De modems zijn besteld....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Wanneer komt Ziggo nou eens met 120mbps internet?
Laatste firmware en je probleem is opgelost.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb een sitecom wl-161... En heb niet gedownd naar de router nog... Ik heb bij instelhulp de casema settings gebruikt, aangezien ik dat heb... Nu ziggo maar, je weet wat ik bedoel...
[..]
Goh, zou je denken... Als je niets nuttigs hebt te melden ga dan even lekker belletjetrekken ofzo...
Ik weet niet, heb alleen het persbericht gelezen dat ze Arris docsis 3 modems gekocht hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En wanneer zijn ze klaar om verzonden te worden naar de klant
Maar ach, het zal sowieso wel redelijk aan de prijs zitten. UPC is toch iets van 80 euro per maand?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb alleen het persbericht gelezen dat ze Arris docsis 3 modems gekocht hebben.
Nog wel....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ach, het zal sowieso wel redelijk aan de prijs zitten. UPC is toch iets van 80 euro per maand?
Was al gelukt, maar thanks!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laatste firmware en je probleem is opgelost.
Internet gaat wel, maar mail is al een tijdje één grote droeftoeterij. Mijn kabelverbinding is 'gratis' opgekrikt naar (geloof ik) 10 MB, maar daar merk ik tot op heden weinig van...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar uiteraard géén storings melding op hun website...
Ach, Nederland kennende zullen die prijzen echt niet meteen (drastisch) omlaag gaan hoor. Maar dat hoop ik wel natuurlijk.quote:
Entochentochentoh... Toen Ziggo nog Multikabel was werkte alles gewoon probleemloos.quote:
Ja, doodziek word je van dit soort grappen. Xs4all is cool, goeie keus, heb het al jaren en ik lig er echt zelden uit. 1 keer een avondje gebeurd (landelijke storing), waarna xs4all een excuus brief stuurde met een te kiezen kado ter compensatie. Echt topquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:20 schreef MeneerMuis het volgende:
The story met Ziggo goes on and on![]()
Probeer ik opnieuw te bellen, staat er weer een wachtrij van gemiddeld 12 minuten.
U got to be fucking kidding me![]()
Je mot je sitecom updaten zeggen ze..........quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb het ook... Sinds een paart weken een router. Me pc aangesloten via de 1e lan uitgang van de router, helft van de sites laad niet... Ook het usenet wil niet verdergaan dan 1 lijntje met de router... Rechtstreeks vanuit modem geen probleem!
Is er al een oplossing, heeft geen zin de helpdesk te bellen...
Exact mijn verhaal. Ben uiteindelijk naar een vriend in een telecomzaak gegaan, die had een nummer van Ziggo voor als zo'n bedrijf met een klant en abbonement staat. Ik sta verdomme naast hem terwijl hij zegt "Dus bij deze is meneer Akwableet afgesloten van Ziggo internet en televisie? Oke mooi, dankuwel". 2 maanden later gewoon weer n rekeningquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:20 schreef MeneerMuis het volgende:
The story met Ziggo goes on and on![]()
Ben inmiddels overgestapt op xs4all wat me prima bevalt![]()
Nu is alleen het probleem dat mijn telefonische opzegging via Ziggo niet verwerkt is, wat ruikt naar pure oplichting![]()
Zit er dus wéér een extra maand aan vast, heb immers geen opzegbrief gekregen en me internet werkt nog steeds.
Sta ik net vrolijk 15min in de wacht om iemand aan de lijn te krijgen zodat ditmaal me opzegging wel correct verwerkt gaat worden, verbreekt diegene direct de verbinding![]()
Probeer ik opnieuw te bellen, staat er weer een wachtrij van gemiddeld 12 minuten.
U got to be fucking kidding me![]()
Ik moet me nog even inhouden en dan ben ik eindelijk van die tyfus tering bagger provider af![]()
Holy crap, dat heb ik bij @home/ziggo idd nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, doodziek word je van dit soort grappen. Xs4all is cool, goeie keus, heb het al jaren en ik lig er echt zelden uit. 1 keer een avondje gebeurd (landelijke storing), waarna xs4all een excuus brief stuurde met een te kiezen kado ter compensatie. Echt top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Vlot zat hoor. Veel belangrijker is een goede ping, goede DNS server en betrouwbare mail. Dat laatste heeft @home pardon Ziggo niet echt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:25 schreef Renesite het volgende:
Het is ook wel 1/3e lager dan normaal![]()
[ afbeelding ]
Mja, dat die kneuzen eerst maar eens zorgen dat ze wat betere dekking krijgen, ik kan bij Xs4all voor 40 euro in de maand een 8 mbit lijntje krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb eindelijk mijn bevestiging binnen van het opzeggen
Inmiddels twee maanden Xs4all wat perfect werkt inclusief een gratis laptop![]()
Dit is so far mijn beste keuze die ik gemaakt heb dit jaar. Mijn enige hoop is dat de oplichters van Ziggo dik verlies gaan draaien en dat elke medewerker zo spoedig mogelijk hun baan zal verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |