quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.
Dat is dus in Ziggo-taal ongeveer de helft.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Het schijnt toch dat Ziggo in januari zijn internetsnelheden gaat verhogen? Tot 100mbit volgens mij.
Ziggo zal ook best docsis 3 uit gaan rollen. Tenslotte is het alleen een aanpassing van de modems bij de klanten thuis.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:26 schreef veldmuis het volgende:
UPC gaat 120mbit dingen aanbieden en dan komt ZiggoSpuit11 erachteraan met een upgrade van MAAR LIEFST VIER hele megabits!!1123456543_
Eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Casema had ook weinig problemen.
Welk modem heb je toen gekregen. Wij hebben die van Arista. En ik draai al jaren @ full speed.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb nu Ziggo klantenservice aan de lijn, en nadat meneer het gehele stappenplan heeft gevolgd ala 30 minuten komt hij tot de conclusie dat het aan mijn router ligt, terwijl de kabel inmiddels directe verbinding heeft met het modem.
Uiteindelijk geeft hij dan maar aan een nieuw modem op te sturen, dan moet het probleem wel verholpen zijn (hij kan me geen uitleg geven waarom het voor iedereen hier in de buurt niet werkt).
Dus eerst was het mijn router, maar later was het toch maar me router niet want ik was zo slim om zonder te zeggen me router af te sluiten en direct verbinding te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |