Jepquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
lekker setjeoud en nieuw door elkaar
die dik gedrukte ken ik helemaal niet? heb je die van hen zelf gekregen ofzo?
Je had gewoon bij DJ Seth zijn optreden moeten zijn denkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
dan maar hopen voor mij dat ze die op qlimax of thrillogy draaiendan kan ik hem ook eens horen
Ik doe wel meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Je had gewoon bij DJ Seth zijn optreden moeten zijn denk
Het is trouwens nog erg vroeg voor een top 10 van 2008. Miss halverwege/eind november beetje gaan kijken? Kunnen we rond het einde van het jaar miss een Fok! yearmix battle houden? Kijken wie de lekkerste yearmix in elkaar kan fixen?
quote:22.00u – 23.30u Bruno Power & Ivan Carsten
23.30u – 00.30u Showtek
00.30u – 02.00u Technoboy
02.00u – 03.00u Headhunterz
03.00u – 03.30u Live: Hardstyle Masterz
03.30u – 04.30u Tatanka
04.30u – 05.00u Live: The Nasty Boyz
05.00u – 06.00u Zatox
Hosted by: MC Ruffian
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef Sethje het volgende:
wat een vette timetable..kan bijna niet beter!
Helaas ga ik naar een ander feest.....
Diep van binnen vind ik dat helemaal niet grappig. Ik houdt echt zo erg van Italiaans en hardstyle op t eindquote:
Hoe de neuq hebben ze dat gefixtquote:Presale tickets kosten je slechts 8 euro! Aan de kassa betaal je 10 euro.
haha idd. Bus + entree 15 euroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Aaaahhh, dat is die Ansarat waar je het de laatste tijd over had. Niet dat ik gegaan zou zijn maar ziet er idd wel lache uit, en helemaal met 90 man![]()
8 euro maar!?!?!![]()
![]()
[..]
Jep, is een ruim half uurtje rijdenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Meer dan ideaalnou is Turnhout ook op steenworp afstand voor jou, toch?
Wat een heerlijke party track is dat ook hequote:Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!! - Beer Run!!![]()
idd 1 van de betere/leukere tracks van dit jaarquote:BEEEEEEER RUUUUUNNNNNNN!!!!
In t laatste stukje van "Speakaahfreeakzz" ; die tempoversnelling en -vertraging; is die bewust of is dat n klein foutje?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
bedankt voor de lovende woorden ben er zelf ook erg tevreden over![]()
Ik heb de tracklist al aangepast , dat komt omdat de volgorde eerst andersom was maar dit kwam beter uit
ik heb geen effecten toegepast daar moet ik me nog eens in gaan verdiepen..het zou kunnen dat er op het eind 2 nrs tegelijk lopen dat ie daarom iets voller klinkt maar naar mijn oren valt het wel mee
en ik moet natuurlijk ook nog eens een echte DJ naam verzinnenik wil natuurlijk wel iets toepasselijks, ik heb al een beetje in de literatuur zitten kijken of ik iets leuks zag maar nog niets gevonden
[..]
idd 1 van de betere/leukere tracks van dit jaar
wikipedia -> beetje random doorklikken ofzo tot je wat tofs vindquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
en ik moet natuurlijk ook nog eens een echte DJ naam verzinnenik wil natuurlijk wel iets toepasselijks, ik heb al een beetje in de literatuur zitten kijken of ik iets leuks zag maar nog niets gevonden
[..]
idd 1 van de betere/leukere tracks van dit jaar
http://lsdb.nl/djnamegenerator.htmlquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
en ik moet natuurlijk ook nog eens een echte DJ naam verzinnen
Aah op die manier..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
hij is alleen versneld![]()
ik vind het altijd lekker om met hardcore te eindigen maar niet iedereen vindt dat dus ik heb hem maar gewoon opgepitched naar 157.. zodat het voor iedereen te doen is.. het is niet de mooiste oplossing ik weet het maar wel de makkelijkste
het enige stukje dat vertraagd is in de set is de laatste BEEEER RUN!
Greek & Roman Mythology-namesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zat meer aan iets klassieks klinkends zoals endymion of Neophyte te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |