abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:23:47 #126
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_62577060
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.


Ik heb Demon, maar dat hoort volgens mij ook bij Xs4all
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_62579108
"prio" Zeker een marketing-mannetje die die teksten erop zet.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:44:28 #128
232301 H.Moody
Holy fuck-nuts!
pi_62579446
Inderdaad, had er van het weekend ook al last van download snelheid lag rond de 30 kbps als de pagina's uberhaupt al wilden laden.

Zuiggo.
pi_62580952
Wordt trouwens ook flink gek van al die overnamens/naamsverandering de hele tijd. Die ze altijd lekker ongevraagd aan de klant doorvoeren
pi_62588468
Is het al beter, want op de site staat dat het is opgelost?
pi_62588546
Die migratie van de e-mail orange/online naar Ziggo is erg slecht verlopen. Zo ben ik nu mijn adresboek kwijt. En je kunt niet meer instellen welke naam je als afzender wilt gebruiken. Er is inmiddels speciaal voor die migratie een telefoonnummer geopend, maar daar word je na 10 minuten alsnog automatisch uit de wachtrij gegooid. En via de gewone klantenservice kom je ondanks de juiste keuzes uit het menu na minuten wachten steeds bij afdelingen terecht die je niet kunnen helpen ( ja mevrouw, alles van keuze 4, 5 en 6 wordt doorgezet naar de afdeling facturen, wij kunnen u helaas ook niet verder helpen, belt u over een paar dagen nog maar een keer..)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 18:15:32 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62588926
Ik ben nog steeds 10Mbit kwijt...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:23:07 #133
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62589097
En ik van het weekend maar denken dat het aan mijn computer lag

Was even vergeten dat ik bij Ziggo zat
World Wrestling Entertainment
pi_62589433
Joohoo, bij mij lijkt internet echt super snel te gaan in een keer

Heb nog meer mbit dan op mijn abbo staat
pi_62589633
Het schijnt toch dat Ziggo in januari zijn internetsnelheden gaat verhogen? Tot 100mbit volgens mij.
Cool story, Hansel.
pi_62589707
jep volgens mij zijn ze het aan het testen hier in de buurt
pi_62592395
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Het schijnt toch dat Ziggo in januari zijn internetsnelheden gaat verhogen? Tot 100mbit volgens mij.
Dat is dus in Ziggo-taal ongeveer de helft.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:15:47 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62592511
Nee ze verhogen het 16Mbps abo naar 20 en de klanten die nu al 20 hebben gaan naar 30Mbps.

Maar goed, druppel op een gloeiende plaat natuurlijk met de docsis 3 abonnementen van UPC die uitgerold gaan worden en de toenemende glasverbindingen.
pi_62592910
Hoi! Ik ben het echt zat. Ik vindt dat Ziggo achteruit gaat.. Ik kan niet eens filmpjes kijken op Youtube.. het laden is heel traag als ik een film kijk op youtube. valt tie elke keer uit en dan moet ik elke keer opnieuw kijken hij laad om de 3sec en dan valt tie weer uit. En dat heb ik elke dag.. En Internet valt welis uit. Als het zo door gaat dan zijn jullie vandaag of morgen jullie klanten kwijt.. Dus doe er AUB wat aan?
Gr. Sharuska
pi_62592928
UPC gaat 120mbit dingen aanbieden en dan komt ZiggoSpuit11 erachteraan met een upgrade van MAAR LIEFST VIER hele megabits!!1123456543

_
pi_62593079
Ik denk dat Ziggo meer opzeggingen binnen haalt dan klanten.

Frappant, want toen Ziggo nog gewoon Wanadoo/Orange was was 2x downtime per jaar veel. Nu heb ik geloof ik al 10x downtime gehad in 3 maanden.

Het zit er trouwens dik in dat we van het weekend weer gezeik hebben. De laatste week is het huilen met de pet op. Maar als dat zo is dan kunnen ze weer een klant van hun lijst schrappen, want dan stap ik over op ADSL van XS4ALL.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:33:08 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62593159
Casema had ook weinig problemen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:34:33 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62593203
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:26 schreef veldmuis het volgende:
UPC gaat 120mbit dingen aanbieden en dan komt ZiggoSpuit11 erachteraan met een upgrade van MAAR LIEFST VIER hele megabits!!1123456543

_
Ziggo zal ook best docsis 3 uit gaan rollen. Tenslotte is het alleen een aanpassing van de modems bij de klanten thuis.
pi_62593230
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Casema had ook weinig problemen.
Eens.
Ik heb nu ook heel regelmatig dat de mailservers eruit liggen terwijl dat voorheen ook zelden was. Het is gewoon gek hoe ze het voor elkaar krijgen.
Ik verlang terug naar de Casema tijd.
pi_62599265
De nieuwsgroepenvan multikabel zijn niet vooruit te branden
pi_62601152
Bij mij doet internet het wel redelijk, maar het heeft niet de snelheid waar ik om gevraagd heb.
ROBODEMONS..................|:(
pi_62613224
ziggo hebt de laaste tijd server problemen al aantal keer in nieuws geweest en staat op veel website!
Apllicatie ontwikkelaar
Webadmin Crimed.net
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:30:45 #148
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62613285
Ik heb nu Ziggo klantenservice aan de lijn, en nadat meneer het gehele stappenplan heeft gevolgd ala 30 minuten komt hij tot de conclusie dat het aan mijn router ligt, terwijl de kabel inmiddels directe verbinding heeft met het modem.

Uiteindelijk geeft hij dan maar aan een nieuw modem op te sturen, dan moet het probleem wel verholpen zijn (hij kan me geen uitleg geven waarom het voor iedereen hier in de buurt niet werkt).

Dus eerst was het mijn router, maar later was het toch maar me router niet want ik was zo slim om zonder te zeggen me router af te sluiten en direct verbinding te maken
World Wrestling Entertainment
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:06:49 #149
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62614459
Na één uur aan de telefoon te hebben gezeten heb ik maar bij de klantenservice aangegeven per direct op te zeggen

Vanaf 1 december ga ik gebruik maken van Xs4all
World Wrestling Entertainment
pi_62614833
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb nu Ziggo klantenservice aan de lijn, en nadat meneer het gehele stappenplan heeft gevolgd ala 30 minuten komt hij tot de conclusie dat het aan mijn router ligt, terwijl de kabel inmiddels directe verbinding heeft met het modem.

Uiteindelijk geeft hij dan maar aan een nieuw modem op te sturen, dan moet het probleem wel verholpen zijn (hij kan me geen uitleg geven waarom het voor iedereen hier in de buurt niet werkt).

Dus eerst was het mijn router, maar later was het toch maar me router niet want ik was zo slim om zonder te zeggen me router af te sluiten en direct verbinding te maken
Welk modem heb je toen gekregen. Wij hebben die van Arista. En ik draai al jaren @ full speed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')