abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62502510
Opzeggen hoeft voor mij al niet meer, hier werkt t weer perfect gelukkig.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 14:12:10 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62502644
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef Teunebeun het volgende:
Ik heb hier nog steeds 12 Mbits of hoe je dat ook noemen mag
Tja, als ziggo het doet....
pi_62502663
Bah. .
pi_62502672
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, als ziggo het doet....
[ link | afbeelding ]
Je hebt zeker een duurder abbo. Ik heb die van 12 Mbits

pi_62502685
Ook eens een speedtest gedaan: 10811
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62502732
quote:
Dat meldt RTV Utrecht vrijdag.

Afgelopen zomer beloofde Ziggo beterschap, maar nog altijd krijgt het bedrijf te maken met veel klachten. Vooral in de regio Utrecht zou de ellende groot zijn: mensen kunnen niet bellen, niet internetten en de helpdesk is vaak slecht bereikbaar. Wachttijden kunnen oplopen tot 20 minuten.
Man ik ben niet anders gewend als ik een helpdesk oid moet bellen. Ik trek daar altijd een half uur voor uit en ben tevreden als ik er dan klaar mee ben

Te triest voor woorden dat ik het al accepteer maar goed.....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_62502820
Dat je een helpdesk moet bellen lijkt me vrij normaal. Waar ik een aantal keren flink boos om ben geworden is vanwege t feit dat ze altijd beweren dat er geen storing is. Hier werd ik echt helemaal gek van. Hoezo geen storing? Ik heb t al minstens 3 keer gemeld en nog steeds blijven beweren dat er geen storing of onderhoud of wat dan ook is. En altijd die standaard-vragen: meneer, heeft u een router, heeft u een firewall? Er was zelfs iemand bij Ziggo die beweerde dat ik mijn duplex-instellingen van mijn netwerkkaart moest aanpassen en dat terwijl t altijd jaren goed heeft gewerkt zo. Het zijn een stelletje rukkers bij Ziggo, dat is een ding dat me wel duidelijk is geworden. Ik heb ook een keer gevraagd of ze me dan door konden verbinden met de technische dienst, en dat mochten ze dus niet doen!!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62502994
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:19 schreef mrcool het volgende:
Dat je een helpdesk moet bellen lijkt me vrij normaal. Waar ik een aantal keren flink boos om ben geworden is vanwege t feit dat ze altijd beweren dat er geen storing is. Hier werd ik echt helemaal gek van. Hoezo geen storing? Ik heb t al minstens 3 keer gemeld en nog steeds blijven beweren dat er geen storing of onderhoud of wat dan ook is. En altijd die standaard-vragen: meneer, heeft u een router, heeft u een firewall? Er was zelfs iemand bij Ziggo die beweerde dat ik mijn duplex-instellingen van mijn netwerkkaart moest aanpassen en dat terwijl t altijd jaren goed heeft gewerkt zo. Het zijn een stelletje rukkers bij Ziggo, dat is een ding dat me wel duidelijk is geworden. Ik heb ook een keer gevraagd of ze me dan door konden verbinden met de technische dienst, en dat mochten ze dus niet doen!!!
Als ik met de TD wil spreken dan doen ze dat maar, zo niet ga ik dreigen om de hele zooi te laten afsluiten.
pi_62503039
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Als ik met de TD wil spreken dan doen ze dat maar, zo niet ga ik dreigen om de hele zooi te laten afsluiten.
En jij denkt dat ik dat niet gedaan heb? Ze verbinden je simpelweg niet door met TD. Probeer t zelf maar eens...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62503141
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:26 schreef mrcool het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik dat niet gedaan heb? Ze verbinden je simpelweg niet door met TD. Probeer t zelf maar eens...
Ik moet toch nog eens bellen voor het digitale TV pakket. Het is nog niet gemaakt. Dat ding geeft een foutmelding: Deze zender zit niet in uw abonnement. Terwijl dat wel het geval is
pi_62503171
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:30 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Ik moet toch nog eens bellen voor het digitale TV pakket. Het is nog niet gemaakt. Dat ding geeft een foutmelding: Deze zender zit niet in uw abonnement. Terwijl dat wel het geval is
Over welke zender hebben we t hier?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 14:32:37 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62503189
Ja ze zullen ook echt onder de indruk zijn van Teun die z'n abonnement wil opzeggen...
pi_62503204
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ze zullen ook echt onder de indruk zijn van Teun die z'n abonnement wil opzeggen...
Ik denk dat er de laatste tijd heel veel mensen hebben gedreigd dat te doen, kijken ze niet raar meer van op. Toen ik het ze vertelde zeiden ze aan t eind van t gesprek dat ze hoopten dat ik klant van Ziggo zou blijven.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62503221
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef mrcool het volgende:

[..]

Over welke zender hebben we t hier?
Nederland 2, Nederland 3, RTL 4,5,6,7 en 8 , SBS6, een paar duitse zenders, Veronica.

De standaard zenders die gratis zijn...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 14:34:54 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62503230
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik denk dat er de laatste tijd heel veel mensen hebben gedreigd dat te doen, kijken ze niet raar meer van op. Toen ik het ze vertelde zeiden ze aan t eind van t gesprek dat ze hoopten dat ik klant van Ziggo zou blijven.
Standaard riedeltje van boze klant
"Ik koop nooit meer iets van jullie!!"
"Ik bel kassa!"
"Ik ben lid van de consumentenbond!"


pi_62503251
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:34 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Nederland 2, Nederland 3, RTL 4,5,6,7 en 8 , SBS6, een paar duitse zenders, Veronica.

De standaard zenders die gratis zijn...
Dit is wel vaag idd.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62503277
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ze zullen ook echt onder de indruk zijn van Teun die z'n abonnement wil opzeggen...
Ik snap het maar als het nog niet gemaakt is binnen een week dan ga ik over op KPN
pi_62503290
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Standaard riedeltje van boze klant
"Ik koop nooit meer iets van jullie!!"
"Ik bel kassa!"
"Ik ben lid van de consumentenbond!"


Op een gegeven moment vroeg ik dus ook aan dat meisje wat ze er nou van vond dat ik zo boos was, zegt ze dat ze hierop getraind zijn! Maar serieus, ze weten net hoe ze een telefoon moeten opnemen volgens mij, van verbindingen hebben ze iig geen kaas gegeten maar de mensen die dat wel hebben willen je niet te woord staan.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62503311
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:36 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Ik snap het maar als het nog niet gemaakt is binnen een week dan ga ik over op KPN
Kan het niet zo zijn dat je smartcard gewoon naar de klote is? Kun je die zenders wel bekijken als je de coax rechtstreeks op je TV aansluit?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:39:32 #80
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_62503346
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:07 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

In welk gat woon je dan? Ik haal gemakkelijk mijn 12 Mbits waar ik voor betaal. Wel 0.3 mbits minder maar dat maakt mij niets uit

EDIT: alleen mijn vader is een beetje boos, het digitale pakket doet het niet. Fout melding E19 en E16
Drenthe.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_62503349
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dit is wel vaag idd.
Eerst hadden we foutmelding E19. Foutmelding E19 = De preview periode is verlopen. We hebben gebeld met Ziggo beleefd gehouden natuurlijk, nu hebben we foutmelding E16. Foutmelding E16 = Deze zender zit niet in uw abonnement.

Ik vind het wel knap volgens mij willen ze gewoon dat we over gaan op de duurdere TV zender pakket
pi_62503366
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:38 schreef mrcool het volgende:

[..]

Kan het niet zo zijn dat je smartcard gewoon naar de klote is? Kun je die zenders wel bekijken als je de coax rechtstreeks op je TV aansluit?
Rechtstreeks kunnen we alles zien. Maar ik ga wel zo even bellen of ze een nieuwe Smart Card kunnen sturen, uiteraard gratis want het is niet mijn probleem dat dat standaard kastje zo warm wordt.
pi_62503401
Als je rechtstreeks wel alles kunt zien dan is t dus duidelijk dat t in je decoder of smartcard zit. Hier zullen ze denk ik geen geld voor vragen. Dat je over bent gegaan op het duurdere pakket wil natuurlijk niets zeggen over zenders die je op een analoog signaal al moet hebben.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62503413
Hm, nu ik die OpenDNS heb geinstalleerd vliegt mijn internet opeens. Bedankt voor de tip!
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:46:50 #85
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_62503487
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:43 schreef PDOA het volgende:
Hm, nu ik die OpenDNS heb geinstalleerd vliegt mijn internet opeens. Bedankt voor de tip!
Wat doet dat dan precies? Ik heb ook @Home maar hier heb ik nog steeds 1/3 snelheid waarvoor ik niet voor betaal.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_62503521
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:43 schreef mrcool het volgende:
Als je rechtstreeks wel alles kunt zien dan is t dus duidelijk dat t in je decoder of smartcard zit. Hier zullen ze denk ik geen geld voor vragen. Dat je over bent gegaan op het duurdere pakket wil natuurlijk niets zeggen over zenders die je op een analoog signaal al moet hebben.
Dat heb ik eens geregeld bij mijn oma. Ze kreeg wel een gratis nieuwe smartcard maar de decoder moest ze toch echt zelf betalen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 14:51:28 #87
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62503599
Hmz, snelheid gaat weer om laag. Zit nu op 1.9MB waar ik normaal met 2.4MB download. Toch 500K kwijt.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:53:54 #88
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_62503667
Haal die verbaggerde router eens ertussenuit en check dan welke snelheid je hebt.

Als je dan nog trage verbinding hebt dan ligt het wel aan ziggo
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_62503672
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, snelheid gaat weer om laag. Zit nu op 1.9MB waar ik normaal met 2.4MB download. Toch 500K kwijt.
Ziggo is prut geworden ja, nu begint het bij mij ook al. De digitale TV doet helemaal niets meer
pi_62503713
Digitale TV.
Als je te snel zapt moet je de decoder resetten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')