Jeh dan ligt het aan de router hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb het ook... Sinds een paart weken een router. Me pc aangesloten via de 1e lan uitgang van de router, helft van de sites laad niet... Ook het usenet wil niet verdergaan dan 1 lijntje met de router... Rechtstreeks vanuit modem geen probleem!
Is er al een oplossing, heeft geen zin de helpdesk te bellen...
Ik heb een sitecom wl-161... En heb niet gedownd naar de router nog... Ik heb bij instelhulp de casema settings gebruikt, aangezien ik dat heb... Nu ziggo maar, je weet wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Welke router en heb je de laatste firmware al in de router staan?
Goh, zou je denken... Als je niets nuttigs hebt te melden ga dan even lekker belletjetrekken ofzo...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh dan ligt het aan de router hedat zie je toch
En nog je antwoord weghalen ook... Je dacht ook, een reset zal hij wel gedaan hebbenquote:
Me overbuur en me iphone willen namelijk ook online...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom doe je niet gewoon direct verbinden en dan downloaden ?
Gaat wat sneller
De modems zijn besteld....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Wanneer komt Ziggo nou eens met 120mbps internet?
Laatste firmware en je probleem is opgelost.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb een sitecom wl-161... En heb niet gedownd naar de router nog... Ik heb bij instelhulp de casema settings gebruikt, aangezien ik dat heb... Nu ziggo maar, je weet wat ik bedoel...
[..]
Goh, zou je denken... Als je niets nuttigs hebt te melden ga dan even lekker belletjetrekken ofzo...
Ik weet niet, heb alleen het persbericht gelezen dat ze Arris docsis 3 modems gekocht hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En wanneer zijn ze klaar om verzonden te worden naar de klant
Maar ach, het zal sowieso wel redelijk aan de prijs zitten. UPC is toch iets van 80 euro per maand?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb alleen het persbericht gelezen dat ze Arris docsis 3 modems gekocht hebben.
Nog wel....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ach, het zal sowieso wel redelijk aan de prijs zitten. UPC is toch iets van 80 euro per maand?
Was al gelukt, maar thanks!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laatste firmware en je probleem is opgelost.
Internet gaat wel, maar mail is al een tijdje één grote droeftoeterij. Mijn kabelverbinding is 'gratis' opgekrikt naar (geloof ik) 10 MB, maar daar merk ik tot op heden weinig van...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar uiteraard géén storings melding op hun website...
Ach, Nederland kennende zullen die prijzen echt niet meteen (drastisch) omlaag gaan hoor. Maar dat hoop ik wel natuurlijk.quote:
Entochentochentoh... Toen Ziggo nog Multikabel was werkte alles gewoon probleemloos.quote:
Ja, doodziek word je van dit soort grappen. Xs4all is cool, goeie keus, heb het al jaren en ik lig er echt zelden uit. 1 keer een avondje gebeurd (landelijke storing), waarna xs4all een excuus brief stuurde met een te kiezen kado ter compensatie. Echt topquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:20 schreef MeneerMuis het volgende:
The story met Ziggo goes on and on![]()
Probeer ik opnieuw te bellen, staat er weer een wachtrij van gemiddeld 12 minuten.
U got to be fucking kidding me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |