eigenlijk is noisecontrollers ook maar een suffe naamquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
thanks..
Fenrir -> de wolf van Loki -> noorse mythologie
Dionysus -> god van de wijn
Daedalus -> Zowel uit Ulysses als uit grieks..
Goibniu -> the smith god and immortal brewer of beer -> uit keltische mythologie (L)
Cúchulainn -> legendarische Ierse Held
het is allemaal vet maar het bekt allemaal niet zo lekkereen vette naam bedenk je niet zomaar; bassinvaderzz ofzo das een eitje
maar vind ik niet vet
Icarus ook wel idd
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:53 schreef CrustyClown het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan hoe Gay!!!! en dat op een vrijdag
http://www.google.com/search?hl=nl&q=showtek+is+gay&btnG=Zoeken&lr=quote:kijk dan hoe Gay!!!!
Je weet dat het een man is he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en wie is die Sasha F eingelijk ... laat zich ook door jan-en-alleman gebruiken:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Je weet dat anaaltjes niet per-sé eenrichtingsverkeer hoeven te zijn hè![]()
vraag maar aan Showtek...... nee foei D_R tis vrijdag
Een ondergewaardeerd producer als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=nl&q=showtek+is+gay&btnG=Zoeken&lr=
en wie is die Sasha F eingelijk ... laat zich ook door jan-en-alleman gebruiken:
-pradera
-hardstyle mafia
-floorcrushers
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Je weet dat anaaltjes niet per-sé eenrichtingsverkeer hoeven te zijn hè![]()
vraag maar aan Showtek...... nee foei D_R tis vrijdag
Bring it on!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Er zijn nu dus 4-5 mensen die al mee doen?
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-riKe ?
-Da_Ripper
-
quote:
Kan ik mijn RMP2's eens onder het stof vandaan halenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Er zijn nu dus 4-5 mensen die al mee doen?
-Crusty
-Jort
-Bartman
-LeonH
-Haghorst
-riKe ?
-Da_Ripper
-mstx
HERE IS OZZYMONMANdingesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:49 schreef Silaz het volgende:
WELCOME PARTY PEOPLEEE
HERE IS OZZZYMONMANeuuhDIAS
ik heb te weinig Virtual DJ skills dus ik doe niet meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:22 schreef Silaz het volgende:
ik wil ook wel een gokje wagenmet mijn virtual dj skills zonder hoofdtelefoon.
Doe dan ook even wat regels m.b.t. promo's, anders is degene met de meeste illegale promo's op voorhand al winnaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
al ideeen voor regels qua tijd en wanneer het af moet zijn ?:P
kan ik hier uit opmaken dat jij dan toch niet wint?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Doe dan ook even wat regels m.b.t. promo's, anders is degene met de meeste illegale promo's op voorhand al winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |