abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65585244
Joh, storingsmelding, is ook niet nodig, ziggo is standaard traag
!!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 00:11:44 #227
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65585321
hier ook storing.

normaliter staan er een stel vmbo,s van ziggo op een rij door te vertellen..

00110101101110111100110101111000

1tje is ziek..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_65586452
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb het ook... Sinds een paart weken een router. Me pc aangesloten via de 1e lan uitgang van de router, helft van de sites laad niet... Ook het usenet wil niet verdergaan dan 1 lijntje met de router... Rechtstreeks vanuit modem geen probleem!

Is er al een oplossing, heeft geen zin de helpdesk te bellen...
Je mot je sitecom updaten zeggen ze..........

Maar heb het zelf niet gedaan. Heb eerst channel 13 gekozen en daarna dhcp uit en op een LAn plek aangesloten met modem dus niet WAN en toen deed ie het perfect bij mij
pi_65587372
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:20 schreef MeneerMuis het volgende:
The story met Ziggo goes on and on

Ben inmiddels overgestapt op xs4all wat me prima bevalt

Nu is alleen het probleem dat mijn telefonische opzegging via Ziggo niet verwerkt is, wat ruikt naar pure oplichting
Zit er dus wéér een extra maand aan vast, heb immers geen opzegbrief gekregen en me internet werkt nog steeds.

Sta ik net vrolijk 15min in de wacht om iemand aan de lijn te krijgen zodat ditmaal me opzegging wel correct verwerkt gaat worden, verbreekt diegene direct de verbinding

Probeer ik opnieuw te bellen, staat er weer een wachtrij van gemiddeld 12 minuten.

U got to be fucking kidding me

Ik moet me nog even inhouden en dan ben ik eindelijk van die tyfus tering bagger provider af
Exact mijn verhaal. Ben uiteindelijk naar een vriend in een telecomzaak gegaan, die had een nummer van Ziggo voor als zo'n bedrijf met een klant en abbonement staat. Ik sta verdomme naast hem terwijl hij zegt "Dus bij deze is meneer Akwableet afgesloten van Ziggo internet en televisie? Oke mooi, dankuwel". 2 maanden later gewoon weer n rekening Nu maar een brief gezonden want ik kan er gewoon niet doorheen met de helpdesk.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_66510554
Sinds gisteren kom ik een aantal sites niet meer op, zoals gmail, Fok!frontpage en music- en moviemeter! Hier op het werk werkt alles wel naar behoren. Een virus of malware is uitgesloten, heb namelijk mijn hele pc doorgelicht en geen meuk gevonden. OpenDNS laat de pagina's wel sneller zien, maar nog steeds is het kut-met-peren qua laden van websites. Via een anonieme proxy kom ik wel gelijk op de site...wtf??
pi_66517228
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, doodziek word je van dit soort grappen. Xs4all is cool, goeie keus, heb het al jaren en ik lig er echt zelden uit. 1 keer een avondje gebeurd (landelijke storing), waarna xs4all een excuus brief stuurde met een te kiezen kado ter compensatie. Echt top
Holy crap, dat heb ik bij @home/ziggo idd nog nooit meegemaakt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66517541
Ziggo is dan ook één van de grootste oplichters van internet providend Nederland.
pi_66517656
Ik heb ook Ziggo, maar heb weinig problemen met internet. Het duurde overigens wel verdomde lang voordat alles het een keer deed.
  Moderator vrijdag 27 februari 2009 @ 18:18:09 #234
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66529075
noooit problemen. Alleen de digitale TV is een beetje een puinhoop.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:19:57 #235
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66529114
ik heb dat all in 1 extra pakket dinges. en ga dalijk heel snel downloaden in april enzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Moderator vrijdag 27 februari 2009 @ 18:25:17 #236
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66529250
Het is ook wel 1/3e lager dan normaal
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:26:41 #237
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_66531007
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:25 schreef Renesite het volgende:
Het is ook wel 1/3e lager dan normaal
[ afbeelding ]
Vlot zat hoor. Veel belangrijker is een goede ping, goede DNS server en betrouwbare mail. Dat laatste heeft @home pardon Ziggo niet echt.
Everyone has a plan...
until they get punched in the face.
- Mike Tyson
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:31:06 #238
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66531151
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:55:58 #239
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_66538973
Ik heb eindelijk mijn bevestiging binnen van het opzeggen

Inmiddels twee maanden Xs4all wat perfect werkt inclusief een gratis laptop

Dit is so far mijn beste keuze die ik gemaakt heb dit jaar. Mijn enige hoop is dat de oplichters van Ziggo dik verlies gaan draaien en dat elke medewerker zo spoedig mogelijk hun baan zal verliezen.

World Wrestling Entertainment
pi_66542162
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb eindelijk mijn bevestiging binnen van het opzeggen

Inmiddels twee maanden Xs4all wat perfect werkt inclusief een gratis laptop

Dit is so far mijn beste keuze die ik gemaakt heb dit jaar. Mijn enige hoop is dat de oplichters van Ziggo dik verlies gaan draaien en dat elke medewerker zo spoedig mogelijk hun baan zal verliezen.

Mja, dat die kneuzen eerst maar eens zorgen dat ze wat betere dekking krijgen, ik kan bij Xs4all voor 40 euro in de maand een 8 mbit lijntje krijgen

Wat zou dat in de praktijk zijn 4 mbit? Over oplichterij gesproken

Ik heb met Ziggo ook het nodige te stellen gehad, maar ik maak me echt geen illusies dat het bij andere providers oh zo veel beter is.

In de praktijk is het zo dat als het goed werkt het doorgaans ook wel goed blijft werken, maar gaat het eens een keertje mis, ja dan heb je doorgaans niet zoveel aan de kneuzen van de helpdesk. Dat is eerlijk gezegd met zo'n beetje elk bedrijf in elke branch waar ik ervaring mee heb zo. Je belt of mailt toch altijd met een callcenter wat gewoon zo'n beetje los staat van de rest van het bedrijf. Ze kunnen hun standaard lijstje afwerken en als het dan niet opgelost is heb je een probleem doorgaans.

Zie dit topic over xs4all, 80-100 kilobyte, dat is natuurlijk echt om te janken, dat noem ik niet eens meer internetten.... Xs4all only sinds een week erg traag!!

Moraal van het verhaal, als je gezeik hebt met een provider, wisselen totdat je er een vindt waarbij het goed werkt, bureaucratisch gezeik met overstappen/verhuizen/whatever zal je bij elke provider hebben, in zo'n geval is het gewoon hopen dat het allemaal goed gaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 01:54:22 #241
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_66543433
xs4all verbreekt gewoon je verbinding als ze denken een virus te hebben aangetroffen op jouw netwerk haha

Heb nu ook ziggo werkt op zich wel aardig hoor ...
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
pi_66581933
Tegenwoordig loopt Ziggo wel weer lekker. Afgelopen zomer wel weken problemen mee gehad. Maar nu loopt het al maanden als een zonnetje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:13:45 #243
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_66786305
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mja, dat die kneuzen eerst maar eens zorgen dat ze wat betere dekking krijgen, ik kan bij Xs4all voor 40 euro in de maand een 8 mbit lijntje krijgen

Wat zou dat in de praktijk zijn 4 mbit? Over oplichterij gesproken

Ik heb met Ziggo ook het nodige te stellen gehad, maar ik maak me echt geen illusies dat het bij andere providers oh zo veel beter is.

In de praktijk is het zo dat als het goed werkt het doorgaans ook wel goed blijft werken, maar gaat het eens een keertje mis, ja dan heb je doorgaans niet zoveel aan de kneuzen van de helpdesk. Dat is eerlijk gezegd met zo'n beetje elk bedrijf in elke branch waar ik ervaring mee heb zo. Je belt of mailt toch altijd met een callcenter wat gewoon zo'n beetje los staat van de rest van het bedrijf. Ze kunnen hun standaard lijstje afwerken en als het dan niet opgelost is heb je een probleem doorgaans.

Zie dit topic over xs4all, 80-100 kilobyte, dat is natuurlijk echt om te janken, dat noem ik niet eens meer internetten.... Xs4all only sinds een week erg traag!!

Moraal van het verhaal, als je gezeik hebt met een provider, wisselen totdat je er een vindt waarbij het goed werkt, bureaucratisch gezeik met overstappen/verhuizen/whatever zal je bij elke provider hebben, in zo'n geval is het gewoon hopen dat het allemaal goed gaat.
Ik heb bij mijn moeder thuis vijf jaar xs4all gehad, en één keer een korte downtime periode gehad. Hierdor dus ook maar één maal moeten bellen met de klantenservice.

In een periode van Ziggo heb ik totaal één week lang geen internet gehad, vaak korte periodes downtime, veel telefoonkosten door hun klantenservice, geen vergoeding gekregen ondanks het invullen van het formulier op hun website etc etc..

Als ik zo een vergelijking moet maken tussen beide providers, dan weet ik wel wie beter scoort
World Wrestling Entertainment
pi_66791704
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 01:54 schreef lobotm het volgende:
xs4all verbreekt gewoon je verbinding als ze denken een virus te hebben aangetroffen op jouw netwerk haha

Heb nu ook ziggo werkt op zich wel aardig hoor ...
Oh, dus XS4All scant mijn netwerk op virussen?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:44:11 #245
247579 De_Jostiband
De enige echte!
pi_66804660
Hier geen problemen hoor. Ziggo FTW
Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb er eens goed over nagedacht, en de conclusie is dat jij de meest kansloze user in dit topic bent *O*
  maandag 9 maart 2009 @ 23:10:40 #246
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66879773
Jaaaaaaaaaaaaaaa het is weer zover hoor, het internet is weeris baggertraag en heb met moeite dit topic kunnen bereiken

En maar prompen met hoge snelheden die komen gaan..

ziggo

In onderstaande spoiler een een berg frustratie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 maart 2009 @ 23:16:19 #247
100413 guapo
Dumpass
pi_66880047
Klopt helemaal. Hier is internet via Ziggo ook weer retetraag.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_66882146
Vanochtend en vanmiddag geen telefoon of internet gehad.
Heel vervelend.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:40:35 #249
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_79603035
Omdat ik alleen maar wil klagen en het een beetje lomp vind om er een heel nieuw topic aan te wijden..

Wat is ziggo hier traahaaaaaag!

Big mouth strikes again
pi_79603188
Patsers met jullie internet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')