Ja, morgen ff bellen...quote:Op zondag 28 maart 2010 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het nog te snel???![]()
Draadloos?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:25 schreef afcajos het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier betaal je dan 65 euro pm voor.
Haal hier hetzelfdequote:Op zondag 28 maart 2010 20:20 schreef Fratz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vandaag weer eens netjes, het schommelt nogal eens heen en weer hier, vooral door de week.
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef Biogarde het volgende:
Ah, wordt al beter![]()
[ afbeelding ]
Utrecht -->> Amsterdam.
Ook op vaste pc geprobeerd. Met gigabit netwerk. Draadloos haal ik normaal ook wel 25mbit bij speedtestquote:
Nou, hier kun je een klacht over indienen.... Of teruggaaan naar een goedkoper abonnement.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
Telfort 20 mb... is in de praktijk:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
yup is hier ook zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets zo ergerlijk als een haperende internetverbinding.![]()
HIer ook, ik hoor dan mijn router klikken en weet dat ik dan minstens 2 minuten geen internet heb. 't is zo erg geworden dat ik er inmiddels op anticipeer en altijd meerdere pagina's in tabbladen open; zodat, mocht die klik er komen, ik gewoon door kan lezen in die tussentijd.
Elk uur is het raak, soms elk half uur. Een iso downloaden moet soms met meerdere pogingen.....
Dat gaan ze bij KPN nou doen hoorde ik, via glasvezel, upload = download (tot 100mb)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik wou alleen dat me upload net zo snel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |