Een van de twee liegt. Prince is er uit. Dus voor de hand ligt dat Harry liegt.
quote:Ik heb nog nooit een dagboek gezien van John... weet niet hoe hij schrijft, maar hij zou dus ook nog best wel de mol kunnen zijn.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:59 schreef Sweej het volgende:
Als ik de dagboeken van de Mol op de wieisdemol site lees komt het voor mij toch het dichtst in de buurt van Jantien.
Ook qua schrijfstijl. Maar dat idee heb ik de hele tijd eigenlijk al....
quote:Of Prince kijkt alleen als er geen camera's zijn... Wie weet wat zich in die auto afspeelt als alleen die drie erin zitten. Dat ie met een camera op z'n snufferd heel hard ontkent, zegt mij weinig...
Op vrijdag 22 maart 2002 23:00 schreef CJ het volgende:
Harry maakte zich voor mij ook wel heel erg verdacht. Hij zei dat Prince, John en hij altijd wel even keken als ze in de auto zaten. Nou, Prince zei toch stellig dat hij nooit kijkt.Een van de twee liegt. Prince is er uit. Dus voor de hand ligt dat Harry liegt.
quote:Daar heb je helemaal gelijk in. Maar je kunt wel dingen uitsluiten. Toen ik het dagboek van Karen las wist ik zeker dat zij het niet was. Maar ik kan me op de een of andere manier niet voorstellen dat John op die manier schrijft. Hij is toch meer recht voor zijn raap (volgens zijn vrouw
Op vrijdag 22 maart 2002 23:02 schreef CJ het volgende:
Ik heb nog nooit een dagboek gezien van John... weet niet hoe hij schrijft, maar hij zou dus ook nog best wel de mol kunnen zijn.
quote:Probleem is dat in de auto's ook camera's zitten die alles opnemen en registreren...
Op vrijdag 22 maart 2002 23:02 schreef Fling het volgende:[..]
Of Prince kijkt alleen als er geen camera's zijn... Wie weet wat zich in die auto afspeelt als alleen die drie erin zitten. Dat ie met een camera op z'n snufferd heel hard ontkent, zegt mij weinig...
quote:Alleen tijdens opdrachten, toch? Ze staan toch niet 24 uur per dag op film?
Op vrijdag 22 maart 2002 23:05 schreef CJ het volgende:[..]
Probleem is dat in de auto's ook camera's zitten die alles opnemen en registreren...
quote:En ze zei ook dat hij heel goed kan liegen en ook dingen goed verborgen kan houden... en als hij iemand die hem zo goed kent kan verrassen, dan kan hij dat zeker ook bij de anderen die hem nog maar 2 weken kennen...
Op vrijdag 22 maart 2002 23:03 schreef Sweej het volgende:[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar je kunt wel dingen uitsluiten. Toen ik het dagboek van Karen las wist ik zeker dat zij het niet was. Maar ik kan me op de een of andere manier niet voorstellen dat John op die manier schrijft. Hij is toch meer recht voor zijn raap (volgens zijn vrouw
)
quote:Je hebt helemaal gelijk. Daarom vond ik het ook zo flauw dat er 2x een stukje van Kerstin stond! Ik zat maar te wachten op een stukje van die anderen.. maar misschien doen ze dat wel heel erg expres...
Op vrijdag 22 maart 2002 23:06 schreef CJ het volgende:En ze zei ook dat hij heel goed kan liegen en ook dingen goed verborgen kan houden... en als hij iemand die hem zo goed kent kan verrassen, dan kan hij dat zeker ook bij de anderen die hem nog maar 2 weken kennen...
quote:Volgens mij moet je er als kandidaat altijd van uitgaan dat je altijd gefilmd kan worden.
Op vrijdag 22 maart 2002 23:06 schreef Fling het volgende:[..]
Alleen tijdens opdrachten, toch? Ze staan toch niet 24 uur per dag op film?
En voor zover ik weet gebruiken ze de auto alleen maar tijdens opdrachten... ze zitten nu al een week in hetzelfde plaatsje, dus vaak hoeven ze de auto buiten opnametijd ook niet te gebruiken... lijkt me... want alles zit binnen handbereik (zo groot is het dorpje namelijk niet)...
Maar goed, dit is wel leuk om te lezen. Ga vooral door met de theorieen.
quote:Speaking of which, ik kan nu mijn eigen theorieën alweer ontkrachten, krap een half uur na de uitzending. Zucht...
Op vrijdag 22 maart 2002 23:10 schreef CJ het volgende:Maar goed, dit is wel leuk om te lezen. Ga vooral door met de theorieen.
Schrijfstijl moldagboek dat momenteel op de site staat komt trouwens wel veel overeen met dagboek Jantien, vind ik.
quote:Ik ook hoor! Al had ik hem zelf hier neergezet.
Op vrijdag 22 maart 2002 23:08 schreef Marble het volgende:
Ik ben trouwens wel heel blij dat die zigzagtheorie niet klopt. Ik was al helemaal bang dat ie wel zou kloppen, dat had het een stuk minder leuk gemaakt.
Wow, geweldig programma is dit toch!
Ik vond Prince een hele leuke kandidaat, dus wat dat betreft jammer, maar toch zat ik een beetje te juichen toen Jantien een groen scherm kreeg. Theorie in de prullenbak! Kunnen we gewoon weer op normale mollenjacht!
Hmmmm, theorietje: Zou de Mol expres de verkeerde uitspraak hebben geraden, omdat hij/zij wist dat het geld zou kosten om daarna je familielid/vriend te zien? Zo ja, dan kunnen we John schrappen. 'T is maar een ideetje...
Maar ja, ik durf eigenlijk helemaal niemand meer te schrappen na deze aflevering.
(edit)
Maar even pro-Jantien: ze ging wel op dat vliegtuig staan vorige week, terwijl iedereen wist dat ze enorme hoogtevrees had. Dat had ze dus vrij makkelijk kunnen laten zonder meteen superverdacht te zijn.
ik weet het even niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door Fling op 22-03-2002 23:17]
quote:Dat vind ik niet zo verdacht, is gewoon een schattig detail.
Op vrijdag 22 maart 2002 23:15 schreef Fling het volgende:
Op het forum van wieisdemol.nl wordt trouwens inmiddels ook druk gespeculeerd over de hoofdletters van Jantien.
quote:Hmm... heeft iemand enkele artikelen die Jantien geschreven heeft als ze haar beroep als journalist uit oefent? Dan hebben we mooi vergelijkingsmateriaal.
Op vrijdag 22 maart 2002 23:12 schreef Fling het volgende:[..]
Speaking of which, ik kan nu mijn eigen theorieën alweer ontkrachten, krap een half uur na de uitzending. Zucht...
Schrijfstijl moldagboek dat momenteel op de site staat komt trouwens wel veel overeen met dagboek Jantien, vind ik.
Dit zijn trouwens de officiële tips van deze week.
quote:Niet als hij volgende week niet gaat stierenvechten.
Op vrijdag 22 maart 2002 23:21 schreef Marble het volgende:
Oh dear, ik zie net iets op wieisdemol.nl... Een grote foto van John, op de plek waar afgelopen week die van Prince stond. Zou dat betekenen dat John de volgende is?
En toen er betaald moest worden voor de familie waren de anderen eerst niet zo happig, maar toen Harry over de dam(om 't maar bij schapen te houden) was volgden de anderen al snel. Dat zijn toch al gauw 12.000 keiharde euro's.
Al met al een goede uitzending voor de mol, de pot van 46.000 naar 24.000 teruggebracht dacht ik.
Ellen valt verder niet echt op volgens mij, in het begin even met die Harry Potter voorlees actie, later nog bij het paintballen, maar verder.... ?
Weet iemand mogelijkheden waarbij zij Mol zou kunnen zijn...?
Voor mij dus nog steeds Ellen.
quote:Dat gevoel had ik ook... Nota bene 3000 Euro voor iemand die ze nog maar 2 weken niet hadden gezien! Ik neem toch aan dat ze daar allemaal op voorbereid waren... Maar ja, als er één het doet dan ben je gek als je het zelf ook niet doet...
Op zaterdag 23 maart 2002 00:53 schreef beelzebub het volgende:
En toen er betaald moest worden voor de familie waren de anderen eerst niet zo happig, maar toen Harry over de dam(om 't maar bij schapen te houden) was volgden de anderen al snel. Dat zijn toch al gauw 12.000 keiharde euro's.
In dat spel legden ze trouwens de link al naar het eerste spel (met het kennen van je medespelers), dus het zou niet zo raar zijn als ze ook een link leggen naar de schapen (en dat spreekwoord)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |