Nu denken veel mensen dat George de mol is, maar dat is voor mij te voor de hand liggend.
Dus waarschijnlijk is Jantien de Mol.
quote:maar voor wie is het te opvallend?
Op maandag 08 april 2002 16:01 schreef CJ het volgende:
Ik blijf voorlopig ook bij John. Vorig jaar dachten veel mensen dat Sigrid de mol zou zijn, en toen bleek ze het niet te zijn, maar Nico (waar ik trouwens 1 dag voor de finale achter kwam via de Mol-website, en waar ik nu nog steeds trots op ben)
Nu denken veel mensen dat George de mol is, maar dat is voor mij te voor de hand liggend.
Dus waarschijnlijk is Jantien de Mol.
quote:Het is voor de kijker te opvallend. Een programma als De Mol is natuurlijk door en door ge-edit, geplakt, gepaste etc. En het is natuurlijk vooral voor de mensen thuis gemaakt. Ik kan me goed voorstellen dat de Avro nu allerlei dingen in elkaar edit, zodat het lijkt alsof George de mol is. Dat komt de spanning ten goede, want het is natuurlijk niet leuk als mensen al de aflevering er voor door hebben wie de mol is.
Op maandag 08 april 2002 16:45 schreef evert het volgende:[..]
maar voor wie is het te opvallend?
voor de deelnemers niet. george komt nu pas naar voren als een mol voor de andere deelnemers.
Voor vele kijkers is George nu gewoon de mol. En de Avro heeft de mensen dan precies waar zij ze wil hebben, namelijk op het verkeerde spoor.
Wat de deelnemers denken, is dus helemaal niet van belang.
quote:ow ja! hoe ging dat ook al weer?
Op maandag 08 april 2002 16:01 schreef CJ het volgende:
...maar Nico (waar ik trouwens 1 dag voor de finale achter kwam via de Mol-website, en waar ik nu nog steeds trots op ben)
quote:Dat weet ik allemaal niet: de aflevering daarvoor lieten ze allemaal dingen zien waaruit bleek dat George juist niet de mol was (zoals de "spontane" reactie op Jantien toen ze, naar George's telefoontje met de mol, aan hem vroeg of hij met zichzelf gebeld had en zijn fanatieke boomhakken)
Op maandag 08 april 2002 16:55 schreef CJ het volgende:[..]
Voor vele kijkers is George nu gewoon de mol. En de Avro heeft de mensen dan precies waar zij ze wil hebben, namelijk op het verkeerde spoor.
Ik geloof al vanaf de eerste aflevering dat George de mol is en hoop steeds harder dat het klopt. Maar ergens denk ik wel dat John een betere (stabielere) mol is en dat de kans groter is dat de AVRO hem als mol heeft gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |