Paypal.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:33 schreef -Menn0- het volgende:
Heb geen CC maar wil wel metclub lid zijn
quote:If you are in a country other than the US, you can get a check for US dollars from a bank in your country that is affiliated with a US bank. You can send a money order in US dollars if it is easier. You can get a money order at a post office, a bank, an American Express office or a Western Union office (please, not a money transfer that we have to pick up - please send a money order in the mail - it is like a check). Please do not send a money transfer, we do not accept money transfers. We cannot pick them up. Please do not send cash. You can also send traveler's checks in US dollars if that is easier for you.
Als je lid word! ook mijn nummer opgeven he?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:00 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ga er morgen dan maar even achteraan
Lees de topic is ff door.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand al enig idee dat de goedkoopste kaartjes hier gaan kosten? Ze staan al op diverse woekerhandel sites voor 100 - 180 euro varierend in prijs
euro of 60-70quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand al enig idee dat de goedkoopste kaartjes hier gaan kosten? Ze staan al op diverse woekerhandel sites voor 100 - 180 euro varierend in prijs
Dat ziet er zeker niet verkeerd uit!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef bassieVL het volgende:
Het podium voor de komende tour, die Coffins bewegen en roteren.:
[ afbeelding ]
Dus ik kan er altijd bij?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:41 schreef Suzziieee het volgende:
via de site!
Mijn 1e reactie :quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef bassieVL het volgende:
Het podium voor de komende tour, die Coffins bewegen en roteren.:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:07 schreef Operc het volgende:
Is er iemand die lid is van de fanclub die geen 4 kaarten besteld maar minder en er wel een voor mij kan bestellen?(stuur dan even een PM ofzo)
Ik heb geen CC en dergelijke en 60 dollar voor een abonnement wat ik zelf niet gebruik (ben niet zo'n bandshirts drager enzo) vind ik eigenlijk een beetje zonde.
Ik hoef er zelf helemaal niet heen, heb Metallica al heel vaak gezien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:04 schreef The_Voice_Within het volgende:
Of zaterdag vroeg opstaan zodat je op tijd bij het postkantoor/gwk bent, of op tijd achter je pc'tje kruipen.
Moet ik ook, en ik wil ook heel graag.
Idd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
ticketbedelaars![]()
incl zielige verhalen over zieke vaders en toevallige samenloop van omstandigheden![]()
enquote:Let op: kaartverkoop uitsluitend online via livenation.nl. Maximaal twee kaarten per persoon per transactie.
quote:Start voorverkoop za, 25/10 om 10:00
Ik heb nu een beetje raar gevoel in m'n maagquote:Jahaaa goed nieuws, Metallica komt 30 maart in Ahoy spelen, alleen de tickets zijn a.s. zaterdag alléén te koop via internet! Het heeft dus geen zin om met je slaapzak voor het postkantoor te gaan liggen!
Nouja, stiekem komt het mij niet zo heel slecht uit gezien ik toch moest werken... Nu kan ik gewoon op tijd naar m'n werkquote:
quote:Kaartverkoop via www.livenation.nl, de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, de grotere Free Record Shops, AUB Ticketshop, 0900 300 1250 (45 cpm) en de bekende voorverkoopadressen. Tevens via zaal: telefoon 0900 23 52 469 (45 cpm) en dagkassa. Openingstijden telefoon en kassa: ma-vr 10.00-16.00 uur, uitsluitend op za open indien start voorverkoop of op dag van concert.
Das gewoon een standaard menu-optie, je bedoelt dat daar onderaan het scherm? Dat staat er wss altijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef RedGuy het volgende:
Beetje vreemd, op de ene plek staat dat het uitsluitend via livenation.nl te bestellen is, en ergens anders staat:
[..]
.
Vind het wel prima eigenlijk, Machinehead heb ik nooit gezien!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:02 schreef AgeEll het volgende:
wel jammer dat het voorprogramma nu Machine Head waarschijnlijk wordt. Wel leuk maar die heb ik nu wel al een paar keer gezien. Later heb je Lamb of God en Mastodon. Die vind ik wat leuker.
Hoop dat het allemaal goed gaat met die kaartverkoop.
daar kan ik dus niet heen, ik zie Machine Head al bij Slipknot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vind het wel prima eigenlijk, Machinehead heb ik nooit gezien!
Mastodon zie ik 7 november al in t voorprogramma van Slayer
laatste keer dat ze hier meerdere dagen waren, was in november 1992...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze maar 1concert geven, had er wel 2/3 verwacht.
Misschien hebben ze nog een datum achter de hand? maar meestal doen ze toch in een landje als Nederland maar 1 show, het is geen marco borsato die ff 10x een stadion doet en dan weer 3 jaar niksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef AgeEll het volgende:
[..]
daar kan ik dus niet heen, ik zie Machine Head al bij Slipknot.
vorig jaar mastodon op Werchter gezien, was erg vet.
maar t gaat om Metallica - Daar gaat niets boven.
Wel jammer dat ze maar 1concert geven, had er wel 2/3 verwacht.
Nu word ik al helemaal metclub member haha!quote:Let op: kaartverkoop uitsluitend online via livenation.nl. Maximaal twee kaarten per persoon per transactie.
Say what?quote:Money Order Payment
Please provide the number of the money order you will use.
Helemaal niet aan gedacht lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Vrij vragen? moet je zo vroeg weg?
Iig, je levert gewoon een absentiekaart in...je kunt weggaan omdat je je ziek voelt of je schrijft gewoon op dat je naar de tandarts moet, dan moet je ook een handtekening van je ouders erop zetten, of gewoon zelf eentje.
Opzicht niet slecht, als ze maar zorgen dat de verzending goed gaat, en verzekerd is. En uiteraard genoeg capaciteit om de toestroom van geinteresseerden te verwerken. Maar verder veel meer controle op wie kaarten koopt e.d.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:22 schreef Sjimmie het volgende:
Rob van Ticketservice hing vanmorgen aan de lijn bij Giel:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)wma?start=1:21:5.909
- Systeem zal een update krijgen om de massale stroom tegemoet te zien
- Per 1 januari gaan alle tickets van Mojo alleen via internet
Waarschijnlijk gaan ze dan nog meer gebruik maken van e-tickets.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Opzicht niet slecht, als ze maar zorgen dat de verzending goed gaat, en verzekerd is. En uiteraard genoeg capaciteit om de toestroom van geinteresseerden te verwerken. Maar verder veel meer controle op wie kaarten koopt e.d.
De koers verschilt per dag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef Exterminator het volgende:
Hoeveel euro is 60 dollar? Moet namelijk het bedrag even overmaken naar mijn oom.
Welcome to the club! Zie je wel op PPM verschijnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef Exterminator het volgende:
Zow...
Ben nu ook officieel Metclub member! Geen gezeik dus met kaartjes aanstaande zaterdag. M'n oom wilde eerst de CC niet gebruiker om een bedrag over te maken naar een onbekende bank in Amerika... Maja naderhand heeft hij toch toegestemt.
Nog even 2 kleine vraagjes...
Wanneer mijn membership is afgelopen moet je dan zelf opnieuw opwaarderen of wordt het weer opnieuw automatisch afgeschreven? Automatische afschrijving is namelijk niet de bedoeling aangezien het de CC van mijn oom is... Denk dat hij me afschiet.
Hoeveel euro is 60 dollar? Moet namelijk het bedrag even overmaken naar mijn oom.
Het precieze bedrag stond nog nergens, mag ik vragen hoe je dat zo zker weetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Operc het volgende:
Het zal hier vast al ergens staan, kaartjes worden 64 euro.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:05 schreef RoW_0 het volgende:
Het wordt eens tijd voor een nieuwe topique nietwaar?
Ik snap het ook niet.quote:
Ga maar van Livenation uit... Ze zullen echt niet in de winkel liggen hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
Op Metallica.com staat nu dat je toch via ticketservice kaarten kan kopen... Terwijl op ahoy.nl staat dat het alleen via livenation.nl gaat.
Livenation linkt door naar ticketmaster.nlquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
Op Metallica.com staat nu dat je toch via ticketservice kaarten kan kopen... Terwijl op ahoy.nl staat dat het alleen via livenation.nl gaat.
Godsamme zeg... Mis jij sowieso wel eens een concert van ze in Europa?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:58 schreef bassieVL het volgende:
Kaarten besteld voor Oberhausen, Koln en Hamburg.
Wel meer dan een.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme zeg... Mis jij sowieso wel eens een concert van ze in Europa?
Lijkt me best logisch eigenlijk hoor, als Metclub zelf die presale doet, dan zal dat niet via Livenation oid lopen, en ze gaan dan echt niet voor ieder land tig contracten afsluiten om de iDeals van BE,FR,DE,GB,SE,DE,NO,SP, ed ed op dr site aan te bieden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef Exterminator het volgende:
Iemand op metclub beweerd dat tijdens de pre-sale van de Ahoy alleen met CC betaald kan worden... Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten??
Mij lijkt gewoon dat de betalingsmogelijkheden van livenation/ticketmaster aangehouden worden (dus ook IDEAL)
Dus als ik het goed begrijp is IDEAL gewoon mogelijk...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:19 schreef bassieVL het volgende:
Je wordt doorgelinkt naar de locale organisator. In dit geval dus ticketmaster/livenation.
quote:Vanwege de verwachte grote belangstelling is het alleen mogelijk kaarten online te bestellen
ja maar het is een stuk moeilijker wanneer je je moet registreren met diverse account dan wanneer je ff paar keer in de rij gaat staan bij postkantoor oid.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zou gewoon ook bij postkantoren een max instellen van 2 kaarten dan ofzo. Ik zie echt het nut hier van niet in. Handelaren kopen toch wel kaarten en gaan nu denk ik alleen maar meer vragen.
doe je dit alleen, of heb je vrienden die net zo gek als jou zijn en het kunnen betalen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:15 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Wel meer dan een.Er staan nu 6 concerten gepland. Ondertussen wachten op de tweede ronde met tourdata.
Kan de creditcard ook weer even bijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |