quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:44 schreef Piles het volgende:
Tijdens Stenders Late Vermaak een reclame van 538
"Weet je wat je gezongen hebt? "quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Mamma Dikeb: *I'm horny, horny horny horny*
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
"Weet je wat je gezongen hebt? "
"Nee"
"Of je een koekje wilt"
OP's tellen toch niet mee voor je postcountquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:51 schreef Sersjee het volgende:
Woot! De OP was mijn 7575e post op het forum...
Geen idee, maar na het maken van de OP ging ik naar m'n profiel en daar stond de teller op 7575.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
OP's tellen toch niet mee voor je postcount
Dan alsnogquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, maar na het maken van de OP ging ik naar m'n profiel en daar stond de teller op 7575.
Klopt! ook al zo'n lief liedjequote:Op zondag 19 oktober 2008 00:32 schreef Noortje. het volgende:
Zij is toch van het afschuwelijke nummer Nine Million Bicycles?
Ze kan zingen ja, en ja ze is beeldschoon, maar de liedjes die ze maakt.![]()
I can't say what I me-e-eaaanWeltrusten.
Yo Roel ! kan je verder niet echt tips geven en haar antwoord is dan niet waar jij op had gehoopt, maar probeer het even te laten bezinken (dit zal wel stom klinken en voor mij makkelijk om te zeggen). Volgens mij hoeft het geen keiharde afwijzing te zijn (moeilijk voor mij om vanaf de zijlijn in te schatten) en wil zij het rustig opbouwen. Misschien dat hier nog wat experts rondlopen die er nog wat over kunnen zeggen..quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Passende TT.
"We moeten maar ff zien" en geen zoen. Ik had een beter gevoel tot aan het moment van afscheid nemen. Voor de zoveelste keer m'n levensverhaal gedaan, erg gezellige avond, perfect eten, ideale locatie (werd ook door haar paar keer gezegd), aantrekkelijke meid, slimme meid. Maar ja... "we moeten maar ff zien."
Thnx.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo Roel ! kan je verder niet echt tips geven en haar antwoord is dan niet waar jij op had gehoopt, maar probeer het even te laten bezinken (dit zal wel stom klinken en voor mij makkelijk om te zeggen). Volgens mij hoeft het geen keiharde afwijzing te zijn (moeilijk voor mij om vanaf de zijlijn in te schatten) en wil zij het rustig opbouwen. Misschien dat hier nog wat experts rondlopen die er nog wat over kunnen zeggen..
Als afleiding is er Katie op nederland 3.
Ik hoop dat ze snel eens is te zien in Grunn want dan ga ik er zeker heen !quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo. Genoeg voetbal gezien vandaag..
Nog maar ff 'n stukje meepikken van Katie.
Wat Hans zegt. En bij "We moeten maar ff zien" denk ik aan 'n gevoel van "'t is 't nèt niet".quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Passende TT.
"We moeten maar ff zien" en geen zoen. Ik had een beter gevoel tot aan het moment van afscheid nemen. Voor de zoveelste keer m'n levensverhaal gedaan, erg gezellige avond, perfect eten, ideale locatie (werd ook door haar paar keer gezegd), aantrekkelijke meid, slimme meid. Maar ja... "we moeten maar ff zien."
Dat zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel eens is te zien in Grunn want dan ga ik er zeker heen !
Mja, laat ik eerlijk zijn, dat klinkt gewoon alsof ze niet echt geinteresseerd is. Ik heb mezelf al eens vaker hoop gegeven met zo'n zinnetje maar ik kwam dan bedrogen uit. Wat niet wil zeggen dat ze toch nog gewoon even wil nadenken en je uiteindelijk nog een kans wil geven, je weet het nooitquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Passende TT.
Klinkt als , was wel leuk, maar ik weet het even niet meer van haar kant.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Passende TT.
Hoelang gaat die kwelling nog duren ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:01 schreef Brennel het volgende:
Goeienavond morgen nacht, ik ben al ruim 18 uur achter elkaar wakker, waarvan ik 16 uur achter elkaar gestaan/gelopen heb, met tussendoor alles bij elkaar misschien een uurtje zitten.
Met andere woorden: ik vind het mooi geweest voor vandaag![]()
Is de Ah open? Is het al maandag en had ik op mijn werk moeten zijn?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
zow, dat was n leuke race![]()
nu ff snoep sjoppen bij de AH![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is de Ah open? Is het al maandag en had ik op mijn werk moeten zijn?![]()
Luistert: LFO - Freak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een keer Krezip veranderd: Youtube linkje of Youtube linkje 2quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ohwjah, wou jullie dit nog laten horen... Krezip gemixt door Sandstorm
Op één of andere manier heb je wel gelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:15 schreef muisje-eliza het volgende:
tis zelfs al dinsdag...denk niet dat je nog terug mag komen op je werk![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat Hans zegt. En bij "We moeten maar ff zien" denk ik aan 'n gevoel van "'t is 't nèt niet".
Maar dat is erg moeilijk in te schatten vanaf hier..
quote:Op zondag 19 oktober 2008 04:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, laat ik eerlijk zijn, dat klinkt gewoon alsof ze niet echt geinteresseerd is. Ik heb mezelf al eens vaker hoop gegeven met zo'n zinnetje maar ik kwam dan bedrogen uit. Wat niet wil zeggen dat ze toch nog gewoon even wil nadenken en je uiteindelijk nog een kans wil geven, je weet het nooit
Anyway, ik heb een matige avond gehad, ga nu dan ook maar slapen. Morgen weer 3fm luisteren
De bal ligt nu bij haar... Had iets meer verwacht, zeker gezien 't enthousiasme in de mails vooraf, maar ook hoe 't gisteravond liep.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt als , was wel leuk, maar ik weet het even niet meer van haar kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |