quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 00:51 schreef delapoko het volgende:
Yes, ik was eerder
quote:Ja, ik wist dat het een grote stad was maar het verbaasde mij ook nog wel een beetje.
Op zaterdag 23 maart 2002 00:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Teheran zo groot en groen?? tis wat
quote:ik had direct al gekeken....erg modern ja....ben er nooit geweest, wel alle landen rond de middelandse zee.....das toch anders kennelijk
Op zaterdag 23 maart 2002 00:54 schreef Dante_A het volgende:[..]
Ja, ik wist dat het een grote stad was maar het verbaasde mij ook nog wel een beetje.
Moet je eens op die site kijken waar ik hem vandaan heb.
Weer wat geleert op de late avond.....
Hint 1: Toen ik dit foto zag schrok ik. Een enorm vooroordeel dus. Het is een hoofdstad van een land dat de laatste dagen negatief in het nieuws is.
[Dit bericht is gewijzigd door delapoko op 23-03-2002 01:10]
Het vooroordeel dat veel mensen hadden bij Teheran gaat voor Afrikaanse steden nog meer op. Er zijn weinig Afrikaanse hoofdsteden zonder wolkenkrabbers maar iedereen denkt aan hutjes en zand.
[Dit bericht is gewijzigd door Dante_A op 23-03-2002 01:13]
quote:sja....die hint deed het hem in verband met die bomaanslag....voortaan wat minder hinten
Op zaterdag 23 maart 2002 01:10 schreef Dante_A het volgende:
Harare? (De hoofdstad van Zimbabwe)
Maar die mooie steden en wolkenkrabbers zijn natuurlijk alleen voor de elite.
quote:mombassa
Op zaterdag 23 maart 2002 01:11 schreef Dante_A het volgende:
GokjeHet vooroordeel dat veel mensen hadden bij Teheran gaat voor Afrikaanse steden nog meer op. Er zijn weinig Afrikaanse hoofdsteden zonder wolkenkrabbers maar iedereen denkt aan hutjes en zand.
quote:Klopt, dat is meestal zo maar je wordt in Afrika veel meer geconfronteerd met rijkdom als in Europa. Als mensen daar rijk zijn dan zijn ze ook écht rijk. Veel extremer dan hier. Je hebt bij veel hoofdsteden villawijken waar Wassenaar armoedig bij afsteekt.
Op zaterdag 23 maart 2002 01:17 schreef beeer het volgende:Maar die mooie steden en wolkenkrabbers zijn natuurlijk alleen voor de elite.
quote:Hhhmmm... nooit geweest, mooi?
Op zaterdag 23 maart 2002 01:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
mombassa
![]()
Heeft iemand trouwens nog plek voor een plaatje? Ik heb nog wel een aardige geloof ik...
quote:eerlijk zullen we alles verdelen onder de armen....
Op zaterdag 23 maart 2002 01:21 schreef Dante_A het volgende:[..]
Klopt, dat is meestal zo maar je wordt in Afrika veel meer geconfronteerd met rijkdom als in Europa. Als mensen daar rijk zijn dan zijn ze ook écht rijk. Veel extremer dan hier. Je hebt bij veel hoofdsteden villawijken waar Wassenaar armoedig bij afsteekt.
(een zak onder de rechter en een onder de linker arm)
ik ben nog wakker, dus stuur maar op
Adana, een stad in het oosten van Turkije. Overwegend Koerdische inwoners. Mijn ouders komen er vandaan.
quote:plek zat....ik ga alleen naar bed....morgen (straks) 06:30 op
Op zaterdag 23 maart 2002 01:23 schreef Dante_A het volgende:[..]
Hhhmmm... nooit geweest, mooi?
Heeft iemand trouwens nog plek voor een plaatje? Ik heb nog wel een aardige geloof ik...
morgen avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |