Jammer dat het nu weer een week duurt... maar iedere dag zou ook niet goed zijn voor het algehele functioneren.. veel te verslavend!!
quote:Waarom vinden zoveel mensen George eigenlijk onnozel/dom? Ik vind dat de dingen die hij zegt in de biecht, de manier waarop hij de anderen observeert en beschrijft en zijn woordgebruik er blijk van geven dat het best een intelligente jongen is.
Op zaterdag 30 maart 2002 15:47 schreef Spuuglokje het volgende:
George is dus NIET de mol, dat is gewoon onmogelijk. Te zenuwachtig, te onnozel.
quote:Bovendien hebben de Peppers ook grote tattoos op hun bovenarm.
Op vrijdag 29 maart 2002 13:30 schreef evert het volgende:
andere aanwijzing: red hot chili peppers. is een ingredient voor een kok, george is kok
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 18:04 schreef SunChaser het volgende:
George doet me aan Ghaven denken, zoals ik hem herinner van de eerste Onzin meeting
Was je wel erg dronken zeker!
Ik moet steeds maar denken aan de opmerking van Angela, dat de Mol dit jaar erg onopvallend was. Daarom denk ik steeds aan George, want die is best een rustig type. Voor gisteren dacht ik nog dat ze misschien Harrie bedoelde, maar ja, helaas pindakaas, die is dus 100 % zeker niet de Mol.
Jantien is mij te opvallend. Die doet alles om het spel te winnen, zo zit haar tactiek in elkaar. Dat zou je toch niet zo benadrukken als Mol zijnde? En zeker niet in de Biecht.
John vind ik te slinks om Mol te zijn (ja, echt waar). Die doet ook alles om te winnen, lijkt mij.
Blijven over George en Ellen. Ellen is wat meer aanwezig dan George, vind ik althans. Hoewel ze ook wel rust uitstraalt. Maar toch ... nee, Ellen is het gewoon niet, het si George!
quote:Daar heb je wel gelijk in, ik doel ook meer op de directe interactie tussen hem en een ander. Analyseren achteraf kan ie wel, maar hij komt bij mij dus 'onnozel' over in de omgang. Maar misschien moet je het als eerlijkheid/oprechtheid zien, zonder achterbaksheid?
Op zaterdag 30 maart 2002 17:24 schreef rooierooie het volgende:[..]
Waarom vinden zoveel mensen George eigenlijk onnozel/dom? Ik vind dat de dingen die hij zegt in de biecht, de manier waarop hij de anderen observeert en beschrijft en zijn woordgebruik er blijk van geven dat het best een intelligente jongen is.
Zou het toch George kunnen zijn?
Muisje
Jantien legde het er idd veel te dik bovenop *gaapt nogeven, jaja, Jantien, jij bent vast de mol, not*. George is het ook niet, veel te druk met het spel bezig. En Ellen, nou neuh.
Ik zou echt heel verbaasd zijn als ik niet gelijk had *kijkt vol zelfvertrouwen uit naar de resterende afleveringen*.
En volgens Harry's dagboek op Wie is de Mol heeft hij zijn mol op het laatste moment nog veranderd, dus hij heeft níet op Ellen gestemd.
Seizoen 1 (Australië)
Seizoen 2 (Schotland)
quote:welk liedje?
Op zondag 31 maart 2002 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
De muzikale hint bij Schiffers.fm waren de Rolling Stones.
quote:
Op zondag 31 maart 2002 19:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Start me Up.
Op wieisdemol.com wordt gegokt dat het te maken heeft met de opdracht van vrijdag met die bus. Het werd dus achterstevoren gedraaid en Ellen reed de bus achteruit.
quote:Er zijn toch wel meer fragmenten achteruit gedraaid ? Weet niet of dit nu direct slaat op het achteruit rijden... maar alles is natuurlijk mogelijk.
Start me Up.
Op wieisdemol.com wordt gegokt dat het te maken heeft met de opdracht van vrijdag met die bus. Het werd dus achterstevoren gedraaid en Ellen reed de bus achteruit.
quote:rolling stones?
Op zondag 31 maart 2002 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
De muzikale hint bij Schiffers.fm waren de Rolling Stones.En volgens Harry's dagboek op Wie is de Mol heeft hij zijn mol op het laatste moment nog veranderd, dus hij heeft níet op Ellen gestemd.
quote:Harry reed even later toch ook achteruit? Ze reden nl. verkeerd en Harry moest dus terugrijden.
Start me Up.
quote:Ik had dit idee idd ook tijdens het kijken (... maar heb er daarna niet meer aangedacht...).
Op zondag 31 maart 2002 22:58 schreef Superann het volgende:
Weer een leuke aflevering (ik heb het net pas op de band gezien, vandaar mijn late reactie). Er viel mij alleen wat op en ik ben benieuwd of anderen dat ook irritant vonden. De twee opdrachten van deze week lukte beiden niet (de koffertjes en de bus). Angela bood beide keren ook een uitvlucht, een soort reserve-opdracht. Zijn ze bang dat de pot niet groot genoeg wordt? Ik vond het een beetje raar iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |