Dat zijn UPC medewerkers. ZE KOMEN JE HALEN!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:47 schreef Beelzebufo het volgende:
Alle mensen die klagen overZiggo
kunnen er gewoon niet mee omgaan.
Ziggo! Ziggo! Ziggo!
[edit]
Momentje, er wordt aan de deur gebeld. Er lijken mannen in witte jassen voor de deur te staan![]()
![]()
[/edit]
* Beelzebufo vouwt nog snel een hoedje van aluminiumfolie en kruipt onder de bank weg.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:37 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat zijn UPC medewerkers. ZE KOMEN JE HALEN!
Bij ons is het ook erg wisselvallig. Dan weer een dagje perfect, dan weer drie weken elke dag 10x de modem/router resetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na jaren een stabiele lijn gehad te hebben ligt hij er nu om de haverklap uit. Monteur al langs geweest maar net díe dag liep het als een trein
Ik vind het geen klacht maar ik betaal voor 25 MB/s. Het gaat om het principequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef Marvelous het volgende:
na anderhalf jaar ziggo nog steeds 0 klachten
Dat heb ik ook altijd wanneer ik bij mijn ouders op internet zit (zij hebben dus ziggo).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij ons is het ook erg wisselvallig. Dan weer een dagje perfect, dan weer drie weken elke dag 10x de modem/router resetten.
Bij mij is dat ook bij mijn ouders. Mijn vader vindt het onderhand heel normaal om 5 keer te moeten refreshen voor er een pagina opentquote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd wanneer ik bij mijn ouders op internet zit (zij hebben dus ziggo).
Mijn ouders vinden dit ook heel normaal :
'Oh maandagmorgen ligt hij er altijd van 9 tot 1 uit' of
' ze zullen wel ergens aan de weg bezig zijn'
En wanneer je dan de helpdesk belt ligt het probleem altijd aan hun computer (mac).
Dag-zeer-slecht-Nederlands-sprekende-klantenservice
Draadloos misschien? Dat scheelt bij mij nogal.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef ManianMan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou dus 25 MB/s moeten zijn.
Upload is ook aan de lage kant![]()
Is dat nou zo'n 'tot 20mb adsl-lijn'?quote:
Kabelquote:Op zondag 28 maart 2010 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n 'tot 20mb adsl-lijn'?
En hoeveel hoort het eigenlijk te zijn? Dit is echt dramatisch jaquote:
Internet Z1quote:Op zondag 28 maart 2010 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hoeveel hoort het eigenlijk te zijn? Dit is echt dramatisch ja
Dus eigenlijk is het nog te snel???quote:Op zondag 28 maart 2010 20:25 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Internet Z1
¤ 19,95 per maand
* down 3 Mbit/s
* up 0.5 Mbit/s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |