Je mot je sitecom updaten zeggen ze..........quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb het ook... Sinds een paart weken een router. Me pc aangesloten via de 1e lan uitgang van de router, helft van de sites laad niet... Ook het usenet wil niet verdergaan dan 1 lijntje met de router... Rechtstreeks vanuit modem geen probleem!
Is er al een oplossing, heeft geen zin de helpdesk te bellen...
Exact mijn verhaal. Ben uiteindelijk naar een vriend in een telecomzaak gegaan, die had een nummer van Ziggo voor als zo'n bedrijf met een klant en abbonement staat. Ik sta verdomme naast hem terwijl hij zegt "Dus bij deze is meneer Akwableet afgesloten van Ziggo internet en televisie? Oke mooi, dankuwel". 2 maanden later gewoon weer n rekeningquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:20 schreef MeneerMuis het volgende:
The story met Ziggo goes on and on![]()
Ben inmiddels overgestapt op xs4all wat me prima bevalt![]()
Nu is alleen het probleem dat mijn telefonische opzegging via Ziggo niet verwerkt is, wat ruikt naar pure oplichting![]()
Zit er dus wéér een extra maand aan vast, heb immers geen opzegbrief gekregen en me internet werkt nog steeds.
Sta ik net vrolijk 15min in de wacht om iemand aan de lijn te krijgen zodat ditmaal me opzegging wel correct verwerkt gaat worden, verbreekt diegene direct de verbinding![]()
Probeer ik opnieuw te bellen, staat er weer een wachtrij van gemiddeld 12 minuten.
U got to be fucking kidding me![]()
Ik moet me nog even inhouden en dan ben ik eindelijk van die tyfus tering bagger provider af![]()
Holy crap, dat heb ik bij @home/ziggo idd nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, doodziek word je van dit soort grappen. Xs4all is cool, goeie keus, heb het al jaren en ik lig er echt zelden uit. 1 keer een avondje gebeurd (landelijke storing), waarna xs4all een excuus brief stuurde met een te kiezen kado ter compensatie. Echt top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Vlot zat hoor. Veel belangrijker is een goede ping, goede DNS server en betrouwbare mail. Dat laatste heeft @home pardon Ziggo niet echt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:25 schreef Renesite het volgende:
Het is ook wel 1/3e lager dan normaal![]()
[ afbeelding ]
Mja, dat die kneuzen eerst maar eens zorgen dat ze wat betere dekking krijgen, ik kan bij Xs4all voor 40 euro in de maand een 8 mbit lijntje krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb eindelijk mijn bevestiging binnen van het opzeggen
Inmiddels twee maanden Xs4all wat perfect werkt inclusief een gratis laptop![]()
Dit is so far mijn beste keuze die ik gemaakt heb dit jaar. Mijn enige hoop is dat de oplichters van Ziggo dik verlies gaan draaien en dat elke medewerker zo spoedig mogelijk hun baan zal verliezen.
Ik heb bij mijn moeder thuis vijf jaar xs4all gehad, en één keer een korte downtime periode gehad. Hierdor dus ook maar één maal moeten bellen met de klantenservice.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, dat die kneuzen eerst maar eens zorgen dat ze wat betere dekking krijgen, ik kan bij Xs4all voor 40 euro in de maand een 8 mbit lijntje krijgen![]()
Wat zou dat in de praktijk zijn 4 mbit? Over oplichterij gesproken
Ik heb met Ziggo ook het nodige te stellen gehad, maar ik maak me echt geen illusies dat het bij andere providers oh zo veel beter is.![]()
In de praktijk is het zo dat als het goed werkt het doorgaans ook wel goed blijft werken, maar gaat het eens een keertje mis, ja dan heb je doorgaans niet zoveel aan de kneuzen van de helpdesk. Dat is eerlijk gezegd met zo'n beetje elk bedrijf in elke branch waar ik ervaring mee heb zo. Je belt of mailt toch altijd met een callcenter wat gewoon zo'n beetje los staat van de rest van het bedrijf. Ze kunnen hun standaard lijstje afwerken en als het dan niet opgelost is heb je een probleem doorgaans.
Zie dit topic over xs4all, 80-100 kilobyte, dat is natuurlijk echt om te janken, dat noem ik niet eens meer internetten.... Xs4all only sinds een week erg traag!!
Moraal van het verhaal, als je gezeik hebt met een provider, wisselen totdat je er een vindt waarbij het goed werkt, bureaucratisch gezeik met overstappen/verhuizen/whatever zal je bij elke provider hebben, in zo'n geval is het gewoon hopen dat het allemaal goed gaat.
Oh, dus XS4All scant mijn netwerk op virussen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:54 schreef lobotm het volgende:
xs4all verbreekt gewoon je verbinding als ze denken een virus te hebben aangetroffen op jouw netwerk haha
Heb nu ook ziggo werkt op zich wel aardig hoor ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |