat het een persoonlijke voorkeur is
Voor mij is staan echt de enige manier om een concert mee te maken!Zitten doen we alleen als het niet anders kan
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:15:48 #87
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_62534154
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:11 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Voor mij gaat het ook voornamelijk om de kaarten... Vanmorgen weer flink stress gehad maar gelukkig is het gelukt! Alleen zie ik de bui voor aanstaande zaterdag wel alweer hangen, dus vandaar...

Hoeveel kaarten kan je dan bestellen in de presale?
Normaal meestal 4..antwerpen was ook 4... Maar deze tour is ook sprake van 2 bij sommige locaties,vanwege de kleinere locaties waar ze nu spelen.

Mocht je lid worden! Geef mij dan een seintje! Dan geef ik je mijn nummer die je dan in kan vullen en dan krijg ik puntjes
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:21:09 #88
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_62534261
mmmm heb ze al weer een paar keer gezien de afgelopen jaren maar blijft toch kriebelen. Even de financiën erbij pakken
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_62534299
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:15 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Normaal meestal 4..antwerpen was ook 4... Maar deze tour is ook sprake van 2 bij sommige locaties,vanwege de kleinere locaties waar ze nu spelen.

Mocht je lid worden! Geef mij dan een seintje! Dan geef ik je mijn nummer die je dan in kan vullen en dan krijg ik puntjes
Dus voor Ahoy kan ik sowieso wel 2 kaarten bestellen...
Nummer.. puntjes? Leg uit

Als het klopt wat jij zegt en als ik dan ook meteen voor Ahoy kan bestellen maak ik me vandaag nog lid denk ik Wanneer en hoelaat begint presale voor Ahoy?
  FOK!fotograaf maandag 20 oktober 2008 @ 18:23:13 #90
159915 -Menn0-
MNO
pi_62534309
Het is toch niet alleen online verkoop he?!
,,/
pi_62534349
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
Het is toch niet alleen online verkoop he?!
Dat horen we van de week wel als het officieel bekend wordt gemaakt.
Waarschijnlijk als eerste hier: www.mojo.nl
Ik denk het niet hoor, zeker niet na wat er zaterdag is gebeurd...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:28:03 #92
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_62534427
Voor Ahoy kan je 4 kaarten bestellen!

Presale is donderdag 8 am pacific time.. dus 17 uur locale tijd en duurt 24 uur!

Ja.. als je als member andere leden aanbrengt dan krijg ik punten..en bij zoveel punten krijg je 'bijzonder' cadeau

Edit: tenminste dat was altijd zo,kan het nu zo snel niet terug vinden,Maar mocht jij bij je aanmelding iets kunnen invullen van een metclubmember nummer die je kennis heeft laten maken met metclub,wil je dan 837240 invullen?
pi_62534477
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:28 schreef Suzziieee het volgende:
Voor Ahoy kan je 4 kaarten bestellen!

Presale is donderdag 8 am pacific time.. dus 17 uur locale tijd en duurt 24 uur!

Ja.. als je als member andere leden aanbrengt dan krijg ik punten..en bij zoveel punten krijg je 'bijzonder' cadeau
Ik laat het je meteen weten als ik me lid maak

Dus donderdagavond om 17:00uur... dan kan ik me nog wel even bedenken Ben ik er met de pre-slae sowieso op tijd bij voor veldkaarten? Lijkt me wel he

Klopt btw niet helemaal volgens mij

Met Club presale begins on Tuesday, October 23 at 8am Pacific time and ends on Friday, October 24 at 8am Pacific time. Not a Met Club member? Join now!

Tuesday is 21 oktober en Thursday is inderdaad 23 oktober. Wat is het nu

[ Bericht 8% gewijzigd door Exterminator op 20-10-2008 18:42:14 ]
pi_62534498
Zal er trouwens ruimte zijn voor een tweede concert?
De 29e kan niet, dan is er al wat anders in Ahoy'.
Misschien de 31e? Al staan ze wel 1 april alweer in Parijs.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  FOK!fotograaf maandag 20 oktober 2008 @ 18:43:18 #95
159915 -Menn0-
MNO
pi_62534777
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:25 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat horen we van de week wel als het officieel bekend wordt gemaakt.
Waarschijnlijk als eerste hier: www.mojo.nl
Ik denk het niet hoor, zeker niet na wat er zaterdag is gebeurd...
Als het wel alleen online is zie ik het somber in, het is me nog nooit online gelukt. Sta altijd braaf bij het postkantoor.
,,/
  FOK!fotograaf maandag 20 oktober 2008 @ 18:45:56 #96
159915 -Menn0-
MNO
pi_62534838
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:31 schreef Felixa het volgende:
Zal er trouwens ruimte zijn voor een tweede concert?
De 29e kan niet, dan is er al wat anders in Ahoy'.
Misschien de 31e? Al staan ze wel 1 april alweer in Parijs.
Ik denk niet dat ze dat grote podium gaan afbreken voor 1 dag en het een dag later weer op te bouwen.
,,/
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:49:59 #97
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_62534927
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:30 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Ik laat het je meteen weten als ik me lid maak

Dus donderdagavond om 17:00uur... dan kan ik me nog wel even bedenken Ben ik er met de pre-slae sowieso op tijd bij voor veldkaarten? Lijkt me wel he

Klopt btw niet helemaal volgens mij

Met Club presale begins on Tuesday, October 23 at 8am Pacific time and ends on Friday, October 24 at 8am Pacific time. Not a Met Club member? Join now!

Tuesday is 21 oktober en Thursday is inderdaad 23 oktober. Wat is het nu
Thursday! Op metclub staat namelijk ook duidelijk dat ie 24 uur duurt

Al check ik het natuurlijk morgen wel ff voor de zekerheid
pi_62535435
Waarschijnlijk de data in Duitsland:

06.05. München, Olympiahalle
07.05. Leipzig, Arena
09.05. Stuttgart, Schleyerhalle
11.05. Frankfurt, Festhalle
12.05. Hamburg, Color Line Arena
16.05. Oberhausen, König-Pilsener-Arena
17.05. Köln, Lanxess Arena
Stop rockin' the boat.
pi_62535852
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:49 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Thursday! Op metclub staat namelijk ook duidelijk dat ie 24 uur duurt

Al check ik het natuurlijk morgen wel ff voor de zekerheid
Nog even 'n vraag (weet niet of je het weet)

Stel ik registreer me nu voor metclub...
Betaal ik dan 60dollar t/m december/januari of gewoon tot volgend jaar oktober?

Er staat namelijk: 2008 Member Package en er staat ook So What! 4 issues per year

Vind het namelijk een beetje zonde van het geld om nog 45euro te betalen om alleen nog maar lid te zijn t/m december...
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:30:18 #100
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_62535965
Je hoeft dan pas weer in oktober volgend jaar te verlengen!

Al kan je ook al wel in januari verlengen(heb je je 2009 pakket sneller;) ) En die is dan gewoon weer geldig tot oktober 2010.. Snap je het nog?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')