abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 maart 2002 @ 15:47:05 #101
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_3668644
George is dus NIET de mol, dat is gewoon onmogelijk. Te zenuwachtig, te onnozel. Maar wel heel leuk... Volgende week gaat hij er vast uit
John is de mol (omdat ik dat vanaf het begin denk) en als het John niet is, dan is het Ellen. Eigenlijk denk ik steeds meer dat het Ellen is, maar ik hou stug vol dat het John is.
Jantien is ook zeker NIET de mol. Die probeert gewoon zichzelf verdacht te maken om te kunnen winnen. Als zij de mol is, baal ik, want ik houd van subtiel mollenwerk.
Oooooh, wat is dit toch verslavend!
pi_3668765
Klopt, Jantien speelt het té erg. En de makers maken van die beelden duidelijk gretig gebruik. En dat is logisch. Die willen het voor iedereen zo spannend mogelijk maken tot het einde.
pi_3668810
BTW, Ik vond die boer van Ellen in dat busje wel erg humor

Jammer dat het nu weer een week duurt... maar iedere dag zou ook niet goed zijn voor het algehele functioneren.. veel te verslavend!!

pi_3669213
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 15:47 schreef Spuuglokje het volgende:
George is dus NIET de mol, dat is gewoon onmogelijk. Te zenuwachtig, te onnozel.
Waarom vinden zoveel mensen George eigenlijk onnozel/dom? Ik vind dat de dingen die hij zegt in de biecht, de manier waarop hij de anderen observeert en beschrijft en zijn woordgebruik er blijk van geven dat het best een intelligente jongen is.
  zaterdag 30 maart 2002 @ 18:00:12 #105
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3669431
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 13:30 schreef evert het volgende:
andere aanwijzing: red hot chili peppers. is een ingredient voor een kok, george is kok
Bovendien hebben de Peppers ook grote tattoos op hun bovenarm.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  Redactie Frontpage zaterdag 30 maart 2002 @ 18:04:07 #106
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3669450
George doet me aan Ghaven denken, zoals ik hem herinner van de eerste Onzin meeting
  zaterdag 30 maart 2002 @ 18:09:02 #107
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3669476
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 18:04 schreef SunChaser het volgende:
George doet me aan Ghaven denken, zoals ik hem herinner van de eerste Onzin meeting

Was je wel erg dronken zeker!

Ik moet steeds maar denken aan de opmerking van Angela, dat de Mol dit jaar erg onopvallend was. Daarom denk ik steeds aan George, want die is best een rustig type. Voor gisteren dacht ik nog dat ze misschien Harrie bedoelde, maar ja, helaas pindakaas, die is dus 100 % zeker niet de Mol.

Jantien is mij te opvallend. Die doet alles om het spel te winnen, zo zit haar tactiek in elkaar. Dat zou je toch niet zo benadrukken als Mol zijnde? En zeker niet in de Biecht.

John vind ik te slinks om Mol te zijn (ja, echt waar). Die doet ook alles om te winnen, lijkt mij.

Blijven over George en Ellen. Ellen is wat meer aanwezig dan George, vind ik althans. Hoewel ze ook wel rust uitstraalt. Maar toch ... nee, Ellen is het gewoon niet, het si George!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 30 maart 2002 @ 19:09:43 #108
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_3669951
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 17:24 schreef rooierooie het volgende:

[..]

Waarom vinden zoveel mensen George eigenlijk onnozel/dom? Ik vind dat de dingen die hij zegt in de biecht, de manier waarop hij de anderen observeert en beschrijft en zijn woordgebruik er blijk van geven dat het best een intelligente jongen is.

Daar heb je wel gelijk in, ik doel ook meer op de directe interactie tussen hem en een ander. Analyseren achteraf kan ie wel, maar hij komt bij mij dus 'onnozel' over in de omgang. Maar misschien moet je het als eerlijkheid/oprechtheid zien, zonder achterbaksheid?
pi_3669956
Ik hoop dat het George is. Vind hem eigenlijk wel steeds leuker worden en dan kan ik nog wat langer tegen hem aan kijken
Ellen is het denk ik niet omdat de meeste die op haar stemmen er uit zijn. Ook al hoeft dat niks te zeggen. Jantien is het niet ook al stemt ze steeds op ellen en is het natuurlijk ook raar dat ze er nog in zit.
Denk dat het John is en daarom gaat Georg er volgende week toch uit omdat hij dan weer op Jantien stemt. Pff wat een
logica weer
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 30 maart 2002 @ 22:07:18 #110
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_3671684
Ik begin steeds meer te twijfelen over George. In de 1e aflevering dacht ik dat Hij de mol was, totdat ik ergens las, dat hij voor het einde van de opnames thuis was. Dus dat ie het niet gered had.
Maar nou was de hint van Schiffers maandag een liedje van Aerosmith...............en wat voor shirt had George gisteren in de uitzending aan? Een Aerosmith shirt.
Ik heb dus zo mijn twijfels aan het verhaal of ie wel voor het einde van de opnames thuis was.

Zou het toch George kunnen zijn?

Muisje

pi_3671774
Ik weet nu echt helemaal zeker dat het John is. Die komt zooo oppervlakkig in beeld, zo met de bedoeling om hem niet verdacht te maken, dat kan gewoon niet anders dan dat hij het is.

Jantien legde het er idd veel te dik bovenop *gaapt nogeven, jaja, Jantien, jij bent vast de mol, not*. George is het ook niet, veel te druk met het spel bezig. En Ellen, nou neuh.

Ik zou echt heel verbaasd zijn als ik niet gelijk had *kijkt vol zelfvertrouwen uit naar de resterende afleveringen*.

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 maart 2002 @ 22:52:21 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_3672049
Helemaal mee eens Nausicaa. John de Mol.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 30 maart 2002 @ 23:11:50 #113
16976 Fling
Fan o' man
pi_3672246
Ik blijf bij George. Bij de koffertjesopdracht is het voor de mol zaak om de telefoon eruit te halen want dat gesprek kan hem verraden. George ging voor de telefoon.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_3675012
De muzikale hint bij Schiffers.fm waren de Rolling Stones.

En volgens Harry's dagboek op Wie is de Mol heeft hij zijn mol op het laatste moment nog veranderd, dus hij heeft níet op Ellen gestemd.

pi_3678369
Overzicht van de kandidaten van de vorige 2 seizoenen:

Seizoen 1 (Australië)

• Deborah (34) uit Amsterdam: De Mol.
  • Petra (22) uit Den Haag: winnaar.
  • Robin (29) uit Zaandam: afgevallen na aflevering 8.
  • Wilmie (43) uit Utrecht: afgevallen na aflevering 7.
  • Arnoud (52) uit Castricum: afgevallen na aflevering 6.
  • Foke (56) uit Wageningen: afgevallen na aflevering 5.
  • Warner (30) uit Utrecht: afgevallen na aflevering 4.
  • John (37) uit Leiden: afgevallen na aflevering 3.
  • Willy (44) uit Gendt: afgevallen na aflevering 2.
  • Sandy (27) uit Rotterdam: afgevallen na aflevering 1.

Seizoen 2 (Schotland)

• Nico: Mol
  • Sigrid: winnares aflevering 8
  • Yvonne: afgevallen na aflevering 8
  • Doortje: afgevallen na aflevering 7
  • Dan: afgevallen na aflevering 6
  • Cor: afgevallen na aflevering 5
  • Nazife: afgevallen na aflevering 4
  • Björn: afgevallen na aflevering 3
  • Ward: afgevallen na aflevering 2
  • Gerda: afgevallen na aflevering 1

pi_3678878
quote:
Op zondag 31 maart 2002 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
welk liedje?
pi_3678997
Start me Up.
Op wieisdemol.com wordt gegokt dat het te maken heeft met de opdracht van vrijdag met die bus. Het werd dus achterstevoren gedraaid en Ellen reed de bus achteruit.
pi_3679194
quote:
Op zondag 31 maart 2002 19:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Start me Up.
Op wieisdemol.com wordt gegokt dat het te maken heeft met de opdracht van vrijdag met die bus. Het werd dus achterstevoren gedraaid en Ellen reed de bus achteruit.
pi_3680067
quote:
Start me Up.
Er zijn toch wel meer fragmenten achteruit gedraaid ? Weet niet of dit nu direct slaat op het achteruit rijden... maar alles is natuurlijk mogelijk.
pi_3680766
quote:
Op zondag 31 maart 2002 19:51 schreef karoltje het volgende:

Is ellen niet je mol?
  zondag 31 maart 2002 @ 22:58:18 #121
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_3681157
Weer een leuke aflevering (ik heb het net pas op de band gezien, vandaar mijn late reactie). Er viel mij alleen wat op en ik ben benieuwd of anderen dat ook irritant vonden. De twee opdrachten van deze week lukte beiden niet (de koffertjes en de bus). Angela bood beide keren ook een uitvlucht, een soort reserve-opdracht. Zijn ze bang dat de pot niet groot genoeg wordt? Ik vond het een beetje raar iig.
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
  maandag 1 april 2002 @ 00:45:42 #122
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3682780
quote:
Op zondag 31 maart 2002 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:

En volgens Harry's dagboek op Wie is de Mol heeft hij zijn mol op het laatste moment nog veranderd, dus hij heeft níet op Ellen gestemd.

rolling stones?
rollende stenen?
rollende boomstammen?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_3683684
quote:
Start me Up.
Harry reed even later toch ook achteruit? Ze reden nl. verkeerd en Harry moest dus terugrijden.
JungleMan moet weer posten[br][url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Ja]Ja[/url] | [url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Nee]Nee[/url] | [url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Geen mening]Geen mening[/url]
pi_3684560
maar Harry is de Mol iig niet
pi_3684618
quote:
Op zondag 31 maart 2002 22:58 schreef Superann het volgende:
Weer een leuke aflevering (ik heb het net pas op de band gezien, vandaar mijn late reactie). Er viel mij alleen wat op en ik ben benieuwd of anderen dat ook irritant vonden. De twee opdrachten van deze week lukte beiden niet (de koffertjes en de bus). Angela bood beide keren ook een uitvlucht, een soort reserve-opdracht. Zijn ze bang dat de pot niet groot genoeg wordt? Ik vond het een beetje raar iig.
Ik had dit idee idd ook tijdens het kijken (... maar heb er daarna niet meer aangedacht...).
Het waren idd een beetje goedkoop aandoende oplossingen om "nog snel effe" wat geld te kunnen scoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')